Anne Bjerkedal

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Anne Bjerkedal er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Bjerkedal

Fantastisk dyktig lege!

Omsorgsfull, snill, dyktig og pålitelig.
Hun har vært meg og mine barns fastlege i 5 år og vi har alltid blitt tatt vare på og fulgt opp på en god måte!
Takk kjære Anne Bjerkedal!Du er super!

God fastlege

Veldig forståelsesfull lege. Har vært min fastlege i over 5 år, og de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått god hjelp. Jeg bodde i etasjen over, og en gang da jeg var skikkelig syk følgte hun meg til døra! Omsorgsfull og snill dame! :) Jeg må dessverre bytte lege pga flytting, håper jeg finner en like god lege :)
Damene i resepsjonen er veldig hyggelige!

Faglig god, elendig på kommunikasjon

Faglig god, men for dårlig på kommunikasjon/fåmælt og beskjeden, som pasient må man selv ta initativet, om man vil ha svar må man nærmest lirke og dra det utav henne, så fremt det ikke er diagnostikk og medisinering.Psyke/følelser er liksom ikke interessant!?Men det er faktisk viktig ved psykosomatiske kroniske lidelser, og skal ikke bagatelliseres.Altfor lang ventetid, enda man har time, at dem ansetter åpenbart ukvalifisert inkvotert personell som ikke kan ta blodprøver og er megaelendig i norsk og attpå til setter dem til å svare på sentralbordet, lager en haug med tåpelige misforståelser og går utover pasientene, særs lite holdbart!Og forsøk på å bli fratatt tt kjøring som kronisk syk og ufør, er særs lite tillitvekkende, så takk for meg!Allerede skiftet til ny fastlege!

Umulig å komme gjennom på telefon

En så grunnleggende ting som å bestille time hos en av legene i Grønlandsleiret viser seg å være helt umulig. Jeg ringer og ringer, men det er rett og slett ingen som svarer. Hvis det er så travelt, er det forferdelig dårlig at de ikke har en løsning for å bestille time online via Pasientsky.

Faglig dyktig, men vanskelig å snakke med

Anne har vist at hun er dyktig blant annet da jeg kom på en rutinekontroll etter mitt første svangerskap, og hun kjapt kunne si at jeg mest sannsynlig hadde hyperthyreose (høyt stoffskifte) med graves, noe jeg aldri ville tenkt på selv. Jeg fikk svært god oppfølging i forbindelse med dette, og nødvendige henvisninger videre.
Etter dette har jeg kun vært der få ganger, og følt at hun er "distrahert", ikke veldig tilstede rett og slett.
Har også vært hos henne to ganger med datteren min, og det er hennes manglende evne til å sette seg inn i hennes sted som gjør at jeg nå bytter fastlege for meg selv og begge døtrene mine. Hun er en dyktig lege, men mangler relasjonskompetanse, og spesielt når det kommer til barn.