Siv Kjerstin Brackmann

Holbergs Plads Legesenter AS Kvinne, 51 år

Autorisert1996
Ledige plasser 13 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Siv Kjerstin Brackmann er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Kjerstin Brackmann

En dyktig og hyggelig lege

Jeg har hatt Siv som fastlege i mange år. Hun er meget profesjonell og har vært en god lege for meg enten det har vært små eller store helseproblemer. Har nå flyttet til Sverige og må derfor dessverre bytte lege.

En svært dyktig og omsorgsfull lege

Jeg har hatt dr Brackmann som fastlege i mange år, og kunne ikke hatt en bedre lege. Hun tar seg tid under konsultasjonen, ser hele deg, både kropp og sjel. Hun kommer med konstruktiv kritikk, oppmuntring, ringer tilbake og informerer om status osv. Hun har humoristisk sans, og kan både le av og med meg. Herlig!
Det er også bra at man som regel får time raskt, selv når det ikke haster. Hun kan anbefales på det varmeste.

Veldig flink og behangelig fastlege

Jeg har hatt henne som fastlege i snart 10 år nå og kan anbefale henne på det sterkeste!!! Etter å ha vært til flere med dårlig behandling og resultater kom jeg til henne å akter ikke bytte selv om jeg nå har flyttet til andre siden av byen. Hun lytter godt, stiller spørsmål, spør om DU har noen spørsmål og leter også litt dypere enn hva mange andre gjør i noen tilfeller. Føler at jeg får den tiden jeg trenger når jeg er der og at jeg faktisk har fått hjelp. Man trenger ikke være redd for å snakke med henne.

Fryktelig useriøst

Vil gjerne informere om en utrolig frekk og ubehagelig holdning på denne legen. Vil ikke anbefale å bruke henne da hun plutselig kaster deg ut fordi du gråter og fordi hun synes det blir ubehagelig. Utrolig dårlig på å kommunisere og gi tilbakemelding. Veldig ydmykende og useriøst. Jeg skal aldri tilbake og bytter fastlege med det samme!

Beste legen jeg har hatt!

Siv er definitivt den beste legen jeg har hatt! Har bytter lege noen ganger, og begynte å tro at alle var like - men så kom jeg til Siv Brackmann!
Hun tok meg skikkelig på alvor, og hun tar seg god tid hvis du trenger det.
Hun ringte til og med sjefen min, ordet med å sende henvisning til psykolog uten at jeg trengte å gjøre noe - OG hun ringte de og purret for å få meg inn fortere.
Jeg har 100% tillit til henne, og vet at om jeg trenger hjelp - så er hun der!
Hun er blid, hyggelig og omtenksom, men kan også være streng og bestemt der der trengs.
Virkelig fornøyd!