Gunnar Bjaaland

Bergensgata 12 0468 Oslo
Gunnar Bjaaland er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Bjaaland

dyktig og hjelpsomm.

som lege er han dyktig og hjelpsomm.Jeg har hatt han som fastlege i mange år. Han tar deg på alvor, få riktig behandling medikamenter type og dose, og henviser meg til de riktige behandlingssted. Anbefaler han som fastlege.

Gammeldags

Ok lege som ikke vil være med på digitalisering av tjenester. Rart at et legekontor i 2018 ikke har kortterminal. En får bare håpe at atferden ikke gjenspeiler seg i å holde seg oppdatert på fremskritt innen medisin.

Gammeldags, men ok konsultasjon

Forrige uke hadde jeg første og siste legetime med Gunnar. Han var ok å snakke med og virket kunnskapsrik, men det som ødela var at han på slutten av timen ba om penger i kontant mens vi fremdeles satt på legekontoret. Han ville ikke at "sekretærene" hans skulle håndtere penger. Siden dette virket såpass shady ba jeg om kvittering, noe som ikke ble tatt godt i mot. Alt var virkelig gammeldags, og det fikk meg til å lure på hvor oppdatert han egentlig er på andre fronter når betalingen fremdeles skjer med kontanter og han snakker nedlatende om damene på laben.

Jeg ville unngått ham som lege, selv om de på laben er dyktige og hjelpsomme.

Treg service. Rotete. Ingen ting å si på konsultasjonen...

Det skjer ikke sjelden at Bjaaland er borte. Når det er tilfelle blir en henvist til å komme tilbake når Bjaaland er tilbake, istedenfor at legene i Bergensgata dekker hverandre når de er borte fra jobb.

Legekontoret har veldig kort åpningstid (8-14 med lunsjpause på 1 time). Legekontoret leverer ikke digitale tjenester.

Jeg har blitt lovet at kontorpersonalet skal legge inn digital resept i systemet og å komme på apoteket, bare for å oppdage at dette ikke er gjort. Rot.

Når en endelig får en time og de reseptene en trenger, er det ikke noe å utsette på konsultasjonen...

Dårlig oppfølging

Lite fornøyd. Skulle følges opp ifht graviditet. Det ble ikke henvist til ultralyd, fødeplass eller tester som skulle gjøres selvom jeg ble lovet det da jeg var der. Fant ut dette selv da jeg ikke fikk innkallelse. På slutten av timen i uke 12 sa han at vi nok ikke kom til å se hverandre mer resten av graviditen enda jeg hadde slitt med svangerskapskvalme i mange uker. Anbefaler ikke denne fastlegen el du har sykdom el graviditet som må følges opp.