Tove Borgen

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tlf: 22 02 62 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tove Borgen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Borgen

Bra lege - men aldri på jobb !

Jeg får aldri time hos Borgen - kun hos elendige vikar leger for ett visit som tar 2 min pga påfyll av resept. Det er ett lite imøtekommende personal på tlf som forventer at jeg kan gå en uke uten medisiner ! Skammelig!!

Virkelig dyktig

Tove Borgen er utrolig flink. Hun ser meg under besøket, er forberedt, er profesjonell på alle måter og veldig fornuftig både når det gjelder bruk av utredninger og medisiner. Avgjørelser er veloverveide og begrunnet, og hun forklarer godt. Selv om det helt sikkert er veldig travelt, lar hun det utrolig nok ikke påvirke besøket for meg. Kan ikke tenke meg noen bedre fastlege.

Har derimot hatt rimelig dårlige erfaringer med enkelte av de som jobber i resepsjonen. Uhøflige og påståelige, og lite fleksible. Det skal sies at det ikke gjelder alle. Det er synd at det er slik, men at Tove er så flink veier mer enn opp for ulempene med dette.

Super lege på et elendig legekontor!

Tove er superflink og jeg vil helst ha henne så lenge hun er yrkesaktiv, men de grusomme menneskene som jobber i resepsjonen får meg til å ville bytte! De er uhøflige,gir ikke beskjeder videre og går tvert imot det de reklamerer for på hjemmesiden, de påstår at lege kun skriver resept etter konsultasjon selv om det gjelder faste medisiner som er helt ufarlige, men på Helserespons og på hjemmesiden står det at man kan få sånt via telefonkontakt. De graver og spør altfor mye når man vil bestille time og er generelt uhjelpsomme og uhøflige.

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Tove Borgen. Hun lytter, tar seg god tid, henviser videre når det trengs, respektfull, en veldig bra fastlege!
Minuset er at hun kun jobber man-ons, så det tar lang tid å få time hos henne! Er det akutt, blir det vikar, noe som er synd.. Men siden jeg er ofte hos lege, setter vi opp ny time når jeg er der, så sånn sett er det sjeldent jeg har hatt behov for vikar..
Hun er en sånn fastlege, som alle leger burde vært!
Har heller aldri hatt en så flink lege som skriver søknader ang aap, uførhetstrygd osv.. Meget nøye! Til og med saksbeh på nav roste hennes søknad, å sa det var beste hun hadde sett!
Hun hadde glatt fått 5 stjerner, men gir 4 pga lang ventetid, og at hun kun jobber halv uke..

Dårlig sted, helt OK lege

Hun er omsorgsfull og pliktoppfyllende. Du sier ditt problem og hun forteller hva det er.

Problemet er at hun er mye borte som fører til at jeg får mange time hos vikar. Dette er veldig syn, fordi jeg trives å være en pasient hos henne.

Selve stedet er dårlig og det har ført til at jeg har byttet fastlege. De krever gode forklaringer på hvorfor jeg skal ha time. Og om det er nødvendig. De spørr mye og forklarer hva jeg skal gjøre og de prøver å utsette mine timer lengst mulig.

Lite på kontoret

Borgen er både hyggelig og flink. Men det skulle ikke vært lov å være fastlege når hun ikke kan være full uke. Det blir IKKE det samme med vikar som hun må ha.

Min fastlege for alltid

Legen er lyttende, respektfull, kompetent, åpen & tydelig.
God i kontakten under konsultasjon. Positiv til spørsmål og undring fra pasienten.

Dyktig lege, men lang ventetid

Har har Dr. Borgen som fastlege siden ordningen startet.
En dyktig og hyggelig lege som både ser og hører på deg.
Eneste minus, hun har for mye/mange pasienter, så ventetiden blir lang.
Blir som regel henvist til vikaren.

Beste legen jeg har hatt!

Har hatt Tove Borgen som lege i ca 10 år. Da jeg fikk henne som lege opplevde jeg at hun så meg og fikk meg inn i et sårt trengt behandlingstilbud. Sto last og brast sammen med meg i møte med NAV. Fantastisk lege som alltid har god tid. Eneste minus er at det er lang ventetid og vanskelig å få time hos henne.

Laaaang ventetid.

Eksteme ventetider gjør det vanskelig å tilpasse legebesøk samtidig som man er i jobb. Forøvrig lang ventetid for å få time. Ellers helt ok.

Bra hun har forandret seg!

Min erfaring med denne legen er alt annet enn bra.Var alvorlig syk,men ble ikke trodd.

Ventetiden bør bli kortere

En veldig hyggelig person, men med ekstremt lang ventetid, noe som IKKE er spesielt greit bestandig. Å komme til en vikar blir ikke det samme. Lytter og er flink til å henvise når du først får time.

Flink lege

Empatisk og fantastisk flink lege! Tar seg alltid god tid til pasientene. Finnes ikke stressa, men er veldig beroligende.

Veldig god lege

Har hatt Dr. Tove Borgen i flere år nå, og har bare positive tilbake meldinger om henne. Vil absolutt anbefale henne.

Fantastisk!

Hun er grundig, dyktig og dessuten en særdeles hyggelig peron.