Anne Kristin Landerud Brevik

Autorisasjon (2000)

Anne Kristin Landerud Brevik er en av 59 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Anne Kristin Landerud Brevik

Den beste legen!

Anne Kristin er veldig forståelsesfull, nøye, lytter og tar meg på alvor. Man kommer sjeldent inn til avtalt tid, men for meg er det totalt uviktig, det viktigste er at hun tar seg tid til de som trenger et kvarter ekstra. Jeg venter gladelig en time eller mer, for jeg vet at når jeg trenger de minuttene ekstra er hun alltid behjelpelig! Får ikke fullrost henne nok, hun er faglig dyktig, og ser mennesket som sitter på kontoret, og jeg gruer meg til hun skal pensjoneres. Jeg er så heldig å ha hatt henne i 20 år, og vil ha henne så lenge hun jobber!

Veldig bra.

Hatt henne som fastlege i mange år. Alltid lyttende og nøye. Følger opp det som trenger oppfølging og henviser videre der det er nødvendig. Følger alltid opp prøvesvar med mer. Ringer hvis det er noe. Utrolig god lege.

Anne Kristin strekker seg for deg

Jeg har nettopp hatt mine første besøk hos min fastlege, som jeg har hatt i alle år. Hun har gitt et meget godt inntrykk. Hun lytter, følger opp og sjekker for alle eventualiteter. Jeg har følt meg 100% ivaretatt hos Anne Kristin.

En svært god fastlege

Jeg er fornøyd med min fastlege. Hun er nøye og hvis hun er i tvil henviser hun en videre. Alt i alt en lege jeg anbefaler. Både min mann og jeg bruker henne.

Kan jobben sin.

Hun lytter på hva du har å si. For så å undersøke. For min del stemmer konklusjonen hun kommer med. Om det er utenfor hennes område, sender hun meg videre event. til spesialist.
Fungerer helt topp.