Gro Bjartveit

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Gro Bjartveit er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gro Bjartveit

Dreven interessert lege

Hun er imøtekommende, interessert og tar seg tid, for å få det store bildet!
Dagens time ga meg ro og trygghet og jeg følte meg godt ivaretatt!

Dyktig og lyttende

Tar deg på alvor, ser deg i øynene og følger opp. Henviser videre når det er nødvendig og alvor. Spør alltid om hvordan det går, om jeg er fornøyd og komfortabel med forslag og anbefalinger og vei videre. Stoler på henne!

Faglig solid

Har hatt Gro som fastlege siden 2004 og er svært fornøyd. Dersom du er i større behov for en terapeut som koser med hypokondrien din, som noen av anmelderne her fremstår som, er Gro feil valg. Dersom behovet er en faglig sterk fastlege som følger opp avtaler og tar godt tak i reelle problemer så anbefales Gro på det sterkeste.

God lege

Jeg har hatt Gro som fastlege siden 2004 og har vært veldig fornøyd med henne. I starten fikk jeg litt dårlig inntrykk av henne da det var mye forsinkelser og hun virket veldig stresset, men de siste 10 årene har jeg vært veldig fornøyd. Hun er streng, men real. Opplever at hun ser og lytter til deg. Faglig dyktig.

Avvisende og forutinntatt

Denne legen hadde ikke tid og opplevdes avvisende. Hun opplevdes svært lite tolerant ovenfor psykisk sykdom. Jeg skifitet lege fordi jeg opplever det utfordrene å ta kontakt med legen. I tillegg ble jeg sendt regninger jeg i resepsjonen ble fortalt gikk under frikortorningen.