Mette Brekke

Kurbadet Legesenter

1981

Kurbadet Legesenter Telefonnummer23 35 30 5023 35 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Akersgt. 74 0180 Oslo
Mette Brekke er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Brekke

Hyggelig og lyttende

Har hatt Mette Brekke som fastlege i flere år. Har vært veldig fornøyd. Hun gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og har god oversikt over journal.

Solid, kunnskapsrik og empatisk

Brekke ble min fastlege da ordningen ble innført. Et lykketreff for mitt vedkommende. Hun har alltid hjulpet meg videre, hva enten jeg har slitt med fysiske og psykiske plager. Aldri (for)dømmende eller nedlatende. Alltid lyttende og empatisk, men samtidig løsningsorientert. Jeg er spesielt takknemlig for at hun har bistått meg i sykdomsframkallende konflikter med arbeidsgiver/fagforening, med positivt resultat. Føler meg veldig trygg som hennes pasient og gir henne mine beste anbefalinger. Denne dama vet hva hun holder på med. Bare så synd at hun snart skal gi seg.

Dyktig og imøtekommende lege

Har vært pasient eller kunde hos Mette Brekke i over 20 år, med meget god erfaring. Lyttende, positiv og hjelpsom i sin væremåte, og med lang erfaring og høy kompetanse finner hun frem til en effektiv behandling, stort sett. Kan anbefales !

Dyktig, oppmerksom, klok, varm

Tar meg seriøst, tar seg tid, kunnskapsrik, hyggelig, personlig på en bra måte, engasjert og tilstede.

Fantastisk!!

Hun er blid, snill, lyttende og kunnskapsrik! Og hun har alltid en plan! Jeg har gått til henne i 15 år og allltid fått god hjelp! Både gjennom svangerskap og gjennom andre kriser i livet. Hun hadde gode råd og fulgte meg opp. Jeg vet nesten ikke hva jeg hadde gjort uten henne. Jeg er så glad for at hun underviser, slik at andre leger får nyte av hennes kunnskap. Hun er et tvers igjennom godt menneske!