Tove Borgen

Frysja Legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tove Borgen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Borgen

Super lege på et elendig legekontor!

Tove er superflink og jeg vil helst ha henne så lenge hun er yrkesaktiv, men de grusomme menneskene som jobber i resepsjonen får meg til å ville bytte! De er uhøflige,gir ikke beskjeder videre og går tvert imot det de reklamerer for på hjemmesiden, de påstår at lege kun skriver resept etter konsultasjon selv om det gjelder faste medisiner som er helt ufarlige, men på Helserespons og på hjemmesiden står det at man kan få sånt via telefonkontakt. De graver og spør altfor mye når man vil bestille time og er generelt uhjelpsomme og uhøflige.

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Tove Borgen. Hun lytter, tar seg god tid, henviser videre når det trengs, respektfull, en veldig bra fastlege!
Minuset er at hun kun jobber man-ons, så det tar lang tid å få time hos henne! Er det akutt, blir det vikar, noe som er synd.. Men siden jeg er ofte hos lege, setter vi opp ny time når jeg er der, så sånn sett er det sjeldent jeg har hatt behov for vikar..
Hun er en sånn fastlege, som alle leger burde vært!
Har heller aldri hatt en så flink lege som skriver søknader ang aap, uførhetstrygd osv.. Meget nøye! Til og med saksbeh på nav roste hennes søknad, å sa det var beste hun hadde sett!
Hun hadde glatt fått 5 stjerner, men gir 4 pga lang ventetid, og at hun kun jobber halv uke..

Dårlig sted, helt OK lege

Hun er omsorgsfull og pliktoppfyllende. Du sier ditt problem og hun forteller hva det er.

Problemet er at hun er mye borte som fører til at jeg får mange time hos vikar. Dette er veldig syn, fordi jeg trives å være en pasient hos henne.

Selve stedet er dårlig og det har ført til at jeg har byttet fastlege. De krever gode forklaringer på hvorfor jeg skal ha time. Og om det er nødvendig. De spørr mye og forklarer hva jeg skal gjøre og de prøver å utsette mine timer lengst mulig.

Lite på kontoret

Borgen er både hyggelig og flink. Men det skulle ikke vært lov å være fastlege når hun ikke kan være full uke. Det blir IKKE det samme med vikar som hun må ha.

Min fastlege for alltid

Legen er lyttende, respektfull, kompetent, åpen & tydelig.
God i kontakten under konsultasjon. Positiv til spørsmål og undring fra pasienten.