Kari Beckmann

Bertramjordet 25 1251 Oslo
Kari Beckmann er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Ikke å anbefale

En lege som ikke bryr seg. Alt er "det går over og vi får vente å se". Travel med å få deg ut fra kontoret,og sjekker deg ikke ordentlig. Er heller ikke interessert i å høre på hva du sier,avbryter deg midt i setninger og svarer kort.Har nå byttet fastlege.

Verdens beste lege

Har hatt Kari som fastlege i 26 år og er kjempefornøyd med henne. Lyttende, forståelsesfull, grundig. Kommer aldri til å bytte og håper hun aldri slutter.

Hun er ikke bra! Dessverre!

Jeg følte ved flere anledninger at Beckmann ikke tok meg på alvor. Det meste ble avfeid med at "det er helt normal og vil gå over av seg selv". Alle legetimer var fryktelig travlr, hun hadde ikke tid til å høre på meg. Dette gikk også på bekostning av at nødvendige undersøkelser ikke ble utført (slik som blodtrykksmåling da jeg var gravid og hadde 3+ utslag på proteiner i urinen). Hun virket fornærmet da jeg ønsket å gå annenhver gang til henne og til jordmor i mitt andre svangerskap og ga beskjed om at hun ikke forsto poenget med det og da ville alle målinger hun gjorde være meningsløse, siden jordmoren og hun ikke gjorde ting helt likt. Hun var ofte sur og kort i kommentaren.

Jeg følte alltid at jeg burde sjekke med en annen lege etter å ha vært hos Beckmann, og følte meg aldri trygg på at det hun sa stemte. Byttet lege så snart det lot seg gjøre. Synes det er bekymringsfullt at hun alltid har ledig kapasitet på listen sin, til tross for at hun aldri har tid til å høre på hva pasientene sier...

ikke noe empati

lite interesse for hva du har og si
- upresis tilbakemelding
- alltid forsinket
- virker stresset

Travel og useriøs

Byttet fastlege grunnet flytting og ordnet etterhvert time pga to måneder vedvarende dårlig form og diverse symptomer etter en streptokokkinformasjon. Gikk inn døren, og hun åpner med at «du ser da frisk ut». Fikk ikke fortalt om mine plager eller hvorfor jeg kom før hun sa at alt så bra ut og at jeg bare måtte vente til det gikk over. Ingen prøver, ingen spørsmål og ingen sykehistorie ble tatt.