Tove Borgen

Autorisasjon (1990)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tove Borgen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Borgen

Trygg, erfaringsrik og god

Tove Borgen er akkurat sånn du ønsker at fastlegen din skal være. Tilstede, oppmerksom og nysgjerrig. Lang erfaring og interessert i faget. En fin balanse mellom empatisk og rasjonell.

Empatisk, varm og støttende

Tove Borgen er en glimrende fastlege. Jeg opplever henne som empatisk og fortståelsesfull og føler meg alltid godt ivaretatt hos henne - uansett problemstilling.

Dyktig og trygg

Tove Borgen er voksen og erfaren. Hun bruker god tid og jeg får følelsen av at hun tar alt jeg sier på alvor. Ingen "lettvinte" løsninger.
Jeg er helt trygg på at hun tar de rette avgjørelsene og stoler helt på hennes kompetanse.

Fem stjerner

Tove er en utrolig kunnskapsrik, omsorgsfull og varm fastlege. Hun tar seg tid til å lytte og se pasienten og henviser videre om nødvendig. Har aldri hatt en bedre lege enn Tove

Fantastisk lege!

Alle leger burde være som Tove. Min erfaring er at hun er særdeles dyktig. Hun har sett meg og gitt meg hjelp som var sårt trengt. Hun har stilt opp på møter med NAV og behandlere og stått meg bi. De siste årene har hun trappet ned. Har det vært noe akutt så har jeg kommet til vikar, og vært fornøyd med det. Hvis det har vært ting rundt diagnosen min, så har jeg ventet på time hos Tove, fordi hun har fulgt meg i mange år og kjenner historien min. Hun har aldri hastverk og jeg føler at jeg får den tiden jeg trenger.

Synes også at damene i resepsjonen er blide og imøtekommende.