Lis Merete Barlag

Sognsveien 75F 0855 Oslo
Lis Merete Barlag er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lis Merete Barlag

Bortkastet å besøke

Vært vikar for min fastlege ved flere anledninger.Hun bruker lang tid, hvor jeg stort sett sitter å ser hun printer ut eller skriver på pcen. Virker svært lite kunnskapsrik og interessert innen det hun jobber med. I tillegg synes jeg hun er lite trivelig. Nå har jeg lært meg navnet hennes, så da avslår jeg dersom hun foreslås som erstatter for min fastlege.

Empatisk og dyktig

Flott fastlege som lytter til og følger opp pasientene sine. Hun behandler pasienter med ydmykhet, varme og respekt. Hun henviser til spesialist ved behov, og dersom pasienten selv er veldig bekymret. Hun gir tydelige tilbakemeldinger.

Dårlig lege

Kom første gang til henne og luftet problemet mitt, det hun svarte var "Nei huff det her blir for vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal skrive".... jeg forklarte henne 10 ganger, hun så ikke ett ord og bare leste i journalen. Jeg satt der i 40 minutter, fikk ikke hjelpen jeg trengte, hun gjorde absolutt ingenting. Byttet fastlege med engang jeg kom hjem. Skjønner ikke hvordan hun kan være lege, virker ikke helt på nett og hun vet rett å slett ikke hva hun skal gjøre.

Virker lite kunnskapsrik

Jeg hadde time hos denne legen en gang, og kan ikke si at dette var en suksess. Lis Merete virket veldig lite kunnskapsrik, og etter min mening burde hun ha tatt flere prøver for å finne årsaken til sykdommen. Det virket som at diagnosen hun stilte var ren gjetting som man håpet ble kurert av en antibiotika-kur. Når jeg spurte hva som feilet meg, hadde hun ikke noe svar. Jeg følte meg veldig usikker og utrygg når jeg gikk ut av kontoret hennes. Eneste positive er at man fikk time på dagen.

VELDIG GODT FORNØYD

Dr. Barlag har vært vår families fastlege i mange år, og vi er godt fornøyde. Vi blir alltid hørt og hun tar oss på alvor. Dersom det er behov for spesialist sender hun oss videre. Vi håper at hun fortsetter i mange år.