Guri Merete Hinsværk Basmo

Hoffsveien 48 0377 Oslo
Guri Merete Hinsværk Basmo er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Merete Hinsværk Basmo

Veldig fornøyd

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Lyttende og saklig

Har vært hos min fastlege Guro Basmo både for meg selv og min datter. Det er sjelden ventetid for time, men det få gangene det har vært har hun vært veldig påvirket av stresset. Føler hun har tatt mine henvendelser seriøst selv om jeg ikke helt har visst hva mitt problem har vært. Hun kan være litt stille til tider og litt langsom med tilbakemeldinger så pinlige tausheter har forekommet.

Har erfart at hun tar seg tid til å ringe etter arbeidstid for å forsikre seg om at alt står bra til.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lytter til hva en har å si, gir gjerne tips og råd. Er ikke "låst" til at legemidler er eneste utvei, men skriver ut det som trengs.

Dyktig, vennlig og lyttende - en strålende lege!

En klok lege med lang klinisk erfaring, som strekker seg langt for å imøtekomme pasientens behov - (også utenom ordinær kontortid). Hun tar seg tid, og konsulterer kollegaer hvis hun er usikker på diagnose eller medisinering - hvilket inngir tillitt. Jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi.

Fastlege for min datter på 17 måneder

Jeg har vært hos Guri Basmo med min datter 2 ganger. Hun er veldig hyggelig, og hører på hva du har å si. Begge gangene kom vi også inn til avtalt tid (har tidligere opplevd å måtte vente veldig lenge hos andre leger).

Den første gangen var det en enkel allergi-lignende reaksjon, og den andre gangen var jeg der fordi tulla hadde høy feber. Begge gangene ble vi tatt imot av en lege som hadde tid til å høre på hva det gjaldt. Vi fikk derimot ikke tatt noen prøver, eller utredet på andre måter (men det kan også være at det ikke var alvorlig nok?).

Hun fremkommer som meget lett å snakke med.

Lokalet, og personalet forøvrig er hyggelige, men reagerer på at det er betalt parkering når det er så avsidesliggende kontor. Her bør parkering være gratis!