Gunnar Bjaaland

Bergensgata 12 0468 Oslo
Tlf: 22 02 61 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Bjaaland er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Bjaaland

Treg service. Rotete. Ingen ting å si på konsultasjonen...

Det skjer ikke sjelden at Bjaaland er borte. Når det er tilfelle blir en henvist til å komme tilbake når Bjaaland er tilbake, istedenfor at legene i Bergensgata dekker hverandre når de er borte fra jobb.

Legekontoret har veldig kort åpningstid (8-14 med lunsjpause på 1 time). Legekontoret leverer ikke digitale tjenester.

Jeg har blitt lovet at kontorpersonalet skal legge inn digital resept i systemet og å komme på apoteket, bare for å oppdage at dette ikke er gjort. Rot.

Når en endelig får en time og de reseptene en trenger, er det ikke noe å utsette på konsultasjonen...

Dårlig oppfølging

Lite fornøyd. Skulle følges opp ifht graviditet. Det ble ikke henvist til ultralyd, fødeplass eller tester som skulle gjøres selvom jeg ble lovet det da jeg var der. Fant ut dette selv da jeg ikke fikk innkallelse. På slutten av timen i uke 12 sa han at vi nok ikke kom til å se hverandre mer resten av graviditen enda jeg hadde slitt med svangerskapskvalme i mange uker. Anbefaler ikke denne fastlegen el du har sykdom el graviditet som må følges opp.

Meget dyktig lege

Har hatt han som fastlege i mange år. Han tar deg på alvor og henviser meg til de riktige behandlingssted. Det er takket være ham at jeg er i live idag.

Empatisk og dyktig lege!

Uten tvil den beste legen jeg noensinne har hatt. Empatisk, dyktig, oppmerksom og utrolig vennlig. Absolutt ingen ting å sette fingeren på her! :)

Presis og hyggelig, men tungvint betaling

Gunnar er super om man går rett på sak og sier hva problemet er. Han har hatt god kunnskap om det som har plaget meg, og henviser raskt dersom det trengs. Glimter også til med lun humor. Han spør ikke så mye rundt symptomer/problemer og bruker tiden mest på å lytte, og husker mye om den enkelte som han ikke skriver i journalen, men som han tar opp på neste time (selv om det er flere måneder mellom). Timene hans er effektive, men han er frampå og ber om oppfølgningstime dersom man ønsker å prate mer. Har sjelden vært mer enn 10 minutter for sen. Enkelt å bestille time, men tungvint å betale da de ikke tar kort på legesenteret.