Siv Kjerstin Brackmann

Holbergs Plads Legesenter AS

1996

1 person

Holbergs Plads Legesenter AS Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Siv Kjerstin Brackmann er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Kjerstin Brackmann

Vanskelig å nå

Holdberg plads legesenter er svært vanskelig å nå. Korte åpningstider, ingen e-post og lange ventetider på telefon uten mulighet for å legge igjen beskjeder eller bli oppringt. Over 39 minutters venting gjentatte ganger når det opplyses fra første minutt at jeg er først i køen er altfor dårlig og nok til at jeg byttet fastlege og kontor.

Blandede følelser hos Brackmann

Jeg har ikke så god erfaring med Siv som fastlege. Sliter med å bli trodd, og føler jeg kontinuerlig må forsvare det jeg sier. Er skillsmissebarn (forøvrig helt uproblematisk), og alt jeg kommer med, enten det er hoste, eksem eller mageproblemer mener hun grunner i det. Forstår at det ofte er sammenheng mellom psykisk og fysisk helse, men noen ganger hadde det vært fint å få litt konkret hjelp, og ikke bare tips om å "prøve yoga". Føler det har blitt vanskeligere å tørre å oppsøke, og da eventuelt få hjelp av fastlegen når kommunikasjonen går dårlig og tiltakene lar vente på seg. På det positive siden: Det er enkelt å bestille time og legekontoret er sentralt. Sliter du med migrene kan du også få god hjelp hos Brackmann, det er hun utrolig dyktig på.

Styr unna..

Telefontiden deres er håpløs og det er veldig vanskelig å skulle få legetime. Jeg trengte en akutttime og svaret jeg fikk var "Hvis det er så akutt, får du reise på legevakta. Vi har ikke noe ledig". Dette er grunne til at jeg nå etter 4 år ikke gidder å ha dette legekontoret mer. Kan ikke anbefale dette legekontoret videre.

tar seg ikke tid til pasienten

Det vriker som hun altid har dårlig tid og nærmest kaster seg ut av døren. Hun bryr seg virkelig ikke!!

Professionell Lege

Siv har mye kunnskap, lytter og tar deg seriost!
Hadde gjerne blitt kvar hos henne men siden det er så vanskelig og komme seg igjennom på telefon til kontoret så må jeg dessverre bytte.
Har blitt sittendes mellom 15-30 min ventetid hver gang i telefon, mange ganger blir de brutt og jeg må da ringe på nytt.
Ringt flere ganger i uken iblandt da jeg vart på jobb og ikke kunnet sitte å vente i telefon, umulig å komme fram!
Veldig trist da jeg er fornoyd med Legen men ikke kontoret.