Eivind Hegge Borna

136 av 1900

Eivind Hegge Borna er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Hegge Borna

Lite tilgjengelig

Helt hinsides vanskelig å komme igjennom på telefon (møter som regel en telefonsvarer), få booket en time under to uker frem i tid og det er veldig knotete å få tilbakemelding på prøver og lignende. I tilgjengelighet står dette legekontoret til stryk. Dette fører til at jeg stort sett må bestille time hos private legekontor hver eneste gang jeg trenger en legetime for et ikke-akutt problem, men fortsatt ikke kan vente i telefonkø i en times tid (om jeg rekker å ringe i den begrensede telefontiden) og to uker på en konsultasjon.

Verdens beste lege

Har vært pasient hos Eivind Borna siden jeg var barn.
Han tar seg god tid og prøver å hjelpe så godt han kan. Hvis han ikke kan hjelpe, nøler han ikke med å henvise videre til spesialister.
Opplever han som omsorgsfull og kjærlig lege.

Han burde sende resepsjonisten sin til smilekurs.

Grundig og tålmodig

Eivind er tålmodig og grundig i sitt arbeid. Han har også fulgt opp i etterkant av behandling både hos han og eksternt hos andre behandlere.

Jeg er svært fornøyd med måten Eivind har behandlet meg på i de tilfellene jeg har trengt hjelp. I påsken 2017 ble jeg fulgt opp utenfor arbeidstid, noe jeg satte svært stor pris på.

Svært utilgjengelig

Prøvd å ringe 5 ganger hver dag de siste tre dagene. Før klokken 11 så sitter man en time i kø før de legger på telefonen. Etter klokken 11 virker det som telefonen deres er skrudd av(?) aldri faktisk klart å avtale time.

Hyggelig lege - Forferdelig resepsjon

Dr. Borna er antageligvis Norges hyggeliste lege. Første gang jeg var hos ham, la han vekk tastatur og telefon for å ha en samtale og bli bedre kjent med meg. Det som da er synd er at resepsjonen er tidenes dårligste. Telefontiden er helt umulig å forholde seg til. Det tar over en time i telefonkø for å komme gjennom, og når man først kommer gjennom blir man møtt av resepsjonister som er frekke og uhøflige. Man kan bestille time via en e-portal, men den portalen er ikke spesielt brukervennlig. Det er alltid 2-3 uker ventetid på ledig time, og når man først har legetime og møter opp blir man møtt av sure, lite snakkesalige resepsjonister etterfulgt av en ventetid på alt fra 1-3 timer.

Tips til pasienter - Har du tålmodighet til å gjennomgå ventetiden og resepsjonistene, for å møte norges hyggeliste lege - kjør på!

Tips til klinikken - Kutt ned pasientmengden eller øk personale. Send resepsjonister på smilekurs.