Truls Otto Kristoffer Bastiansen

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Truls Otto Kristoffer Bastiansen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Truls Otto Kristoffer Bastiansen

Verdens beste lege!

Er så fornøyd med Truls. Han tar meg alltid seriøst og gjør sitt beste for at man skal få riktig behandling.

Flink, profesjonell og omsorgsfull

Har hatt Truls Bastiansen i flere år nå og har aldri hatt noen problemer. Han er ikke bare flink medisinsk, men også et ordentlig medmenneske som tar meg som pasient seriøst.
En god lege man kan stole på.

Tryg, grundig, dyktig

Han har vart min og familiens fast lege for over 20 år. Det er synd at jeg måtte bytte fast lege fordi jeg flytter ganske langt fra Oslo/Akershus. Han er pliktoppfyllende og kunnskapsrik, tar riktig avgjørelser. En bedre lege blir vanskelig å finne. Jeg ønsker ham alt vel.

Ikke så hyggelig

Går ytterst sjeldent til lege, var der inne toppen to minutter og satt likevel igjen mer inntrykk av at jeg kastet bort tiden hans.

Meget dyktig og hyggelig - god til å lytte

Lang erfaring. Kan mye. Dyktig. Meget hyggelig. Tar relevante prøvet og sender videre dersom usikker.

Verdens beste fastlege

Truls vært min fastlege i nesten 10 år. Det er ingenting jeg skulle ønske var annerledes i konsultasjonene, både ting som omhandler rent somatisk sykdom og det mentale når livet har bydd på sine mange utfordringer. Anbefales på det varmeste. Dyktigere mann finnes ikke!

Omsorgsfull og dyktig

Bastiansen er en dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Han er profesjonell, hyggelig og imøtekommende!

Landsbylegen

Dr. Bastiansen har vært min og familiens fastlege gjennom 20 år og jeg vil aldri bytte før jeg må. Han har vært en klippe gjennom mange år og blitt en fortrolig hjelper i reisen gjennom livet. Legesenteret i seg selv er spesielt med god service og kort ventetid både i telefonen og for å få time. Hvis din fastlege ikke er tilgjengelig og du trenger time på dagen vil en anne hjelpe deg.

Stødig og god lege

Truls har vært vår fastlege like lenge jeg kan huske. Stødig, rolig og lyttende sitter han foran deg. Tar tak i alt du måtte bekymre deg om. Følger bra opp på tester og ringer om nødvendig etter lukketid. Vi kommer som regel ganske hurtig til, selv om det er noe kø på telefonen.

Den beste legen jeg har hatt

Rolig, oppmerksom og omsorgsfull. Jeg ble alltid tatt på alvor, og han tok seg tid. Henviste ved behov. Flyttet til nabofylket, men beholdt ham så lenge jeg kunne. Veldig fin i svangerskapskontroller. Hyggelig legesenter generelt.

God lege

Hyggelig , rolig ,gir tillit.
Vi er veldig fornøyd både datter og mor som begge har ham som fastlege. Hyggelig at også datteren jobber der som lege.

Bra

Effektiv og bra 'service'. Får time på flekken om det haster, og ellers innen rimelig tid. Hyggelig lege som kommuniserer godt og effektivt, men samtidig ikke noe unødvendig snikk snakk :)

Ingen under, ingen ved siden av

Hele familien har hatt Bastiansen som lege i 16 år, og vi er svært fornøyd. Han snakker direkte og godt med ungene, spør og er interessert i svarene. Og ved siden av det opplagte medisinske er, spør han alltid hvordan det går ellers. Det gir tillit! Selv om vi har flyttet til en annen kommune, har vi likevel beholdt han som fastlege.

En som tar deg på alvor

Bastiansen er faglig flink, lytter godt og er genuint interessert. Han er også flink med barn i forskjellige aldre. En lege som tar deg på alvor.