Siv Kjerstin Brackmann

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Siv Kjerstin Brackmann er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Kjerstin Brackmann

Professionell Lege

Siv har mye kunnskap, lytter og tar deg seriost!
Hadde gjerne blitt kvar hos henne men siden det er så vanskelig og komme seg igjennom på telefon til kontoret så må jeg dessverre bytte.
Har blitt sittendes mellom 15-30 min ventetid hver gang i telefon, mange ganger blir de brutt og jeg må da ringe på nytt.
Ringt flere ganger i uken iblandt da jeg vart på jobb og ikke kunnet sitte å vente i telefon, umulig å komme fram!
Veldig trist da jeg er fornoyd med Legen men ikke kontoret.

Fantastisk men helt utilgjengelig fastlege

Siv er en fantastisk fastlege og jeg anbefaler henne på det varmeste. Problemet er hennes kontor. Det er helt umulig å få kontakt med dem. Det har nå vært flere anledninger der jeg ikke har fått resept på legemidler jeg trenger fast fordi jeg ikke får tak i legekontoret i åpningstidene. Fryktelig frustrerende og fryktelig trist.

Useriøs

Opplevde dødsfall i nær familie, og var i deprimert tilstand når jeg dro på time. Jeg ønsket en sykmelding for 3 dager, ettersom
som min jobb krevde at jeg var super sosial og blid, og jeg ikke var i stand til det i sorg og depresjon. Fastlegen nektet å ta min tilstand seriøst, ettersom det "bare" var en tante. Jeg fikk ikke sykmelding, og ble bedt om å ta dette på egen kappe. Aldri følt meg så dårlig behandlet av en lege. Her følte jeg meg virkelige ikke hørt eller sett, eller tatt seriøst som pasient. Skiftet fastlege på dagen!

En dyktig og hyggelig lege

Jeg har hatt Siv som fastlege i mange år. Hun er meget profesjonell og har vært en god lege for meg enten det har vært små eller store helseproblemer. Har nå flyttet til Sverige og må derfor dessverre bytte lege.

En svært dyktig og omsorgsfull lege

Jeg har hatt dr Brackmann som fastlege i mange år, og kunne ikke hatt en bedre lege. Hun tar seg tid under konsultasjonen, ser hele deg, både kropp og sjel. Hun kommer med konstruktiv kritikk, oppmuntring, ringer tilbake og informerer om status osv. Hun har humoristisk sans, og kan både le av og med meg. Herlig!
Det er også bra at man som regel får time raskt, selv når det ikke haster. Hun kan anbefales på det varmeste.