Odd Bøyesen

Markveien Legesenter

1976

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Odd Bøyesen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Bøyesen

Beste du får

Jeg har hatt Odd som lege i alle mine 30 leveår. Mannen er et funn av en lege - blid, har humor, veldig serviceinnstilt, lytter og imøtekommer alltid mine synspunkter med sin faglige ekspertise - jeg føler meg aldri avvist og alltid ivaretatt. Å ha Odd som fastlege oppleves som å arbeide i et team på to. Jeg må av ulike grunner ofte innom legen, og hver gang jeg går derfra føler jeg meg alltid lettere til sinns - føler jeg har blitt tatt på alvor, blitt lyttet til, fått tatt nødvendige prøver, fått resepter o.l. Veldig synd han pensjonerer seg om et år.

Imøtekommende og proff

Odd er en super lege og person. Han er også en dyktig kirurg som har fjernet flere føflekker. Han er varm og lyttende.
En ulempe er at det ofte er 30-60 min venting på venterommet.

Meget fornøyd

Odd Bøyesen har vært legen min i over 20 år og jeg er meget fornøyd med han. Han er rett og slett veldig dyktig, effektiv, god lytter og løsningsorientert. Helt uvurdelig i mine to svangerskap.

Kunnskapsrik og meget vennlig

Tar alltid høflig imot meg som pasient, med et håndtrykk og noen vennlige ord. Snakker og undersøker det som er nødvendig, sammen med gode forklaringer om hva han gjør og hvorfor han gjør akkurat dette. Sier også fra når han har begrensninger på hva han kan gjøre og hva han må henvise til spesialist. Har et varmt blikk, er trygg, og så vil jeg særlig framheve at han har lun humor som gjør at man alltid er glad (uansett hvor syk man har vært nesten) når man går fra han. Jeg har hatt ham som fastlege i 29 år, så jeg regner meg som godt kvalifisert for å gi denne uttalelsen.

Når han eventuelt er usikker på diagnose sørger han alltid for en second opinion hos en annen lege.

Han er en meget god lege, både når det gjelder det medisinske men også når det kommer til å kommunisere med pasienten og etablere en trygg lege-pasient-relasjon.

Skuffende etter så mange gode anmeldelser.

Har sjelden fått time hos Bøyesen. Så når man bestiller på SMS-opplegget får man gjerne time dagen etter, men hos en annen. Ikke alle vikarlegene som er like hyggelige. Flere ganger har Bøyesen vært opptil en time forsinket. Han snakker mye om seg selv til å være så forsinket.