Lis Merete Barlag

Ullevål Stadion Sogsnvn 75 B 0855 Oslo
Lis Merete Barlag er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lis Merete Barlag

VELDIG GODT FORNØYD

Dr. Barlag har vært vår families fastlege i mange år, og vi er godt fornøyde. Vi blir alltid hørt og hun tar oss på alvor. Dersom det er behov for spesialist sender hun oss videre. Vi håper at hun fortsetter i mange år.

Skarp og erfaren

Eg erfarar Barlag som ein klok og dyktig lege. Ho gir kjapp og rett hjelp, og gir meg ei kjensle av å vere tatt vare på. I timane kjenner eg det som at eg kan gå rett på og vere heilt ærleg. Ho svarar med å vere ærleg tilbake, og gir meg ei oppleving av å vere hos eit medmenneske.

Ikke særlig fornøyd

Jeg skifter nå fastlege, da jeg ikke føler Lis Merete Barlag tar jobben sin seriøst. Jeg har hatt hun som fastlege i knapt et år og hun har ikke levd opp til de forventningene jeg føler man kan ha av en fastlege. Hun gjør ikke jobben sin på riktig vis, jeg har gjentatte ganger måtte bestille ny time nettopp av denne grunn. Jeg må understreke at hun virker som en flott dame, men legeyrket passer ei henne. Jeg sier ikke disse tingene for å være vrien, men nettopp av den grunn at jeg ikke vil at andre skal måtte gå gjennom det samme som meg. Det er snakk om å ta ansvar for seg selv og andre, noe Lis Merete burde lære.

Anonym, ikke seriøs.

Hatt denne fastlegen i mange år av ren makelighet ettersom jeg stort sett har vært frisk. Har bedt om årlig helsesjekk og det er tatt blodprøver. Positivt at resultatene er sendt meg i posten.
Har selv måttet be om hun kan måle blodtrykk. Ingen andre undersøkelser. Undersøkelsesbenken alltid full av papirbunker og plastposer.
Ingen melding om at hun flyttet fra Heggeli til Ullevål. Har nå skiftet fastlege.

Jeg er skremt over at denne personen er lege!

Jeg møtte en lege som overhodet ikke har oversikt over mitt sykdomsbilde, og var helt ute av stand til å svare på et eneste spørsmål. Hun nileste i en epikrise jeg hadde med for å finne svar. Men klarte det ikke allikevel!
Hun klarte ikke å gi meg noe av det jeg hadde behov for under legetimen. Nå har byttet lege.