Guri Merete Hinsværk Basmo

Tlf: 22 51 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Guri Merete Hinsværk Basmo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Merete Hinsværk Basmo

Faglig dyktig og effektiv

Min fastlege gjennom flere tiår. Alltid godt forberedt før konsultasjon. God lytter. Rask og effektiv mht. henvisninger for ytterligere oppfølging. Har et godt faglig kontaktnett.

Veldig fornøyd

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Lyttende og saklig

Har vært hos min fastlege Guro Basmo både for meg selv og min datter. Det er sjelden ventetid for time, men det få gangene det har vært har hun vært veldig påvirket av stresset. Føler hun har tatt mine henvendelser seriøst selv om jeg ikke helt har visst hva mitt problem har vært. Hun kan være litt stille til tider og litt langsom med tilbakemeldinger så pinlige tausheter har forekommet.

Har erfart at hun tar seg tid til å ringe etter arbeidstid for å forsikre seg om at alt står bra til.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lytter til hva en har å si, gir gjerne tips og råd. Er ikke "låst" til at legemidler er eneste utvei, men skriver ut det som trengs.

Dyktig, vennlig og lyttende - en strålende lege!

En klok lege med lang klinisk erfaring, som strekker seg langt for å imøtekomme pasientens behov - (også utenom ordinær kontortid). Hun tar seg tid, og konsulterer kollegaer hvis hun er usikker på diagnose eller medisinering - hvilket inngir tillitt. Jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi.