Kari Ørbech Bjørkum

Autorisasjon (1991)

Kari Ørbech Bjørkum er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

Trygg og god lege

Har hatt Kari Bjørkum som fastlege i 15 år og opplever henne som faglig trygg, empatisk, hardtarbeidende og flink med barn. Det er litt ventetid for å få time med mindre det er noe akutt, og ofte noe ventetid på venterommet, men opplever at hun bruker tiden på hver enkelt pasient og tenker at det er verdt litt venting.

De øvrige ansatte har vært der i mange år og virker som et godt team - de er rolige og vennlige. De nye lokalene er fine og har en bra beliggenhet ved Lovisenberg.

Bra

Jeg har nå hatt Kari Ørbech som fastlege i litt over et år og er svært fornøyd. Opplever Ørbech som faglig sterk og tilstede og jeg har følelsen av å bli sett og hørt under konsultasjonene og frem for alt bli tatt alvorlig. Oppe i det hele har hun den empati som trengs for ihvertfall meg personlig når det gjelder psykososiale forhold og virker oppriktig interessert og engasjert. Blir også tatt godt i mot av øvrig personale.

Varierende

Har hatt Kari som fastlege i noen år nå, og har fått veldig varierende inntrykk. Foreslår jeg noe jeg er usikker på, blir jeg møtt med kritikk, men spør jeg uten å ha «googlet symptomene» så er det mye hjelp å få. Hadde noen prøver som var i gråsonen og som skulle følges tett på, men noen måneder senere da jeg spurte om oppfølging var det «ikke nødvendig». Sier at hun ønsker at du kommer innom jevnlig (årlig?). Ofte ventetid på venterom, sykepleierne i resepsjonen er gode/stødige på blodprøver. Ikke knallgod på kvinnehelse, men henviser til god spesialist.

Fayyad

Hun er en av de beste legene i Oslo.Hun er flink i jobben sin. Jeg kommet til klinikken hennes fra et avsidesliggende sted Fordi hun er bedre.

Enestående

Jeg hadde Kari som fastlege helt fra innføringen i 2001 og fram til ultimo 2021. Anbefales på vet varmeste, og det gjelder for alle områder.