Harald Bugge

Bentsebro legesenter

1982

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Harald Bugge er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Bugge

Meget kunnskapsrik

Tar seg alltid tid og er god til å forstå min tilstand . Han er sikkert en av de beste leger i Oslo. Engasjert 👍

En fantastisk fastlege, å ha han i livet sitt gir trygghet. Bryr seg. Følger opp. Er kunnskapsrik!

Jeg har gått hos Bugge i mange år. Han er akkurat slik en fastlege skal være; inngir tillit og trygghet. Kunnskapsrik. Sympatisk. Interessert. Følger opp. Han er rett og slett en støtte i livet. Og heldigvis en slik lege som IKKE sykmelder i hytt og pine!

Vennlig, åpen og kunnskapsrik

Har vært til og fra hos Bugge siden 1983, og har hatt ham som fastlege fra 1995. Gjennom bihulebetennelser, ryggoperasjon og innsatt kneprotese har han alltid fremstått som åpen, sympatisk og kunnskapsrik.

Trygg og effektiv

Vennlig og god ivaretagelse av en mann som trengte hjelp der og da! Svært godt ivaretatt av en kunnskapsrik og flott lege som ikke gjør forskjell på folk! Jeg fulgte en mann som har "falt litt utenfor" og som trengte bistand. Jeg ble svært glad og overasket over den vennlige og dyktige legen som tok seg tid, lyttet og handlet eksemplarisk. Virkelig å anbefale!

Vanskelig å snakke med

Opplever Bugge som vanskelig å snakke med, spesielt hva angår mindre håndgripelige lidelser. Som f.eks. mentale problemer eller stressplager osv. Hans svar på alt slikt virker på meg å være "gå det av deg".