Kari Beckmann

Autorisasjon (1989)

Kari Beckmann er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Omtenksom og nidkjær fastlege!

Kari Beckmann har alltid tid til å lytte og tar alle symptomer du kommer med, i største alvor. Hun får en pasient til å føle seg vel og tatt godt hånd om. Tommel opp for en sånn fastlege! Jeg vil også SKRYTE av de superflinke sykesøstrene som jobber for henne: de er så snille og greie :)

Verdens beste lege !!!!!

Hun tar seg alltid den tiden hun trenger. Har hatt henne som lege i ca. 25 år, 2 ganger i løpet av denne tiden har jeg vært alvorlig syk. Hun har sendt meg videre, forespurt spesialister og stått på for meg. Den siste gangen jeg fikk en alvorlig sykdom ringte hun meg på fritiden sin på kvelden for å høre hvordan jeg hadde det. En bedre og mer omsorgsfull lege og fantastisk person skal man lete lenge etter. Føler meg trygg og ivaretatt. Hun yter 150 % - Takk til deg dr. Kari !!!

Veldig bra fastlege

Jeg går mye til lege pga astma og muskelplager, og trenger noen som kan følge opp tett og som har tid til å vurdere behandlingsalternativer. Jeg byttet fra et annet legekontor pga for mye vikarer og tøys, og trodde nesten ikke det var sant da jeg kom til Kari Beckmann for første gang. Hun er svært profesjonell, lytter godt og går grundig til verks. Resepsjonsdamene er positive og alltid hyggelige på telefon. Jeg får som regel time i løpet av få dager, og har også fått time på dagen når det trengs. De har også åpent sent en dag i uka, noe som passer bra for travle folk som meg. Siden Kari tar seg tid til å virkelig snakke med pasientene, er det lurt å planlegge litt venting på dette legesenteret, så ta med lesestoff. Det er verdt ventingen.

Finnes ingen bedre enn Kari

Jeg har hatt henne som lege i mange år, og kommer aldri til å bytte. Jeg bor nå en time utenfor byen, men pga henne som både menneske og lege er det bare positivt å kjøre så langt for å ha henne som lege. Hun har alltid tid, og følger fantastisk opp både meg og hele min familie :)

Dyktig og tilgjengelig

De få gangene jeg har hatt behov for lege har Kari vært tilgjengelig på kort varsel (hun opererer med "akuttimer" i kalenderen hver dag).
Fremstår som faglig dyktig, selv om mine sykdommer har vært enkle å forholde seg til.
Har nå byttet grunnet min egen flytting til annet område i Oslo.