Line Bar-Nathan

Autorisasjon (2006)

Line Bar-Nathan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Uempatisk og lite forståelse

Har Diabetes 2. Er trøtt hver morgen og tisser 7 - 11 ganger i timen. Har sagt til legen at jeg ikke klarer å utføre jobben som sikkerhetsvakt. Trenger hjelp til å søke uføretrygd. Legen nekter å hjelpe meg med søknaden til tross for at jeg har sykdom.

Rett og slett elendig

+Fint lite postivt å trekke frem.
-Liten troverdighet, fremstår svakt faglig, innbyr ikke til noe tillitsforhold, glemmer avtaler, tar ikke kontakt vedrørende svar på blodprøver, glemmer å sende henvisninger.

Den beste legen jeg har hatt

Line måtte jeg slutte å bruke da jeg flyttet. Hun er faktisk den aller beste legen jeg har hatt. Følger opp, har tid å lytte, tar pasienten på alvor og sjekker alt ut før hun gir seg. Jeg vurderer å gå tilbake til henne, til tross for at jeg må kjøre 1 time for å komme til henne. Hun er desverre ikke ledig nå, men jeg skal følge med. Jeg har fått ny fastlege. Line og den nye er som himmel og helvete for å si det rett ut.

En lyttende og observant lege.

Byttet til dr. Bar-Nathan i 2011 og har ikke angret et sekund. Hun er alltid blid, har tid til å lytte og henviser videre dersom noe er uklart. Får skriftlige tilbakemeldinger dersom hun ikke er fornøyd med prøver etc. En lege etter "mitt hode".

Den beste legen jeg har hatt hittil.

Jeg har ikke hatt Line som fastlege veldig lenge, men ut i fra det jeg har opplevd så er hun en veldig positiv og dyktig fastlege. Man får følelsen av at hun kan noe og vil hjelpe deg, og det skaper tillit i pasienten.