Harald Bugge

Sandakerveien 78 0484 Oslo
Harald Bugge er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Bugge

Lege som lytter

Harald er en fantastisk lege! Han tar seg god tid til å lytte og forklare og han er fleksibel og løsningsorientert, men ikke typen som lar deg bestemme alt. Han kan faget sitt godt, og jeg føler meg 100% trygg på at han gjør det som er best for meg. Det er alltid noe lengre ventetid på dagen, men jeg mener det er mye bedre å vente litt ekstra slik at han kan ta den tiden han trenger både med meg og andre.

Han kan til tider være litt surrete, men det går på ingen måte utover prestasjonen hans som lege.

Dyktig, rolig, kunnskapsrik.

En dyktig lege som virker kunnskapsrik. Han ønsker også å følge opp når han gir behandling/medisiner.
Han har veldig tettpakket program så stort sett alltid forsinket, men han tar seg god tid når man først er inne.

Jeg ville gjerne hatt han videre men flytter desverre til annen by.

Ikke å anbefale

Ja virker arrogant -virker som regel han har tankene alle andre steder enn hos pasienten- som andre påpeker mangler han empati og evner derfor ikke se hele pasienten -hos dr.bugge er det fort inn og fort ut

Glimrende; dyktig, effektiv, sosial, varm

Glimrende; dyktig, effektiv, sosial, varm

Har hatt han som fastlege i mer enn 25 år - alltid vært fornøyd med han.

Dyktig og engasjert !

Har brukt Dr. Bugge siden fastlegeordningen ble etablert.
Han er imøtekommende, lyttende, og engasjert.
Litt ekstra ventetid er det alltid, men han tar jo seg god tid med pasientene, og han gir seg ikke før han får til en løsning. Og ikke minst er han blid og imøtekommende. Beskrivelsen om at han er arrogant og lite imøtekommende, kjenner jeg ikke igjen.