Lis Merete Barlag

Synergi Helse AS Medisinsk Senter Ullevål Stadion

1987

Synergi Helse AS Medisinsk Senter Ullevål Stadion Telefonnummer22 70 38 3322 70 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullevål Stadion Sognsvn 75 B 0855 Oslo
Lis Merete Barlag er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lis Merete Barlag

Virker lite kunnskapsrik

Jeg hadde time hos denne legen en gang, og kan ikke si at dette var en suksess. Lis Merete virket veldig lite kunnskapsrik, og etter min mening burde hun ha tatt flere prøver for å finne årsaken til sykdommen. Det virket som at diagnosen hun stilte var ren gjetting som man håpet ble kurert av en antibiotika-kur. Når jeg spurte hva som feilet meg, hadde hun ikke noe svar. Jeg følte meg veldig usikker og utrygg når jeg gikk ut av kontoret hennes. Eneste positive er at man fikk time på dagen.

VELDIG GODT FORNØYD

Dr. Barlag har vært vår families fastlege i mange år, og vi er godt fornøyde. Vi blir alltid hørt og hun tar oss på alvor. Dersom det er behov for spesialist sender hun oss videre. Vi håper at hun fortsetter i mange år.

Skarp og erfaren

Eg erfarar Barlag som ein klok og dyktig lege. Ho gir kjapp og rett hjelp, og gir meg ei kjensle av å vere tatt vare på. I timane kjenner eg det som at eg kan gå rett på og vere heilt ærleg. Ho svarar med å vere ærleg tilbake, og gir meg ei oppleving av å vere hos eit medmenneske.

Ikke særlig fornøyd

Jeg skifter nå fastlege, da jeg ikke føler Lis Merete Barlag tar jobben sin seriøst. Jeg har hatt hun som fastlege i knapt et år og hun har ikke levd opp til de forventningene jeg føler man kan ha av en fastlege. Hun gjør ikke jobben sin på riktig vis, jeg har gjentatte ganger måtte bestille ny time nettopp av denne grunn. Jeg må understreke at hun virker som en flott dame, men legeyrket passer ei henne. Jeg sier ikke disse tingene for å være vrien, men nettopp av den grunn at jeg ikke vil at andre skal måtte gå gjennom det samme som meg. Det er snakk om å ta ansvar for seg selv og andre, noe Lis Merete burde lære.

Anonym, ikke seriøs.

Hatt denne fastlegen i mange år av ren makelighet ettersom jeg stort sett har vært frisk. Har bedt om årlig helsesjekk og det er tatt blodprøver. Positivt at resultatene er sendt meg i posten.
Har selv måttet be om hun kan måle blodtrykk. Ingen andre undersøkelser. Undersøkelsesbenken alltid full av papirbunker og plastposer.
Ingen melding om at hun flyttet fra Heggeli til Ullevål. Har nå skiftet fastlege.