Guri Merete Hinsværk Basmo

Ullern Legesenter DA
Hoffsveien 48 0377 Oslo
Guri Merete Hinsværk Basmo er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Merete Hinsværk Basmo

Kunnskapsrik, pliktoppfyllende og lyttende!

Vi har hele familien har Guri Basmo som fastlege i snart 20 år. Hun har med sin kunnskap alltid lyttet til det vi har sagt til henne når vi har vært på konsultasjon. Når min ektefelle fikk kreft fulgte Guri henne opp på en fabelaktig måte. Hun henviser til spesialist når det er nødvending. jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull

Basmo har vært min fastlege i mange år. Min erfaring er at hun er faglig svært trygg og kompetent, tar seg god tid og er oppriktig omsorgsfull. Jeg har erfart at hun har lagt seg i selen for å hjelpe meg og følge meg opp ved behov.

Dømmende, avvisende og lytter ikke.

Meget dømmende, arrogant og avvisende lege.

-Lytter ikke til pasient, og tenker for mye i gamle spor.
-Ikke villig til å finne løsninger, gjøre research samt utredning for å hjelpe pasient på best mulig måte.

Denne fastlege anbefales ikke.

Faglig dyktig og effektiv

Min fastlege gjennom flere tiår. Alltid godt forberedt før konsultasjon. God lytter. Rask og effektiv mht. henvisninger for ytterligere oppfølging. Har et godt faglig kontaktnett.

Veldig fornøyd

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.