Harald Bugge

Bentsebro legesenter

1982

Ingen på venteliste

Bentsebro legesenter Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo
Harald Bugge er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Bugge

Kunnskapsrik, behagelig, tar seg tid

En fantastisk omsorgsfull lege. Ser deg og gir deg de riktige rådene, men er også en «tøffing» som krever noe av deg. Ingen «sykemeldingslege». Men uten ham hadde livet mitt vært mye mer trøblete. Her vet jeg at jeg får hjelp!

Dyktig og kunnskapsrik

Dr. Bugge har vært fastlegen min i godt over 10 år. Han er trygg og kunnskapsrik og man føler seg alltid godt ivaretatt når man er hos han. Han skiller godt på hva som er viktig og uviktig og gir betryggende svar på det aller meste. Drop-in-løsningen er fantastisk, men gjør naturligvis at man må vente 10-20 minutter ekstra når man har booket time. Synes likevel det er så god service at det er er vel verdt ventetiden.

En veldig god lege

Dr. Bugge er den beste legen jeg har hatt. Han hører på hva jeg sier, og har evne til å skille det viktige fra det ufarlige. Duller ikke. Liker det godt når pasienten tar grep om helse, tror jeg. Det er sjelden ledige plasser på lista hans. Det er gjerne litt ventetid på venteværelset, for Bugge tar den tiden han trenger til den pasienten som er inne akkurat da.

Lege som lytter

Harald er en fantastisk lege! Han tar seg god tid til å lytte og forklare og han er fleksibel og løsningsorientert, men ikke typen som lar deg bestemme alt. Han kan faget sitt godt, og jeg føler meg 100% trygg på at han gjør det som er best for meg. Det er alltid noe lengre ventetid på dagen, men jeg mener det er mye bedre å vente litt ekstra slik at han kan ta den tiden han trenger både med meg og andre.

Han kan til tider være litt surrete, men det går på ingen måte utover prestasjonen hans som lege.

Dyktig, rolig, kunnskapsrik.

En dyktig lege som virker kunnskapsrik. Han ønsker også å følge opp når han gir behandling/medisiner.
Han har veldig tettpakket program så stort sett alltid forsinket, men han tar seg god tid når man først er inne.

Jeg ville gjerne hatt han videre men flytter desverre til annen by.