Lis Merete Barlag

Sognsveien 75F 0855 Oslo
Lis Merete Barlag er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lis Merete Barlag

Dårlig lege

Kom første gang til henne og luftet problemet mitt, det hun svarte var "Nei huff det her blir for vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal skrive".... jeg forklarte henne 10 ganger, hun så ikke ett ord og bare leste i journalen. Jeg satt der i 40 minutter, fikk ikke hjelpen jeg trengte, hun gjorde absolutt ingenting. Byttet fastlege med engang jeg kom hjem. Skjønner ikke hvordan hun kan være lege, virker ikke helt på nett og hun vet rett å slett ikke hva hun skal gjøre.

Virker lite kunnskapsrik

Jeg hadde time hos denne legen en gang, og kan ikke si at dette var en suksess. Lis Merete virket veldig lite kunnskapsrik, og etter min mening burde hun ha tatt flere prøver for å finne årsaken til sykdommen. Det virket som at diagnosen hun stilte var ren gjetting som man håpet ble kurert av en antibiotika-kur. Når jeg spurte hva som feilet meg, hadde hun ikke noe svar. Jeg følte meg veldig usikker og utrygg når jeg gikk ut av kontoret hennes. Eneste positive er at man fikk time på dagen.

VELDIG GODT FORNØYD

Dr. Barlag har vært vår families fastlege i mange år, og vi er godt fornøyde. Vi blir alltid hørt og hun tar oss på alvor. Dersom det er behov for spesialist sender hun oss videre. Vi håper at hun fortsetter i mange år.

Skarp og erfaren

Eg erfarar Barlag som ein klok og dyktig lege. Ho gir kjapp og rett hjelp, og gir meg ei kjensle av å vere tatt vare på. I timane kjenner eg det som at eg kan gå rett på og vere heilt ærleg. Ho svarar med å vere ærleg tilbake, og gir meg ei oppleving av å vere hos eit medmenneske.

Ikke særlig fornøyd

Jeg skifter nå fastlege, da jeg ikke føler Lis Merete Barlag tar jobben sin seriøst. Jeg har hatt hun som fastlege i knapt et år og hun har ikke levd opp til de forventningene jeg føler man kan ha av en fastlege. Hun gjør ikke jobben sin på riktig vis, jeg har gjentatte ganger måtte bestille ny time nettopp av denne grunn. Jeg må understreke at hun virker som en flott dame, men legeyrket passer ei henne. Jeg sier ikke disse tingene for å være vrien, men nettopp av den grunn at jeg ikke vil at andre skal måtte gå gjennom det samme som meg. Det er snakk om å ta ansvar for seg selv og andre, noe Lis Merete burde lære.