Kari Beckmann

Bertramjordet 25 1251 Oslo
Kari Beckmann er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Dyktig og grundig lege

Kari er en fantastisk dyktig lege, og jeg har alltid følt at hun tar meg og mine helseproblemer på alvor. Hun er grundig og følger opp med nødvendige undersøkelser. Er svært takknemlig for å ha fått en slik dyktig og samvittighetsfull fastlege. Håper hun fortsetter i mange år !!

Snakket i løselufte.

Jeg føler at når jeg er hos henne bare for å ha symelding. Hun er ikke interresert å høre hva du skal si det værste hun har ikke vilje å finne ut hva som er feil med min helse. Det hun sier til meg at det er normal og jeg nå leve med det. Jeg kan ikke ha slik svar fra en lege som jeg trodde jeg kunne stole på. Jeg trenger ikke legen bare for moreskyld.
Denne legen er ikke noe å anbefaler hvis du ønsker å leve bedre.

Flink faglig og lyttende

Utrolig fornøyd med Kari som min fastlege. Noen ganger litt lang ventetid, men det kan forklares ved at hun tar seg god tid når det trengs

Ikke å anbefale

En lege som ikke bryr seg. Alt er "det går over og vi får vente å se". Travel med å få deg ut fra kontoret,og sjekker deg ikke ordentlig. Er heller ikke interessert i å høre på hva du sier,avbryter deg midt i setninger og svarer kort.Har nå byttet fastlege.

Verdens beste lege

Har hatt Kari som fastlege i 26 år og er kjempefornøyd med henne. Lyttende, forståelsesfull, grundig. Kommer aldri til å bytte og håper hun aldri slutter.