Kari Beckmann

Autorisasjon (1989)

Kari Beckmann er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Veldig god fastlege

Har brukt Kari som fastlege siden 1991. Har flyttet - men fortsetter å bruke henne.

Ikke lett det siste året. Sykdom og vanskelige hendelser i livet, gjør også at en fastlege ikke er på plass. Livet skjer, også med fastleger.

Ønsker henne alt godt! Ønsker henne velkommen på plass igjen. Når hun er på plass, er hun verdens beste fastlege.

Og Nora - som helsesekretær - gjør også en fantastisk jobb! Stay strong!

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har hatt Kari Beckmann som lege i over 25 år, og har opplevd henne som en kunnskapsrik og engasjert lege. Det har vært veldig trygt å ha en fastlege som har fulgt meg og min livssituasjon i så mange år. Bertamjordet medisinske senter har alltid vært et veldig trivelig legekontor, med alltid imøtekommende og dyktige legesekretærere også, de siste årene Nora. Det har normalt sett vært lett å komme i kontakt med senteret, men p.g.a alvorlig sykdom har det vært problemer i perioder siste året, og det må man forstå før man skriver så degraderende vurdering som noen har gjort! Det er ikke fortjent! Jeg vil bare takke Kari for all god hjelp i alle år, og håper hun blir frisk igjen!

Kontakt med fastlegen

Hvordan kan jeg som pasient,
Få kontakt med min fastlege,

Det er klin umulig, jeg har prøvd omtrent vær dag,i 14 dager med å
ringe til Betramgjordet medisinske institutt, første dagen fikk jeg pratet
med telefondamen at jeg måtte snakke med K som er min fastlege, da lovet hun at legen skulle ringe meg neste dag.

Noe hun aldri gjorde.

Jeg sitter i opp til tre kvarter og hører d ringe, så kommer: bare vent du står fortsatt i kø,
Sånn er det vær bidige gang jeg ringer ,og det gjør meg så lei og
forbanna at jeg ser rødt

Uansvarlig!

Er det mulig å være så uansvarlig? Følger ikke opp prøve, følger ikke opp avtaler, kommer til stengt dør ved timeavtaler, glemmer og fornye resepter, stengt telefon i ukevis, ingen beskjeder. Styr langt unna dette "legesenteret"

Rotete, umulig å få tak i og dårlig system for timebestilling!

Å prøve å ringe dette legekontoret på fredag er umulig. Etter over 200 forsøk fikk jeg beskjed om at de har stengt. Har tidligere prøvd å bestille en legetime på en fredag for uken etter. Fikk da beskjed om at dette ikke gikk ann. Jeg har aldri vært borti så uorganisert og kaotisk legekontor. Hold dere langt unna!