Truls Otto Kristoffer Bastiansen

Skøyen Helsesenter Mann, 65 år

Autorisert1979
Ledige plasser 10 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skøyen Helsesenter

Hovfaret 17a 0275 Oslo
Truls Otto Kristoffer Bastiansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Truls Otto Kristoffer Bastiansen

Meget dyktig og hyggelig - god til å lytte

Lang erfaring. Kan mye. Dyktig. Meget hyggelig. Tar relevante prøvet og sender videre dersom usikker.

Verdens beste fastlege

Truls vært min fastlege i nesten 10 år. Det er ingenting jeg skulle ønske var annerledes i konsultasjonene, både ting som omhandler rent somatisk sykdom og det mentale når livet har bydd på sine mange utfordringer. Anbefales på det varmeste. Dyktigere mann finnes ikke!

Omsorgsfull og dyktig

Bastiansen er en dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Han er profesjonell, hyggelig og imøtekommende!

Landsbylegen

Dr. Bastiansen har vært min og familiens fastlege gjennom 20 år og jeg vil aldri bytte før jeg må. Han har vært en klippe gjennom mange år og blitt en fortrolig hjelper i reisen gjennom livet. Legesenteret i seg selv er spesielt med god service og kort ventetid både i telefonen og for å få time. Hvis din fastlege ikke er tilgjengelig og du trenger time på dagen vil en anne hjelpe deg.

Stødig og god lege

Truls har vært vår fastlege like lenge jeg kan huske. Stødig, rolig og lyttende sitter han foran deg. Tar tak i alt du måtte bekymre deg om. Følger bra opp på tester og ringer om nødvendig etter lukketid. Vi kommer som regel ganske hurtig til, selv om det er noe kø på telefonen.