Gunnar Bjaaland

Legene i Bergensgata Mann, 65 år

Autorisert1978
Ledige plasser 19 av 1820
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legene i Bergensgata

BERGENSGT 12 0468 Oslo
Gunnar Bjaaland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Bjaaland

Presis og hyggelig, men tungvint betaling

Gunnar er super om man går rett på sak og sier hva problemet er. Han har hatt god kunnskap om det som har plaget meg, og henviser raskt dersom det trengs. Glimter også til med lun humor. Han spør ikke så mye rundt symptomer/problemer og bruker tiden mest på å lytte, og husker mye om den enkelte som han ikke skriver i journalen, men som han tar opp på neste time (selv om det er flere måneder mellom). Timene hans er effektive, men han er frampå og ber om oppfølgningstime dersom man ønsker å prate mer. Har sjelden vært mer enn 10 minutter for sen. Enkelt å bestille time, men tungvint å betale da de ikke tar kort på legesenteret.

Hyggelig fyr, men...

Det er flere leger ved legesenteret, men det fremstår som om det ikke er noen overlapping mellom dem. Da legen hadde vinterferie i forrige uke, som er helt greit, ble jeg henvist til Legevakta. At de ikke har kortterminal, i 2015, er en utfordring for meg som kun bruker kort. Parkering er også en utfordring.

Grei lege, men...

Bjaaland er en flink lege, men vanskelig å kommunisere med resepsjonistene ang. reseptbestilling. Må mase og kontakte de flere ganger før de sender resepten til apoteket.

Burde være pensum

Alle legstudenter bør avlegge et besøk til Bjaaland og erfare hvordan man ikke skal yte legeyrket eller noe annet yrke. Han virker helt fjern og uinteressert.
De har ikke bankterminal på legesenteret heller- så all betaling er med cash.
Han klarere ikke skrive ut resepter uten et legebesøk til en astmatiker som har tatt medisiner i 3 tiår uten en konsultasjon. Hva kan Bjaaland lære meg om astma - jeg orket ikke et møte med det utrykksløse fjeset hans og byttet fastlege

Den beste legen jeg har hatt

Han har alltid tid til meg. Har brukt ham i mange tiår. Behagelig å samarbeide med. Kunne gjerne bruke kortleser for betaling.