Eivind Hegge Borna

253 av 1900

Eivind Hegge Borna er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Hegge Borna

Tilgjengelighet = null

Jeg var syk på 4. dagen og trengte å få bestilt en time slik at jeg senere kan få en sykemelding. Jeg slet med diaré, men var ikke så bekymret for selve sykdommen, slikt pleier å gå over. Jeg var mer bekymret for om jeg fikk legetime (tidligere erfraing med resepsjonisten har vist seg at det ikke er en enkel sak).

Det var veldig vanskelig å få time, dvs. jeg klarte det ikke. De svarte ikke på telefon, og jeg fikk ikke opprettet bruker på https://www.besoklegen.no/ ,litt usikker på hvorfor, feilmeldingen var av typen "noe gikk feil".

Ettersom legekontoret er i nærheten bestemte jeg meg for å gå dit og snakke med de. Det satt noen folk på gangen og ventet på å få komme inn til lege. Jeg gikk inn til skranken for å bestille time hos resepsjonisten. Det var ingen resepsjonist der. "Hva gjør jeg nå?" tenkte jeg. Jeg kom frem til at jeg fikk skrive en lapp og legge igjen den, så er det iaf dokumentert at jeg har vært her. Jeg dro ut et ark fra printeren, men fant ingen penn. Jeg gikk ut på gangen for å høre med noen av de som ventet om noen av de hadde en penn. Ute på gangen så jeg Einvid Borna (legen), og han så meg. Han lurte på hva jeg ville, og jeg forklarte at jeg ville bestille en legetime, men at jeg ikke kom gjennom på tlf eller på internett. "Bli med inn til meg", sa han og vinket meg inn på kontoret. Jeg fikk litt dårlig samvittighet ovenfor de som satt og ventet, men jeg fulgte etter han. Inne på kontoret satt det allerede en pasient. Jeg beklaget ovenfor han at jeg forstyrret. Eivind sjekket sine systmer og det viste seg at jeg ikke var registrert med e-post eller telefonnummer, dette var vist et premiss for å kunne bestille time på internett. Jeg ga han e-post og telefonnummer og ble vitne til at han la inn denne informajsonen i systemet sitt. Han skrev så ned på en lapp adressen jeg skulle bruke for å bestille time på internett. Jeg takket og beklaget på nytt til pasienten som jeg hadde forstyrret. Jeg gikk så ut på gangen og forsøkte å bestille time på internett. Det fungerte fremdeles ikke...

Etter litt tid fikk jeg en e-post fra besøklegen.no med topic "Ny Besøklegen.no konto opprettet". Jeg trykket på linken i e-posten og forsøkte å logge inn. Det fungerte ikke.....

Trygg / kunnskapsfult

Dr Eivind Borna er beste legen i hele verden.
Spesialist øre, nese, hals,
Har også utdannet seg som psykolog!
Snill, hjelpsom, Flink, Alle tiders..

Flink lege, lav tilgjengelighet.

Doktor Borna er en god lege som lytter til pasienten og tar deg på alvor. MEN jeg skulle bli henvist til to separate spesialister, og det ble ikke gjort. Ifølge den til tider usympatiske resepsjonisten var dette gjort, selv om jeg sa jeg hadde vært i kontakt med spesialistene, og at de ikke hadde mottatt noen henvisning. Jeg måtte faktisk ringe 4(!) ganger for at det skulle blir ordnet.

Det er veldig vanskelig å få kontakt med kontoret, da telefontidene er helt ufattelig lite tilpasset noen som faktisk jobber ved siden av å bli syk. Nettsiden fungerer ikke. Det må også sies at resepsjonisten er veldig lite sympatisk, og direkte frekk noen ganger - både på telefon og på legekontoret. Jeg bytter desverre.

Elendig service!

Jeg skriver meg inn i den lange rekken av kunder som har opplevd en svært lite imøtekommende resepsjonist og ventetider på flere uker.
Det er helt åpenbart at dette legekontoret er overbelastet når resepsjonistens hovedoppgave er å sette spørsmål ved hvorvidt man faktisk trenger en time. Og når/hvis man til slutt får audiens hos legen får man en følelse av at klokken tikker.
Legene er sikkert flinke, men ønsker du oppfølging utover en sykemelding ville jeg valgt et annet legekontor.
Det har jeg nå gjort.

Elendig og uprofesjonell praksis.

Umulig å få tak i og dårlig på oppfølging. Nettsiden virker ikke og tlf tiden er håpløst kort. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk denne legen.