Odd Bøyesen

Markveien Legesenter

1976

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Odd Bøyesen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Bøyesen

Den beste❤

En lege som har betydd utrolig mye for meg. Alle som er i avga mi, er bare så imponert over hvor heldig jeg er som har fulgt meg på godt og vondt siden 2002.
Ingen kan ta over plassen din. Du er unik ❤

Beste legen .

Jeg har hatt Dr Bøyesen som fastlege i 25år.En meget dyktig lege .Han møter deg altid med ett smil,og håndhilser høflig .Altid blid,imøtekommer alltid mine synspunkter med sin faglige ekspertise .jeg føler meg aldri avvist og blir alltid ivaretatt. .Veldig omtenksom,empatisk,tar seg tid til og lytte. masse humor,Serviseinstilt.Hver gang jeg går fra legekontoret,så blir jeg i så godt humør.Han tar deg på alvor,Tar de eventl prøver som trengs,må man feks ta røntgen etc. Så tar han en tlf med engang ,til de forskj instanser.mens jeg er der. Det blir utrolig vemodig nå som han går av med pensjon. Det blir en sorgfull dag.Det tror jeg samtlige av hans pasienter syns.
. Det fins ingen over og ingen under.Slike leger som Dr Bøyesen.Takk for at jeg har vært så heldig og få hatt deg som min fastlege i så mange år.Er både spent og samtidlig gruer meg til og få en helt ny lege.Som man må begynne helt på nytt igjen med og fortelle hele livshistorien og sykehistorien sin. Lykke til med pensonstilværelsen din Dr Bøyesen.

Dyktig lege😊

Han er utrolig dyktig, grei og medmenneskelig! Han har vært fastlegen min i 25 år. Er veldig fornøyd. Han er rett og slett beste legen jeg har sett og hørt om😊

Beste du får

Jeg har hatt Odd som lege i alle mine 30 leveår. Mannen er et funn av en lege - blid, har humor, veldig serviceinnstilt, lytter og imøtekommer alltid mine synspunkter med sin faglige ekspertise - jeg føler meg aldri avvist og alltid ivaretatt. Å ha Odd som fastlege oppleves som å arbeide i et team på to. Jeg må av ulike grunner ofte innom legen, og hver gang jeg går derfra føler jeg meg alltid lettere til sinns - føler jeg har blitt tatt på alvor, blitt lyttet til, fått tatt nødvendige prøver, fått resepter o.l. Veldig synd han pensjonerer seg om et år.

Imøtekommende og proff

Odd er en super lege og person. Han er også en dyktig kirurg som har fjernet flere føflekker. Han er varm og lyttende.
En ulempe er at det ofte er 30-60 min venting på venterommet.