Tove Borgen

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tove Borgen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Borgen

Dyktig og trygg

Tove Borgen er voksen og erfaren. Hun bruker god tid og jeg får følelsen av at hun tar alt jeg sier på alvor. Ingen "lettvinte" løsninger.
Jeg er helt trygg på at hun tar de rette avgjørelsene og stoler helt på hennes kompetanse.

Fem stjerner

Tove er en utrolig kunnskapsrik, omsorgsfull og varm fastlege. Hun tar seg tid til å lytte og se pasienten og henviser videre om nødvendig. Har aldri hatt en bedre lege enn Tove

Fantastisk lege!

Alle leger burde være som Tove. Min erfaring er at hun er særdeles dyktig. Hun har sett meg og gitt meg hjelp som var sårt trengt. Hun har stilt opp på møter med NAV og behandlere og stått meg bi. De siste årene har hun trappet ned. Har det vært noe akutt så har jeg kommet til vikar, og vært fornøyd med det. Hvis det har vært ting rundt diagnosen min, så har jeg ventet på time hos Tove, fordi hun har fulgt meg i mange år og kjenner historien min. Hun har aldri hastverk og jeg føler at jeg får den tiden jeg trenger.

Synes også at damene i resepsjonen er blide og imøtekommende.

Bra lege - men aldri på jobb !

Jeg får aldri time hos Borgen - kun hos elendige vikar leger for ett visit som tar 2 min pga påfyll av resept. Det er ett lite imøtekommende personal på tlf som forventer at jeg kan gå en uke uten medisiner ! Skammelig!!

Virkelig dyktig

Tove Borgen er utrolig flink. Hun ser meg under besøket, er forberedt, er profesjonell på alle måter og veldig fornuftig både når det gjelder bruk av utredninger og medisiner. Avgjørelser er veloverveide og begrunnet, og hun forklarer godt. Selv om det helt sikkert er veldig travelt, lar hun det utrolig nok ikke påvirke besøket for meg. Kan ikke tenke meg noen bedre fastlege.

Har derimot hatt rimelig dårlige erfaringer med enkelte av de som jobber i resepsjonen. Uhøflige og påståelige, og lite fleksible. Det skal sies at det ikke gjelder alle. Det er synd at det er slik, men at Tove er så flink veier mer enn opp for ulempene med dette.