Monika Joanna Ciesla

Tlf: 22 25 34 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monika Joanna Ciesla er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monika Joanna Ciesla

Dyktig og empatisk lege

Jeg har vært så heldig å ha Monica Ciesla som fastlege i mange år og har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun er faglig dyktig, grundig, lyttende og flink med kommunikasjon. Jeg anbefaler henne på det varmeste! Man må dessverre påregne en del ventetid, da det alltid er forsinkelser ved legekontoret. Hvis fastlegen ikke er tilgjengelig, får man alltid hastetime hos en annen av legekontorets leger. Mine erfaringer med dem er også svært positive. Min mann og våre tre barn har alle fastleger her.

Veldig flink lege

Jeg har flyttet mye og har derfor hatt mange fastleger. Opplever Monika som en av de beste fastlegene jeg har hatt. Veldig hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg er ofte hos legen og føler meg godt ivaretatt hos Monika.

Blir tatt på alvor

Hun lytter til det jeg forteller,er snar til å ta nødvendige prøver,virker veldig omsorgsfull,og jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege.
Noe ventetid for å få time,men hastetime kan man få hos en av de andre legene,så ikke noe problem..

God lege.

Hadde denne legen. Opplevde henne som en omsorgsfull lege som var oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Anbefaler henne gjerne videre. Grunnen til at jeg skiftet var at jeg ønsket kortere reisevei til legekontoret. Savner denne legen.

den beste legen

Jeg fått alltid time når trengte og hun er flinke til å diagnose, og tas av celleprøve . Jeg kan anbefales hennes videre.

Snill men..

Virker veldig snill, men er kun tilgjengelig 2 dager i uken. Var min lege i 5 mnd og jeg snakte med henne kun en gang og det var utrolig vanskelig å få denne timen :/ Litt kjipt. Ellers fungerer hennes assistent som er nok snill og grei, men ung. Ville har vært veldig beskymret dersom det skulle har vært snakk om en alvorlig sykdom

Ingen lege å anbefale.

Er helt enig med vedkommende 25/9/12.Nyttesløst å snakke med henne om atttester og div. andre papirer.Takket være henne så stoppet mine utbetalinger fra NAV.Har selv måtte ordne opp.Er heldigvis såpass at jeg nå er tilbake på jobb.Det virker heller ikke som det er ordentlig samarbeid mellom lege og sekretær.Fryktelig lang ventetid.

Beste lege jeg har hatt

Jeg har flyttet mange ganger, og dermed også hatt mange forskjellige fastleger. Monica er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Hun er alltid behjelpelig, og man blir alltid tatt på alvor.

Litt kronglete å få time på kort varsel til tider, men det er det eneste negative jeg har å si, og har ingenting med Monica som lege å gjøre.

Den verste legen jeg noen gang har hatt

Allmennkunnskapen er på et minimalt, kommer med et seriøst problem og blir flirt av rett opp i anskitet, tar lang tid for å komme til en diagnose, har en forkjærlighet for prøver istedet for å komme frem til en diagnose. Jeg føler meg meget urettferdig behandlet av denne legen, hun trodde ikke på meg før jeg fikk noen andre til å si hva som er galt. Anbefaler denne legen virkelig ikke. Er bortkastet tid.

Veldig flink!

Flink til å lytte. Veldig flink med barn, tar seg god til til undersøkelser. Eneste negative er at det kan være vel lang ventetid når man er kommet på timen.

En lege som lytter til deg

Dette er en lege som lytter til deg og skriver rekvisisjon hvis det trengs en grundigere vurdering eller behandling.

Eneste problemet er at det noen ganger er vanskelig å få time på kort tid.