Guri Merete Hinsværk Basmo

Tlf: 22 51 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Guri Merete Hinsværk Basmo er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Merete Hinsværk Basmo

Veldig fornøyd

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Lyttende og saklig

Har vært hos min fastlege Guro Basmo både for meg selv og min datter. Det er sjelden ventetid for time, men det få gangene det har vært har hun vært veldig påvirket av stresset. Føler hun har tatt mine henvendelser seriøst selv om jeg ikke helt har visst hva mitt problem har vært. Hun kan være litt stille til tider og litt langsom med tilbakemeldinger så pinlige tausheter har forekommet.

Har erfart at hun tar seg tid til å ringe etter arbeidstid for å forsikre seg om at alt står bra til.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lytter til hva en har å si, gir gjerne tips og råd. Er ikke "låst" til at legemidler er eneste utvei, men skriver ut det som trengs.

Dyktig, vennlig og lyttende - en strålende lege!

En klok lege med lang klinisk erfaring, som strekker seg langt for å imøtekomme pasientens behov - (også utenom ordinær kontortid). Hun tar seg tid, og konsulterer kollegaer hvis hun er usikker på diagnose eller medisinering - hvilket inngir tillitt. Jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi.

Fastlege for min datter på 17 måneder

Jeg har vært hos Guri Basmo med min datter 2 ganger. Hun er veldig hyggelig, og hører på hva du har å si. Begge gangene kom vi også inn til avtalt tid (har tidligere opplevd å måtte vente veldig lenge hos andre leger).

Den første gangen var det en enkel allergi-lignende reaksjon, og den andre gangen var jeg der fordi tulla hadde høy feber. Begge gangene ble vi tatt imot av en lege som hadde tid til å høre på hva det gjaldt. Vi fikk derimot ikke tatt noen prøver, eller utredet på andre måter (men det kan også være at det ikke var alvorlig nok?).

Hun fremkommer som meget lett å snakke med.

Lokalet, og personalet forøvrig er hyggelige, men reagerer på at det er betalt parkering når det er så avsidesliggende kontor. Her bør parkering være gratis!

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Er hyggelig, imøtekommende, lytter og er opptatt av pasienten.

Hun er alltid tilgjengelig for meg.

Bra: Hun er tilgjengelig, virker ærlig engasjert i mine problemer. Ringer f.eks. tilbake ved behov. Jeg føler jeg blir tatt på alvor. Hun er faglig dyktig. Meget behagelig lege som jeg føler vil meg vel. Kommuniserer godt.

Jeg vil også fremheve at hun samarbeider ypperlig med legesekretærene slik at helheten er god.

Kan bli bedre: ?

Konstruktiv kritikk: ?

Den beste legen jeg har hatt

Jeg opplever Guri M Hinsværk Basmo som en svært kyndig lege, alltid med pasientens ve og vel i fokus. Hun tar seg god tid til problemene mine. Jeg kjenner henne absolutt ikke igjen i den negative omtalen hun får her. At en lege kan virke upersonlig er et uttrykk for profesjonalitet. Det er viktig å være nøytral, og å ikke påvirke pasienten i hans/hennes sykdomsbeskrivelse. Også på dette punktet fremstår hun som et forbilde for andre leger. Jeg er 100% fornøyd!

Grundig, lyttende og tillitvekkende.

Har brukt Dr Basmo som famililege i over ti år, og har alltid fått timer raskt. Opplever henne som innsiktsfull og effektiv. Hun svarer godt på spørsmål, og har sendt oss korrekt videre når det behøves.

Meget dyktig lege

Jeg er helt uenig i de andres beskrivelse av denne legen. Har hatt henne som fastlege i årevis. Alltid hyggelig, omtenksom og persolig opptatt av meg. Hun gjennomfører alle prøver til hun finner ut hva som er galt. Hun tar seg alltid meget god tid til meg. Mitt inntrykk er det samme for andre pasienter som jeg ser er inne der veldig lenge av gangen.

Presis, konkret og ryddig!

Har aldri hatt problemer med å få time, eller kontakt med Doktor Basmo på telefon.

Opplever henne som veldig kyndig, behagelig, og hjelpsom.

Jeg har i det hele tatt ingenting å utsette på Doktor Basmo

Byttet pga. misfornøyd!

Jeg valgte å bytte vekk Guri Basmo som fastlege fordi hun var upersonlig og aldri hadde tid (var inne hos henne i max 5 min de gangene jeg var der). Hun var ingen god lytter, og stilte ikke oppfølgende spørsmål. Jeg byttet etter at jeg hadde hatt en spontanabort og var innom for å få en sykemelding. Jeg var naturligvis veldig lei meg, og da jeg fortalte henne hvorfor jeg var der svarte hun bare "åja...", jeg ga meg sykemeldingen i hånden og sendte meg ut.

Fungerer best etter å ha vært på ferie.

Helt sikkert super om du har brukket armen eller andre åpenbare ting. Effektiv, men lite lydhør.
Blir det mer kompliserte forhold blir det en prøvelse. Uforutsigbar fremtreden, med påfallende bedring etter feriene. Stresset?

Korrekt.

Mitt inntrykk er at hun er presis og ryddig, men upersonlig.
Hun er saklig og effektiv, lite utenomsnakk.

Er du ute etter en lege som du vil diskutere med, er dette feil lege.
Hun har ikke tid.