Mette Brekke

Kurbadet Legesenter

Autorisasjon (1981)

Mette Brekke er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Brekke

En god fastlege gjennom hele livet

Jeg har hatt Mette Brekke som fastlege så lenge jeg kan huske og det har kun vært en positiv opplevelse. Jeg opplever at jeg får riktige diagnoser og medisiner i tillegg til god oppfølging og rask ekspedering av resepter ved bestilling på SMS. Dersom hun ikke er tilgjengelig, er det alltid noen leger på Kurbadet Legesenter som kan hjelpe deg videre. Jeg anbefaler Mette på det sterkeste.

Empatisk, hyggelig og omsorgsfull

Den beste fastlegen jeg har hatt. Mette ser hele mennesket, ikke bare det kliniske eller diagnosen. Hun er alltid hyggelig og vennlig. Hun vet hvordan hun skaper en god relasjon med pasientene sine. Hun lytter og tar alltid på alvor mine eller barnas problemer og utfordringer. Hun er nok alltid noe forsinket med timene sine, men til gjengjeld tar hun seg den tiden hun trenger under konsultasjonen. Anbefaler henne!

Hyggelig og lyttende

Har hatt Mette Brekke som fastlege i flere år. Har vært veldig fornøyd. Hun gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og har god oversikt over journal.

Solid, kunnskapsrik og empatisk

Brekke ble min fastlege da ordningen ble innført. Et lykketreff for mitt vedkommende. Hun har alltid hjulpet meg videre, hva enten jeg har slitt med fysiske og psykiske plager. Aldri (for)dømmende eller nedlatende. Alltid lyttende og empatisk, men samtidig løsningsorientert. Jeg er spesielt takknemlig for at hun har bistått meg i sykdomsframkallende konflikter med arbeidsgiver/fagforening, med positivt resultat. Føler meg veldig trygg som hennes pasient og gir henne mine beste anbefalinger. Denne dama vet hva hun holder på med. Bare så synd at hun snart skal gi seg.

Dyktig og imøtekommende lege

Har vært pasient eller kunde hos Mette Brekke i over 20 år, med meget god erfaring. Lyttende, positiv og hjelpsom i sin væremåte, og med lang erfaring og høy kompetanse finner hun frem til en effektiv behandling, stort sett. Kan anbefales !