Odd Bøyesen

Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Tlf: 23 40 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Bøyesen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Bøyesen

Skuffende etter så mange gode anmeldelser.

Har sjelden fått time hos Bøyesen. Så når man bestiller på SMS-opplegget får man gjerne time dagen etter, men hos en annen. Ikke alle vikarlegene som er like hyggelige. Flere ganger har Bøyesen vært opptil en time forsinket. Han snakker mye om seg selv til å være så forsinket.

Dr.suveren!

Odd er da min "jordfar" da han har fulgt meg siden jeg var i livet til mor.

Nå har det gått hele 25 år med regelmessig bruk av bøysen's medisinske kunnskaper.

Litt flittigere nå i voksen alder da det har nærmest vært behov for klippekort hos ham pga helsa.

Uansett alltid like blid og morsom hver gang med en typisk Patch Adams (robin williams film) holding.

Han er utrolig dyktig med mennesker og han tar en alltid på alvor uansett om problemet er stort eller lite.

Utrolig gode kunnskaper medisinsk og psykisk.

Du må nok alltid påvente ventetid hos Odd da han alltid ligger litt etter skjemaet, noe som kan være ergerlig.

Noe jeg ofte påpeker med at det er enklere og komme inn på avtale til kongen en til deg, og da svarer han med å lene seg frem og hviske "jeg har hørt at kongen smatter".
Haha denne mannen er morsom :D

Humor er den beste medisinen og den bruker bøyesen flittig.

Alt i alt er bøysen gull verdt som lege og medmenneske.
Og du kan anse dem selv som heldig om har Odd Bøyesen som din fastlege.
Takk for alt Odd!

En utrolig dyktig og kunnskapsrik lege

Dette er tidenes beste lege! Dr Bøyesen har mye erfaring og jeg har full tillit til hans vurderinger. Han tar seg god tid til pasientene, og lytter til det man sier. Det at han tar seg god tid, gjør at han stort sett blir forsinket i løpet av dagen. Det må man ta med i regnestykket. For meg er det absolutt verdt ventetiden, og jeg vet at det er fordi han tar alle sine pasienter på alvor, og tar seg den tiden pasienten behøver.

Håper han er en av de legene som jobber til de er over 70 år. (han er sprek)

Jeg føyer til at jeg ellers er svært fornøyd med legekontoret. De er blide og effektive. Man får time på dagen, og det er ikke lang ventetid på telefon. Stilig at de har en luke til urinprøver på toalettet, slik at man slipper å vandre med koppen gjennom venterommet.

Ingen over ingen under.

Har vært pasient hos han i maaaaaange år... og har ikke funnet en lege som er mer åpen for å se hele menneske enn han. Han vurderer helheten.

Om jeg har vente på han??? Ofte... nesten alltid. Men den som venter på noe godt... Men når du først er inne hos han, så tar han seg tid til å høre på hva, hvordan, hvorfor, når... og alle andre ting som kan være viktig å vite noe om før man diagnostiserer. IGJEN... Han ser hele menneske, ikke bare en rygg eller en arm.

Måtte han ha lyst til å jobbe år til!

Hyggelig, men..

Har nå hatt ca.15 timeavtaler med ham, han har aldri vært mindre enn 30 minutter forsinket (snittet ligger på rundt 45 minutter) og tidligere denne uka "perset" han med nesten to timers forsinkelse. I tillegg har han brutt flere telefonavtaler og avlyst en konsultasjon uten å gi meg beskjed, med det resultat at jeg måtte reise hjem med uforrettet sak etter godt over en time i venteværelset. Han er riktignok veldig hyggelig og hans noe originale forhold til punktlighet var til å leve med da jeg var frisk og ikke trengte ham mer enn en sjelden gang, men nå når jeg er syk opplever jeg dette som en tilleggsbelastning og enda verre; det fremstår mer og mer som et symptom på en større mangel på initiativ ovenfor meg og min helse. Jeg føler jeg må kjempe litt for hardt for å få den hjelpen jeg har krav på og har således bestemt meg for å bytte ham ut.

Den beste legen som finnes i Norge:)

Dr.Odd bøyesen er den beste, flinkeste, legen som finnes i hele Norge :) skulle ønske at det fantes flere leger som Dr.Odd bøyesen. En ting vil jeg si...Dere det gjelder...har mye å lære fra Dr.Odd bøyesn..Er kjempe glad og veldig fornøyd for å ha Dr.Odd bøyesen som fastlege:) han er bare supeeeerrr flink:)

Trygg og god lege

Fikk Bøyesen som fastlege etter dårlig erfaring fra andre leger for både meg selv og barna mine. Han er god med barn og jeg føler meg trygg og at han tar oss på alvor. En del ventetid og stor pågang, men har ingenting vondt å si om ham som lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Etter blandet erfaring med flere fastleger i Oslo satte jeg meg på venteliste hos ham. Nå har jeg fått ham som fastlege og er strålende fornøyd. Kunnskapsrik, lyttende, medmenneskelig med humor.

Føler meg trygg og ivaretatt med Bøyesen som fastlege.

Utrolig hyggelig lege

Han er ikke en skjedelig lege, han får dem til å smile og føle seg trygg. Jeg anbefaller han til alle : )

Verdens beste lege

Min fastlege gjennom 22 år, og min mors, min bestevenninnes og hennes barns lege. Jeg er ikke spesielt glad i leger, men bøyesen gleder jeg meg alltid til å møte! Fantastisk menneske som bryr seg, og med sterk faglig kompetanse. Vi gruer oss alle til dagen han blir pensjonist, hva skal vi gjøre uten han? Du må tåle å vente en del på han, men når du først kommer inn forstår du hvorfor. Han tar seg tid til deg, og du føler deg prioritert. Totalt verdt det! Kontoret er rotete, men mye av det er små gaver fra fornøyde pasienter. Åpen og personlig, men alltid profesjonell. Enkelt sagt, verdens beste lege.

Beste legen i verden!

Har aldri hatt noe godt forhold til leger, har alt for mange erfaringer med dårlig kommunikasjon, feildiagnosering og generelt følelsen av å ikke bli hørt, sett eller fortstått. Men Odd!! Gleder meg alltid til å se han - ikke bare er han utrolig dyktig, han lytter og er forståelsesfull - også er han kjempehyggelig og veldig morsom :-) Rett og slett et fantastisk menneske og den beste legen i verden!

bra lege

er utrolig snill og grei kar. er veldig flink til å skjære vekk og sy uten at det blir noe stygt arr. litt treg til tider. kunne lyttet og kommnisert litt bedre. kunne gjort seg ferdig med en sak før han tar tak i neste sak.

Den beste fastlegen

Menneskelig
Flink
Pådriver
Undersøkende
Støttende
Ikke redd for å spørre andre/undersøke..

Odd - Verdens beste fastlege

Siden jeg forsøkte å bli og ble gravid med gutten min som nå er 10 år har jeg brukt Odd Bøyesen som fastlege. Han er usedvanlig skarp, dyktig og med ærlig empati. Spesialist innenfor sine felt og har tillitt til og respekt for pasientens evne til å tilegne seg kunnskap. Min helse blir et slags teamarbeid med Odd. Ingenting er dumt, ingenting er rart og jeg føler meg ivaretatt og stoler veldig på han. I tillegg er han varm, snill og med et infernalsk glimt i øyet. Sånt blir det hyggelige legebesøk av. Jeg har flyttet en drøy time sør for Oslo og tar GLADELIG turen inn ved behov. Han krisemaksimerer ingenting, han symptomatiserer ingenting dersom det ikke er riktig. Alle er vi individer og ulike som pasienter og det føler jeg han tar hensyn til.

Omsorgsfull og lyttende

Bøyesen har vært fastlege i hele mitt 23årige liv. Han er alltid forsinket men man blir alltid tatt på alvor, og han er virkelig flink. Stoler 100% på hans beslutninger. Kunne ikke tenke meg å bytte, anbefales med glede.

Tidenes lege!

Han er fastlegen til hele familien min, og var mammas lege da hun var gravid med meg. Nå er jeg 23 år, og håper han aldri pensjonerer seg! Forhåpentligvis kan han være min lege når jeg blir gravid også!

Gode Doktor Bøyesen!

Bøyesen har vært min fastlege i snart 20 år, og bedre lege skal man lete lenge etter, både på et profesjonelt og hyggelig plan. Selv om jeg nå har flyttet 3 timer unna, går jeg fortsatt til Bøyesen når jeg har et problem. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Gjennomført dyktig

Flink og empatisk lege som følger opp pasientene sine utover det man faktisk forventer. Har alltid full timeplan og tar seg god tid med hver pasient så man må som regel vente en god stund på venterommet.

Drømmelegen

Meget dyktig lege. En føler fort at lege Odd Bøyesen har lang erfaring og kan lytte til pasienten. Tar deg på alvor og virkelig prøver å hjelpe. Har en utrolig humoristisk sans. Er ikke bare en «maskin» som skriver ut resepter og sykemeldinger. Byttet 3 fastleger før jeg fant ham. Såååååå fornøyd. Dessverre har han aldri ledige plasser på listen sin.

Empatisk!

Bøyesen er en bra mann å komme til. Har ikke noe vondt å si om ham - bortsett fra at jeg ofte venter 30-45 minutter på å komme inn.