Harald Bugge

Bentsebro legesenter

1982

Ingen på venteliste

Bentsebro legesenter Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo
Harald Bugge er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Bugge

Vanskelig å snakke med

Opplever Bugge som vanskelig å snakke med, spesielt hva angår mindre håndgripelige lidelser. Som f.eks. mentale problemer eller stressplager osv. Hans svar på alt slikt virker på meg å være "gå det av deg".

Lege som bryr seg

Harald Bugge har vært min fastlege gjennom 5 år. Takket være hans erfaring og kunnskap trengte jeg nesten ikke å gå til jordmor da jeg var gravid. Gjennom hele periode meg mange sykdommer etter ungen har begynt i barnehage, har jeg fått en fantastisk støtte av ham. Han har vært den beste fastlegen jeg har hatt og det er synd jeg må bytte pga flytting.

Kunnskapsrik, behagelig, tar seg tid

En fantastisk omsorgsfull lege. Ser deg og gir deg de riktige rådene, men er også en «tøffing» som krever noe av deg. Ingen «sykemeldingslege». Men uten ham hadde livet mitt vært mye mer trøblete. Her vet jeg at jeg får hjelp!

Dyktig og kunnskapsrik

Dr. Bugge har vært fastlegen min i godt over 10 år. Han er trygg og kunnskapsrik og man føler seg alltid godt ivaretatt når man er hos han. Han skiller godt på hva som er viktig og uviktig og gir betryggende svar på det aller meste. Drop-in-løsningen er fantastisk, men gjør naturligvis at man må vente 10-20 minutter ekstra når man har booket time. Synes likevel det er så god service at det er er vel verdt ventetiden.

En veldig god lege

Dr. Bugge er den beste legen jeg har hatt. Han hører på hva jeg sier, og har evne til å skille det viktige fra det ufarlige. Duller ikke. Liker det godt når pasienten tar grep om helse, tror jeg. Det er sjelden ledige plasser på lista hans. Det er gjerne litt ventetid på venteværelset, for Bugge tar den tiden han trenger til den pasienten som er inne akkurat da.