Tove Borgen

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tove Borgen er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Borgen

Fantastisk lege!

Alle leger burde være som Tove. Min erfaring er at hun er særdeles dyktig. Hun har sett meg og gitt meg hjelp som var sårt trengt. Hun har stilt opp på møter med NAV og behandlere og stått meg bi. De siste årene har hun trappet ned. Har det vært noe akutt så har jeg kommet til vikar, og vært fornøyd med det. Hvis det har vært ting rundt diagnosen min, så har jeg ventet på time hos Tove, fordi hun har fulgt meg i mange år og kjenner historien min. Hun har aldri hastverk og jeg føler at jeg får den tiden jeg trenger.

Synes også at damene i resepsjonen er blide og imøtekommende.

Bra lege - men aldri på jobb !

Jeg får aldri time hos Borgen - kun hos elendige vikar leger for ett visit som tar 2 min pga påfyll av resept. Det er ett lite imøtekommende personal på tlf som forventer at jeg kan gå en uke uten medisiner ! Skammelig!!

Virkelig dyktig

Tove Borgen er utrolig flink. Hun ser meg under besøket, er forberedt, er profesjonell på alle måter og veldig fornuftig både når det gjelder bruk av utredninger og medisiner. Avgjørelser er veloverveide og begrunnet, og hun forklarer godt. Selv om det helt sikkert er veldig travelt, lar hun det utrolig nok ikke påvirke besøket for meg. Kan ikke tenke meg noen bedre fastlege.

Har derimot hatt rimelig dårlige erfaringer med enkelte av de som jobber i resepsjonen. Uhøflige og påståelige, og lite fleksible. Det skal sies at det ikke gjelder alle. Det er synd at det er slik, men at Tove er så flink veier mer enn opp for ulempene med dette.

Super lege på et elendig legekontor!

Tove er superflink og jeg vil helst ha henne så lenge hun er yrkesaktiv, men de grusomme menneskene som jobber i resepsjonen får meg til å ville bytte! De er uhøflige,gir ikke beskjeder videre og går tvert imot det de reklamerer for på hjemmesiden, de påstår at lege kun skriver resept etter konsultasjon selv om det gjelder faste medisiner som er helt ufarlige, men på Helserespons og på hjemmesiden står det at man kan få sånt via telefonkontakt. De graver og spør altfor mye når man vil bestille time og er generelt uhjelpsomme og uhøflige.

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Tove Borgen. Hun lytter, tar seg god tid, henviser videre når det trengs, respektfull, en veldig bra fastlege!
Minuset er at hun kun jobber man-ons, så det tar lang tid å få time hos henne! Er det akutt, blir det vikar, noe som er synd.. Men siden jeg er ofte hos lege, setter vi opp ny time når jeg er der, så sånn sett er det sjeldent jeg har hatt behov for vikar..
Hun er en sånn fastlege, som alle leger burde vært!
Har heller aldri hatt en så flink lege som skriver søknader ang aap, uførhetstrygd osv.. Meget nøye! Til og med saksbeh på nav roste hennes søknad, å sa det var beste hun hadde sett!
Hun hadde glatt fått 5 stjerner, men gir 4 pga lang ventetid, og at hun kun jobber halv uke..