Kari Beckmann

Autorisasjon (1989)

Kari Beckmann er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Beckmann

Varierende

Var fornøyd en lang stund. På sitt beste er hun veldig bra, støttende og hjelpsom, på en dårlig dag kan hun være veldig sur, sint og irritabel. Da får en ikke den hjelpen en trenger. Det er oftest lang ventetid for å få komme inn, så en må beregne god tid. Hun har kanskje litt for mange pasienter.

Ubehaglig

Tar ikke pasienten på alvor. Viser irritasjon og sinne om man ber om hjelp. Ba meg ta kontakt med en privat lege da hun ikke kunne prioritere meg.

fantastisk lege!

Kari er en helt utrolig lyttende, empatisk lege med masse medisinsk kompetanse. Hun lytter til pasientens behov og ønsker/lidelser. Hun finner kompative medisiner som er moderne og nye på markedet! Flott lege også når du sliter psykisk eller har en vanskelig livssituasjon! <3

Dyktig fastlege

Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen, som er lyttende og tilgjengelig. Stor kontrast til den forrige fastlegen, som hadde tre vikarer i løpet av fem år.

Tar ikke pasienten på alvor

Episode 1:
Hadde time for en gynekologisk undersøkelse. Fikk streng beskjed av henne om å slappe av under undersøkelsen,noe jeg fant svært vanskelig da jeg oppfattet henne som sint. Jeg lukket øynene for å konsentrere meg om å slappe av. Videre skjedde det ingenting. Jeg åpnet øynene, og der satt hun på stolen sin med armene i kors,tydelig irritert og gjentok at jeg måtte slappe av så hun fikk gjøre jobben sin.

Episode 2:
Hadde time for å be om å få tatt en allergitest i form av blodprøver. Hun avviste dette; sa at jeg ikke hadde symptomer som samsvarte med allergi. I tillegg nevnte hun at det var dyrt/kostet samfunnet mye. Jeg bestilte ny time uka etter. Denne gangen bekreftet hun symptomene og sa at hun ville legge inn en e-resept på allergimedisiner. Jeg sa at jeg ikke ville starte opp på dette uten at jeg hadde blitt testet gjennom blodprøve. Hun nektet meg dette og sa at det ikke var nødvendig. Etter noen dager bestilte jeg ny time. Denne gangen spurte jeg henne om hun virkelig NEKTET meg å ta blodprøver. Hun sa nei, dro ut skuffen og klasket sint et allergiutfyllingsskjema på skrivebordet. Jeg fikk endelig tatt blodprøver.
En annen pasient hadde kanskje ikke hadde hatt ressurser til å kreve dette når en først har fått nei av legen. I tillegg ble det kostbart å måtte dra til henne hele tre ganger på rad.

Jeg har nå byttet lege.