Gunnar Bjaaland

Bergensgata 12 0468 Oslo
Gunnar Bjaaland er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Bjaaland

Meget dyktig lege

Har hatt han som fastlege i mange år. Han tar deg på alvor og henviser meg til de riktige behandlingssted. Det er takket være ham at jeg er i live idag.

Empatisk og dyktig lege!

Uten tvil den beste legen jeg noensinne har hatt. Empatisk, dyktig, oppmerksom og utrolig vennlig. Absolutt ingen ting å sette fingeren på her! :)

Presis og hyggelig, men tungvint betaling

Gunnar er super om man går rett på sak og sier hva problemet er. Han har hatt god kunnskap om det som har plaget meg, og henviser raskt dersom det trengs. Glimter også til med lun humor. Han spør ikke så mye rundt symptomer/problemer og bruker tiden mest på å lytte, og husker mye om den enkelte som han ikke skriver i journalen, men som han tar opp på neste time (selv om det er flere måneder mellom). Timene hans er effektive, men han er frampå og ber om oppfølgningstime dersom man ønsker å prate mer. Har sjelden vært mer enn 10 minutter for sen. Enkelt å bestille time, men tungvint å betale da de ikke tar kort på legesenteret.

Hyggelig fyr, men...

Det er flere leger ved legesenteret, men det fremstår som om det ikke er noen overlapping mellom dem. Da legen hadde vinterferie i forrige uke, som er helt greit, ble jeg henvist til Legevakta. At de ikke har kortterminal, i 2015, er en utfordring for meg som kun bruker kort. Parkering er også en utfordring.

Grei lege, men...

Bjaaland er en flink lege, men vanskelig å kommunisere med resepsjonistene ang. reseptbestilling. Må mase og kontakte de flere ganger før de sender resepten til apoteket.