Siv Kjerstin Brackmann

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Siv Kjerstin Brackmann er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Kjerstin Brackmann

Styr unna..

Telefontiden deres er håpløs og det er veldig vanskelig å skulle få legetime. Jeg trengte en akutttime og svaret jeg fikk var "Hvis det er så akutt, får du reise på legevakta. Vi har ikke noe ledig". Dette er grunne til at jeg nå etter 4 år ikke gidder å ha dette legekontoret mer. Kan ikke anbefale dette legekontoret videre.

tar seg ikke tid til pasienten

Det vriker som hun altid har dårlig tid og nærmest kaster seg ut av døren. Hun bryr seg virkelig ikke!!

Professionell Lege

Siv har mye kunnskap, lytter og tar deg seriost!
Hadde gjerne blitt kvar hos henne men siden det er så vanskelig og komme seg igjennom på telefon til kontoret så må jeg dessverre bytte.
Har blitt sittendes mellom 15-30 min ventetid hver gang i telefon, mange ganger blir de brutt og jeg må da ringe på nytt.
Ringt flere ganger i uken iblandt da jeg vart på jobb og ikke kunnet sitte å vente i telefon, umulig å komme fram!
Veldig trist da jeg er fornoyd med Legen men ikke kontoret.

Fantastisk men helt utilgjengelig fastlege

Siv er en fantastisk fastlege og jeg anbefaler henne på det varmeste. Problemet er hennes kontor. Det er helt umulig å få kontakt med dem. Det har nå vært flere anledninger der jeg ikke har fått resept på legemidler jeg trenger fast fordi jeg ikke får tak i legekontoret i åpningstidene. Fryktelig frustrerende og fryktelig trist.

Uempatisk og uinteressert i pasienten

Siv Brackmann startet som en av de bedre legene jeg har hatt, men utviklet seg raskt til å bli en av de værste. For det første så har jeg opplevd å bli hastet ut av legekontoret utallige ganger, der hun strengt har sagt vi ikke har tid til å gå igjennom de bekymringene jeg har hatt. Hun har rett og slett fått meg til å føle meg som at jeg er i veien for timeplanen hennes. For det andre så hun utrolig uempatisk når det kommer til bekymringene du rekker å legge frem, der hun til tider kan få deg til å virke som en hypokonder (der andre leger faktisk har funnet problemet som hun selv ikke engang gidder å undersøke). Og for det tredje så har hun kommet med usunne kostholdsråd (kosthold er noe hun bryr seg veldig lite om), der hun har sagt at jeg burde spise sukker, selv om jeg lider av candida. Styr unna dersom du ønsker å bli tatt seriøst og sett på som et menneske.