Odd Bøyesen

Tlf: 23 40 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Bøyesen er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Bøyesen

Kunnskapsrik og meget vennlig

Tar alltid høflig imot meg som pasient, med et håndtrykk og noen vennlige ord. Snakker og undersøker det som er nødvendig, sammen med gode forklaringer om hva han gjør og hvorfor han gjør akkurat dette. Sier også fra når han har begrensninger på hva han kan gjøre og hva han må henvise til spesialist. Har et varmt blikk, er trygg, og så vil jeg særlig framheve at han har lun humor som gjør at man alltid er glad (uansett hvor syk man har vært nesten) når man går fra han. Jeg har hatt ham som fastlege i 29 år, så jeg regner meg som godt kvalifisert for å gi denne uttalelsen.

Når han eventuelt er usikker på diagnose sørger han alltid for en second opinion hos en annen lege.

Han er en meget god lege, både når det gjelder det medisinske men også når det kommer til å kommunisere med pasienten og etablere en trygg lege-pasient-relasjon.

Skuffende etter så mange gode anmeldelser.

Har sjelden fått time hos Bøyesen. Så når man bestiller på SMS-opplegget får man gjerne time dagen etter, men hos en annen. Ikke alle vikarlegene som er like hyggelige. Flere ganger har Bøyesen vært opptil en time forsinket. Han snakker mye om seg selv til å være så forsinket.

Dr.suveren!

Odd er da min "jordfar" da han har fulgt meg siden jeg var i livet til mor.

Nå har det gått hele 25 år med regelmessig bruk av bøysen's medisinske kunnskaper.

Litt flittigere nå i voksen alder da det har nærmest vært behov for klippekort hos ham pga helsa.

Uansett alltid like blid og morsom hver gang med en typisk Patch Adams (robin williams film) holding.

Han er utrolig dyktig med mennesker og han tar en alltid på alvor uansett om problemet er stort eller lite.

Utrolig gode kunnskaper medisinsk og psykisk.

Du må nok alltid påvente ventetid hos Odd da han alltid ligger litt etter skjemaet, noe som kan være ergerlig.

Noe jeg ofte påpeker med at det er enklere og komme inn på avtale til kongen en til deg, og da svarer han med å lene seg frem og hviske "jeg har hørt at kongen smatter".
Haha denne mannen er morsom :D

Humor er den beste medisinen og den bruker bøyesen flittig.

Alt i alt er bøysen gull verdt som lege og medmenneske.
Og du kan anse dem selv som heldig om har Odd Bøyesen som din fastlege.
Takk for alt Odd!

En utrolig dyktig og kunnskapsrik lege

Dette er tidenes beste lege! Dr Bøyesen har mye erfaring og jeg har full tillit til hans vurderinger. Han tar seg god tid til pasientene, og lytter til det man sier. Det at han tar seg god tid, gjør at han stort sett blir forsinket i løpet av dagen. Det må man ta med i regnestykket. For meg er det absolutt verdt ventetiden, og jeg vet at det er fordi han tar alle sine pasienter på alvor, og tar seg den tiden pasienten behøver.

Håper han er en av de legene som jobber til de er over 70 år. (han er sprek)

Jeg føyer til at jeg ellers er svært fornøyd med legekontoret. De er blide og effektive. Man får time på dagen, og det er ikke lang ventetid på telefon. Stilig at de har en luke til urinprøver på toalettet, slik at man slipper å vandre med koppen gjennom venterommet.

Ingen over ingen under.

Har vært pasient hos han i maaaaaange år... og har ikke funnet en lege som er mer åpen for å se hele menneske enn han. Han vurderer helheten.

Om jeg har vente på han??? Ofte... nesten alltid. Men den som venter på noe godt... Men når du først er inne hos han, så tar han seg tid til å høre på hva, hvordan, hvorfor, når... og alle andre ting som kan være viktig å vite noe om før man diagnostiserer. IGJEN... Han ser hele menneske, ikke bare en rygg eller en arm.

Måtte han ha lyst til å jobbe år til!