Eivind Hegge Borna

Pilestredet park 7 0176 Oslo
Eivind Hegge Borna er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Hegge Borna

Elendig service!

Jeg skriver meg inn i den lange rekken av kunder som har opplevd en svært lite imøtekommende resepsjonist og ventetider på flere uker.
Det er helt åpenbart at dette legekontoret er overbelastet når resepsjonistens hovedoppgave er å sette spørsmål ved hvorvidt man faktisk trenger en time. Og når/hvis man til slutt får audiens hos legen får man en følelse av at klokken tikker.
Legene er sikkert flinke, men ønsker du oppfølging utover en sykemelding ville jeg valgt et annet legekontor.
Det har jeg nå gjort.

Elendig og uprofesjonell praksis.

Umulig å få tak i og dårlig på oppfølging. Nettsiden virker ikke og tlf tiden er håpløst kort. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk denne legen.

Vanskelig å få tak i

Har prøvd å få tak i denne legen ved flere anledninger, men det er ikke lett. Telefontiden er kort, og nettsiden fungerer ikke. Får du bestilt time er du heldig, det har jeg prøvd flere ganger nå uten hell.

Når du endelig kommer frem på telefon blir du møtt av et menneske som virker lei av jobben sin, og som rett og slett er lite hyggelig og veldig lite behjelpelig. Kjempe dårlig service.

Ikke en god opplevelse så langt og jeg har enda ikke møtt legen. Jeg har prøvd å få legetime 4 ganger nå uten hell.

Ting som kan bli bedre:
- Skaff dere fungerende nettside
- Send personalet som tar telefoner på kurs

Fantastisk

En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Han tar seg god tid til å høre på deg og er trygg i faget. Ofte litt forsinket, men veldig verdt ventetiden.

veldig hensynsløs!

Jeg sliter psykisk og har spiseproblematikk.
Da er det veldig uprofesjonelt å bli møtt med en lege som kommer med kommentarer som "jaja, det vokser du fra deg " ( hatt det i 12 år )
Sliter også med angst, da får jeg beskjed om å ikke sitte inne å "sture ". Føler absolutt at jeg blir tatt useriøst, og det er veldig skummelt for oss som sliter psykisk. Ønsker jeg hadde brukket ryggen av og til..da hadde jeg sikkert fått den sympatien jeg så sårt trenger.

Håper han leser dette og skjerper seg !
jeg har fått nok og har byttet lege !!