Odd Bøyesen

Grünersgata 8 0552 Oslo
Odd Bøyesen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Bøyesen

Dr.suveren!

Odd er da min "jordfar" da han har fulgt meg siden jeg var i livet til mor.

Nå har det gått hele 25 år med regelmessig bruk av bøysen's medisinske kunnskaper.

Litt flittigere nå i voksen alder da det har nærmest vært behov for klippekort hos ham pga helsa.

Uansett alltid like blid og morsom hver gang med en typisk Patch Adams (robin williams film) holding.

Han er utrolig dyktig med mennesker og han tar en alltid på alvor uansett om problemet er stort eller lite.

Utrolig gode kunnskaper medisinsk og psykisk.

Du må nok alltid påvente ventetid hos Odd da han alltid ligger litt etter skjemaet, noe som kan være ergerlig.

Noe jeg ofte påpeker med at det er enklere og komme inn på avtale til kongen en til deg, og da svarer han med å lene seg frem og hviske "jeg har hørt at kongen smatter".
Haha denne mannen er morsom :D

Humor er den beste medisinen og den bruker bøyesen flittig.

Alt i alt er bøysen gull verdt som lege og medmenneske.
Og du kan anse dem selv som heldig om har Odd Bøyesen som din fastlege.
Takk for alt Odd!

En utrolig dyktig og kunnskapsrik lege

Dette er tidenes beste lege! Dr Bøyesen har mye erfaring og jeg har full tillit til hans vurderinger. Han tar seg god tid til pasientene, og lytter til det man sier. Det at han tar seg god tid, gjør at han stort sett blir forsinket i løpet av dagen. Det må man ta med i regnestykket. For meg er det absolutt verdt ventetiden, og jeg vet at det er fordi han tar alle sine pasienter på alvor, og tar seg den tiden pasienten behøver.

Håper han er en av de legene som jobber til de er over 70 år. (han er sprek)

Jeg føyer til at jeg ellers er svært fornøyd med legekontoret. De er blide og effektive. Man får time på dagen, og det er ikke lang ventetid på telefon. Stilig at de har en luke til urinprøver på toalettet, slik at man slipper å vandre med koppen gjennom venterommet.

Ingen over ingen under.

Har vært pasient hos han i maaaaaange år... og har ikke funnet en lege som er mer åpen for å se hele menneske enn han. Han vurderer helheten.

Om jeg har vente på han??? Ofte... nesten alltid. Men den som venter på noe godt... Men når du først er inne hos han, så tar han seg tid til å høre på hva, hvordan, hvorfor, når... og alle andre ting som kan være viktig å vite noe om før man diagnostiserer. IGJEN... Han ser hele menneske, ikke bare en rygg eller en arm.

Måtte han ha lyst til å jobbe år til!

Hyggelig, men..

Har nå hatt ca.15 timeavtaler med ham, han har aldri vært mindre enn 30 minutter forsinket (snittet ligger på rundt 45 minutter) og tidligere denne uka "perset" han med nesten to timers forsinkelse. I tillegg har han brutt flere telefonavtaler og avlyst en konsultasjon uten å gi meg beskjed, med det resultat at jeg måtte reise hjem med uforrettet sak etter godt over en time i venteværelset. Han er riktignok veldig hyggelig og hans noe originale forhold til punktlighet var til å leve med da jeg var frisk og ikke trengte ham mer enn en sjelden gang, men nå når jeg er syk opplever jeg dette som en tilleggsbelastning og enda verre; det fremstår mer og mer som et symptom på en større mangel på initiativ ovenfor meg og min helse. Jeg føler jeg må kjempe litt for hardt for å få den hjelpen jeg har krav på og har således bestemt meg for å bytte ham ut.

Den beste legen som finnes i Norge:)

Dr.Odd bøyesen er den beste, flinkeste, legen som finnes i hele Norge :) skulle ønske at det fantes flere leger som Dr.Odd bøyesen. En ting vil jeg si...Dere det gjelder...har mye å lære fra Dr.Odd bøyesn..Er kjempe glad og veldig fornøyd for å ha Dr.Odd bøyesen som fastlege:) han er bare supeeeerrr flink:)