Kari Beckmann

Bertramjordet 25 1251 Oslo
Kari Beckmann er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Faglig sterk

Jeg har brukt Kari som fastlege i cirka 20 år og er stort sett bare fornøyd. Hun er rask og effektiv. Noen kan kanskje oppleve det som manglende interesse, men en legetime varer tross alt bare 15 minutter, så man rekker jo ikke å snakke så mye. Hun har mye erfaring og virker faglig sterk, og derfor vil jeg ikke bytte fastlege og håper hun venter lenge med å pensjonere seg.

Utrolig mye stolthet

Jeg hadde henne som lege i 2016-2017 før jeg bestemte meg å bytte i 2018.

Altså, hun hadde så mye stolthet at det å spørre om hun kunne henvise meg til en dermatolog gjorde henne fornærmet. "JEG kan mye om hud problemer".
For så å fortelle meg at min akne ikke var så aller verst, noe jeg er enig i og jeg lagde aldri den påstanden. Går å henter en bok for å vise hvordan ordentlig dårlig akne ser ut. Jeg tenkte bare, om aknen din er såpass dårlig som vist i den boken så vil ingen medisin kurere deg, bare forbedre huden. Min hud var ikke perfekt, men ikke langt unna ideelt som gjør at medikamenter/kremer osv faktisk kan hjelpe meg med å nå et perfekt resultat. Nettopp fordi at den ikke er forferdelig dårlig.

Uansett, hun ga meg en krem som var så sterk at den etset igjennom håndkleet mitt.

Generelt sett (basert på mine andre legebesøk) så er hun skummel å besøke fordi hun elsker å klage, ikke egentlig bryr seg og helt ærlig virker ikke så kunnskapsrik. Moren min hadde samme problemer så nå har hele familien min bytta fastlege. Det virker også som om de fleste i venterommet er gamle folk, til nesten alle tider.

Uinteressert!

Har hatt denne legen i over ti år, og vurderer henne som uinteressert og til tider svært useriøs.

Under konsultasjon tar hun ofte private mobilsamtaler, hører ikke etter når du ber om råd, forter seg å henvise videre til andre leger/sykehus.

Null oppfølging.

Hun er ikke interesert hun vil ikke lytte på deg.
Hun bare skriver på sin PC og etter 3 eller 4 min ferdig du kan betale nesten 300 nok.

Hun må lære seg å ha empathie, å høre og å prøve å hjelpe folk.

Dyktig og grundig lege

Kari er en fantastisk dyktig lege, og jeg har alltid følt at hun tar meg og mine helseproblemer på alvor. Hun er grundig og følger opp med nødvendige undersøkelser. Er svært takknemlig for å ha fått en slik dyktig og samvittighetsfull fastlege. Håper hun fortsetter i mange år !!