Kari Bjørneboe

Østensjø Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1977

Østensjø Legesenter Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Kari Bjørneboe er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Bjørneboe

Helt topp!

Jeg synes Kari Bjørneboe virker som en god lege. Jeg har nylig byttet fastlege, jeg har ekstrem legeskrekk jeg tenkte å informere om, det var ikke nødvendig. Jeg ble varmt tatt imot, og hun fikk meg til å føle meg både trygg og sett/hørt. Hun lyttet til det jeg sa, og var veldig forståelsesfull. Tok tak i problemene mine, og var opptatt av mitt samtykke på forslagene hun kom med. Kan fint anbefale Kari videre :)

Tryggheten selv

Hvis det finnes en fasit på hvordan leger skal opptre så tror jeg Bjørneboe er svaret. Hun er imøtekommende,blid og hyggelig. Hvis det er ting som bør vurderes av andre spesialister, blir det sendt rekvisisjon med en gang. Hun ringer og gir tilbakemeldinger og spør hvordan det går. Resepter kommer i ekspressfart og trenger jeg time er det aldri lenge å vente.
Det eneste som er negativt er at jeg er noen år yngre enn legen min så jeg må antagelig bytte fastlege på ett eller annet tidspunkt.
Tusen takk Kari Bjørneboe.

Godt fornøyd

Ble møtt av en lege som tok seg god tid til meg. Satte meg opp på flere tester og hadde en utfyllende samtale rundt tema. Følte meg sett og hørt og fikk god oppfølging.

Nope!

En lege som inte bryr sig eller tar dig på allvar. Hon konsentrerar sig på helt fel saker och avbryter dig hela tiden. Pratar till en som om man vore ett barn. Ser efter ny fastlege.

Svært misfornøyd!

Denne legen er rett og slett ufin, der hun ved flere anledninger har bedt meg tie stille og slutte å snakke i munnen på henne. Jeg blir ikke tatt seriøst, føler meg dum når jeg er hos henne og hun tar meg ikke på alvor. Jeg får ikke ta opp flere ting samtidig fordi hun ikke har tid, og jeg oversett og overhørt. Hun sitter kun å tenker på hva hun selv skal si mens man sitter å snakker, og hun gjentar seg selv hele tiden. Er i full gang med å finne ny fastlege, for man skal ikke føle seg dum og mer nedfor når man har vært hos legen.