Siv Kjerstin Brackmann

Holbergs Plads Legesenter AS

1996

Holbergs Plads Legesenter AS Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Siv Kjerstin Brackmann er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Kjerstin Brackmann

Dyktig og omsorgsfull lege

Har hatt Siv som fastlege over flere år og vært veldig fornøyd. Med mange plager har jeg vært der mye men ikke følt meg til bry. Hun tar meg på alvor, er faglig dyktig, har erfaring med tverrfaglig behandling, har nettverk og kan være en god samtalepartner. Kan anbefale henne på det varmeste!

Føler meg ikke sett

Har hatt Brackmann som fastlege og vikaren hennes Nessa og føler at man ikke blir sett av noen av de. Man føler seg i veien og de vil ha deg ut døra fortest mulig. Opplevde i tillegg med Brackmann at hun henviste til fjerning av deler av en tånegl uten å ha sett på den en gang. Jeg sa jeg trodde det var en inngrodd negl, men det viste seg bare å være liktorn. Heldigvis gikk det over før jeg dro opp og fjernet deler av en frisk negl! Har byttet fastlege!!!

Vanskelig å nå

Holdberg plads legesenter er svært vanskelig å nå. Korte åpningstider, ingen e-post og lange ventetider på telefon uten mulighet for å legge igjen beskjeder eller bli oppringt. Over 39 minutters venting gjentatte ganger når det opplyses fra første minutt at jeg er først i køen er altfor dårlig og nok til at jeg byttet fastlege og kontor.

Blandede følelser hos Brackmann

Jeg har ikke så god erfaring med Siv som fastlege. Sliter med å bli trodd, og føler jeg kontinuerlig må forsvare det jeg sier. Er skillsmissebarn (forøvrig helt uproblematisk), og alt jeg kommer med, enten det er hoste, eksem eller mageproblemer mener hun grunner i det. Forstår at det ofte er sammenheng mellom psykisk og fysisk helse, men noen ganger hadde det vært fint å få litt konkret hjelp, og ikke bare tips om å "prøve yoga". Føler det har blitt vanskeligere å tørre å oppsøke, og da eventuelt få hjelp av fastlegen når kommunikasjonen går dårlig og tiltakene lar vente på seg. På det positive siden: Det er enkelt å bestille time og legekontoret er sentralt. Sliter du med migrene kan du også få god hjelp hos Brackmann, det er hun utrolig dyktig på.

Styr unna..

Telefontiden deres er håpløs og det er veldig vanskelig å skulle få legetime. Jeg trengte en akutttime og svaret jeg fikk var "Hvis det er så akutt, får du reise på legevakta. Vi har ikke noe ledig". Dette er grunne til at jeg nå etter 4 år ikke gidder å ha dette legekontoret mer. Kan ikke anbefale dette legekontoret videre.