Anne Bjerkedal

Legene i Grønlandsleiret

1979

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene i Grønlandsleiret Telefonnummer23 00 29 0023 00 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Anne Bjerkedal er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Bjerkedal

Trygg og kunnskapsrik

Bjerkedal har vært min fastlege i 10 år nå, og jeg har fra dag 1 vært veldig fornøyd og ivaretatt av henne. Jeg har aldri følt meg under "rangen" , men alltid blitt behandlet med respekt. Ved store skader har hun vist enorm forsiktighet, og/eller send meg videre til sykehus.
Hun går dessverre av med pensjonen snart. Jeg får i stedet også en bra lege som har vikariert for henne i en periode, så jeg fortsetter ved samme legekontor. De i resepsjonen er også helt fantastiske.

Beste lege

Jeg har har hatt Anne I ca 10 år, bedre lege finnes ikke. Hun tar seg god tid. Veldig viktig meg tillit til legen og at legen også har tillit til pasienten

Tillitsvekkende og faglig sterk

Anne er en dyktig, rolig og tillitsvekkende lege. Hun er lyttende og jeg opplever at hun tar utgangspunkt i det livet pasienten ønsker å leve og ikke hvordan hun tenker man bør leve, blant annet i den forstand at hvis man sier at man røyker, så forholder hun seg til det i stedet for å være belærende. Samtidig er hun veldig klar for å gi råd dersom man ønsker å prøve nye medisiner eller legge om livsstilen sin. De som jobber i resepsjonen på dette legesenteret gir også kjempegod service og er alltid så hyggelige og ryddige.

Fantastisk fastlege, beste jeg har hatt!

Rolig, saklig, åpen for å revurdere medisinske spørsmål. Lyttende. Tar meg på alvor, fra første time. Selv som rusavhengig blir jeg lyttet til, har fått stor tillit på ett år.

Den beste legen

Anne er den beste legen jeg har hatt,hun er faglig flink å en god person.Føler meg altid ivaretatt hos henne❤️