Mette Brekke

Kurbadet Legesenter

Akersgata 74 0180 Oslo
Mette Brekke er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Brekke

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er lyttende, forståelsesfull og dyktig. Jeg opplever meg sett og hørt som den personen jeg er. Jeg har alltid fått god oppfølging og riktig behandling. Jeg er svært takknemlig over å ha en så tilstedeværende lege!

Lege med stor L

Mette er en utrolig dyktig og nøye lege som tar seg tid til å høre og har et ønske om å hjelpe. Alltid vært trygg på at klagene blir tatt seriøst.

Har hatt en del leger opp igjennom årene , hun får ikke beste legestempel av meg

Hun virker nok hyggelig første gang du møter henne , men tror hun ikke kan ha hatt mange pasienter med fysiske og psykiske plager, . Hun sier hun ikke kan ha en pasient som trenger medisiner for det , kan jo ikke skrive så mye her, men da jeg skulle tilbake 2 gang må hun bare ha skumlest min journal, og tatt mye feil. Ikke morsomt : sa også at hun skulle gå av med pensjon , det skjønner jeg , da hun er 62 år , men hun sier ikke det etter 1gangs besøk vel? Ville gjerne ha visst det med en gang da vi bare har ett legebytte etter 1 lege før henne . Hadde på følelsen at hun tøye sannheten en smule !!!

Hun er flink, men det spørs på problemet

Jeg opplever Mette som er hyggelig, imøtekommende lege med god allmennkompetanse. Men jeg føler at hun ikke tar meg seriøst iblandt, hvis det er et litt dypere eller vanskeligere problem så skjekker hun ikke godt nok. Flink lege men kan definitivt forbedre seg på grunndighet.

usedvanlig bred og solid kompetanse

Mette Brekke er en usedvanlig dyktig lege - hun har såvel empati, stor faglig bredde og genuin interesse for pasientens helsetilstand som humor og handlekraft. Hun evner å forholde seg til at pasienter kan ha mer enn èn diagnose, uten å bli uhøflig, avfeiende eller nedlatende. Hun har vært lege for meg i over 15 år, og hennes journalføring har vist seg å være gull verdt - vikarer kan uten vansker tre inn og følge opp behandlingen, takket være hennes presise iakttagelser og formuleringer.