Eivind Hegge Borna

Autorisert1977
  • Allmennmedisin
  • Øre-nese-halssykdommer
Ledige plasser 21 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo
Eivind Hegge Borna er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Hegge Borna

Vanskelig å få tak i

Har prøvd å få tak i denne legen ved flere anledninger, men det er ikke lett. Telefontiden er kort, og nettsiden fungerer ikke. Får du bestilt time er du heldig, det har jeg prøvd flere ganger nå uten hell.

Når du endelig kommer frem på telefon blir du møtt av et menneske som virker lei av jobben sin, og som rett og slett er lite hyggelig og veldig lite behjelpelig. Kjempe dårlig service.

Ikke en god opplevelse så langt og jeg har enda ikke møtt legen. Jeg har prøvd å få legetime 4 ganger nå uten hell.

Ting som kan bli bedre:
- Skaff dere fungerende nettside
- Send personalet som tar telefoner på kurs

Fantastisk

En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Han tar seg god tid til å høre på deg og er trygg i faget. Ofte litt forsinket, men veldig verdt ventetiden.

veldig hensynsløs!

Jeg sliter psykisk og har spiseproblematikk.
Da er det veldig uprofesjonelt å bli møtt med en lege som kommer med kommentarer som "jaja, det vokser du fra deg " ( hatt det i 12 år )
Sliter også med angst, da får jeg beskjed om å ikke sitte inne å "sture ". Føler absolutt at jeg blir tatt useriøst, og det er veldig skummelt for oss som sliter psykisk. Ønsker jeg hadde brukket ryggen av og til..da hadde jeg sikkert fått den sympatien jeg så sårt trenger.

Håper han leser dette og skjerper seg !
jeg har fått nok og har byttet lege !!

En dyktig lege som ser deg som menneske!

Har brukt Dr. Borna i over 20 år. Har alltid fått god og profesjonell hjelp. Ja, det kan nok hende at han har alt for mye å gjøre, og har for mange pasienter, samt at ventetiden kan bli i lengste laget, men når jeg først har kommet inn har jeg alltid fått god hjelp!
Han er en lege av den gode gammeldagse sorten som tar seg god tid til hver enkelt pasient, men han er helt unik og ser deg som et medmenneske, og er veldig hyggelig og empatisk, og jeg mener at han har helt spesielle positive egenskaper som lege, i tillegg til god kompetanse.
Føler meg trygg med ham som min lege!
Dette er er en av grunnene til at jeg har valgt å bruke ham som lege i så mange år. Hadde jeg vært misfornøyd, hadde jeg selvfølgelig byttet til en annen fastlege.

Den verste legen jeg har hatt!

-Altfor lang ventetid, opptil 3 timer.
-Meget ufin resepsjonist.
-Eivind gir løfter han ikke holder, skjedd 3 ganger.