Kari Beckmann

Bertramjordet 25 1251 Oslo
Kari Beckmann er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Tilgjengelig, kunnskapsrik

Imøtekommende, hyggelig og kunnskapsrik. Følger opp når det er behov. Reagerer raskt hvis nødvendig. Velfungerende forværelse.
Kunne vært ønskelig med mulighet for kontakt via Helsenorge.

Styr unna

Kari tar seg ikke tid til pasientene sine, og dette er et sted man faktisk ikke blir hørt. Man merker at hun helst vil ha deg ut av kontoret raskt. Ved flere anledninger har jeg opplevd at hun tar telefonen midt i legetimen (sist var det faktisk to telefoner), og hun er rask til å begynne å notere på PCen selvom timen ikke er ferdig.

Hun har alltid vist motstand når jeg forsøker å få henvisning tidligere, og jeg stoler ikke på rådene hun gir.

Jeg bytter nå fastlege, og anbefaler dessverre ingen andre å bytte til Kari.

Forkastelig!

Ved en dialog for å gå videre med psykisk hjelp, valgde vedkommende lege å sitte på telefonen i stedet for å lytte. Dialogen ble "krydret" med kommentarer som var for å avslutte samtalen. Hun viste på NULL grunnlag empati, forståelse eller genuin interesse for pas.-mental helse.

Jeg understreker: IKKE gå til vedkommende lege dersom du trenger noe annet en øreskyll.

Må holdes litt i ørene, styres

Kari var kjempe god lege i mange år. Plutselig var hun ikke den gode gamle. Etter flere opplevelser, måtte jeg bytte fastlege.

Dyktig lege, med et stort hjerte.

Der mange dyktige leger kan mangle litt på det menneskelige planet har jeg opplevd Dr. Kari Beckmann som fagelig dyktig, nøye med oppfølging og prøvetakning. Med en skambelagt sykdom har jeg blitt møtt på en helt unik måte. Hun er veldig bevist på hvordan hun møter sine pasienter
Det er kun 1 lege og 1 legesekretær som jobber på legesenteret. Pågangen kan av og til være stor, men
er det ikke ledig time de første dagene, kan man etter avtale med sekretæren bli oppringt av legen, etter arbeidstid.