Harald Bugge

Bentsebro legesenter

1982

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bentsebro legesenter Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo
Harald Bugge er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Bugge

Vennlig, åpen og kunnskapsrik

Har vært til og fra hos Bugge siden 1983, og har hatt ham som fastlege fra 1995. Gjennom bihulebetennelser, ryggoperasjon og innsatt kneprotese har han alltid fremstått som åpen, sympatisk og kunnskapsrik.

Trygg og effektiv

Vennlig og god ivaretagelse av en mann som trengte hjelp der og da! Svært godt ivaretatt av en kunnskapsrik og flott lege som ikke gjør forskjell på folk! Jeg fulgte en mann som har "falt litt utenfor" og som trengte bistand. Jeg ble svært glad og overasket over den vennlige og dyktige legen som tok seg tid, lyttet og handlet eksemplarisk. Virkelig å anbefale!

Vanskelig å snakke med

Opplever Bugge som vanskelig å snakke med, spesielt hva angår mindre håndgripelige lidelser. Som f.eks. mentale problemer eller stressplager osv. Hans svar på alt slikt virker på meg å være "gå det av deg".

Lege som bryr seg

Harald Bugge har vært min fastlege gjennom 5 år. Takket være hans erfaring og kunnskap trengte jeg nesten ikke å gå til jordmor da jeg var gravid. Gjennom hele periode meg mange sykdommer etter ungen har begynt i barnehage, har jeg fått en fantastisk støtte av ham. Han har vært den beste fastlegen jeg har hatt og det er synd jeg må bytte pga flytting.

Kunnskapsrik, behagelig, tar seg tid

En fantastisk omsorgsfull lege. Ser deg og gir deg de riktige rådene, men er også en «tøffing» som krever noe av deg. Ingen «sykemeldingslege». Men uten ham hadde livet mitt vært mye mer trøblete. Her vet jeg at jeg får hjelp!