Romana Barucija

Lindeberg Legesenter AS

Jerikoveien 5 1067 Oslo
Romana Barucija er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Romana Barucija

God lege, men lite tilgjengelig.

Hun er min fastlege, men det er dessverre nesten umulig å treffe henne! Trenger man en "akutt-time", skal man ha flaks, da hun kun jobber 50 %, og man blir som regel henvist til en av de andre legene ved legesenteret. Og bestiller man en vanlig time, er det minst 4-6 ukers ventetid!

Det er veldig synd, for når man først er hos henne, virker hun som en god lege, som tar seg god tid med deg, og tar deg på alvor. Henviser deg også gjerne til spesialist hvis det er behov for det.

Men dette med den dårlige tilgjengeligheten overskygger dessverre alt dette, så jeg vurderer sterkt å finne meg en annen fastlege.

lite tilgjengelig og lytter ikke til pasientene. minimum 1 mnd ventetid på time

lite tilgjengelig og lytter ikke til pasientene. minimum 1 mnd ventetid på time

trygg og profesjonell

Hun kalles bare "doktor Romana" og er grundig, stiller spørsmål, tar opp spørsmål fra siste gangs besøk, henviser videre når hun er usikker. Rolig, vennlig og empatisk dame som ser på deg når hun snakker. Min datter fikk støtte og forståelse da hun ba om sykemelding pga kjærlighetsorg! Det sier mye om hennes evne til å leve seg inn i andres situasjon. Veldig fornøyd!

Beste og mest empatiske legen

Jeg hadde Romana som fastlege i mange år, til jeg desverre byttet pga flytting. Hun var kjempeflink, tar seg god tid, viser empati, og tar ALT du sier på alvor. Hvis du trenger henvisning til en spesialist, undersøker hun deg selv først i tillegg til å skrive henvisning, det er altså ikke bare prat og en utskrift du får.
Hun er en lege som heller tar litt for mange prøver enn for få, slik det skal være, hun viser altid at helsen din kommer først.