Monika Joanna Ciesla

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Monika Joanna Ciesla er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monika Joanna Ciesla

Dyktig og empatisk lege

Jeg har vært så heldig å ha Monica Ciesla som fastlege i mange år og har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun er faglig dyktig, grundig, lyttende og flink med kommunikasjon. Jeg anbefaler henne på det varmeste! Man må dessverre påregne en del ventetid, da det alltid er forsinkelser ved legekontoret. Hvis fastlegen ikke er tilgjengelig, får man alltid hastetime hos en annen av legekontorets leger. Mine erfaringer med dem er også svært positive. Min mann og våre tre barn har alle fastleger her.

Veldig flink lege

Jeg har flyttet mye og har derfor hatt mange fastleger. Opplever Monika som en av de beste fastlegene jeg har hatt. Veldig hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg er ofte hos legen og føler meg godt ivaretatt hos Monika.

Blir tatt på alvor

Hun lytter til det jeg forteller,er snar til å ta nødvendige prøver,virker veldig omsorgsfull,og jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege.
Noe ventetid for å få time,men hastetime kan man få hos en av de andre legene,så ikke noe problem..

God lege.

Hadde denne legen. Opplevde henne som en omsorgsfull lege som var oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Anbefaler henne gjerne videre. Grunnen til at jeg skiftet var at jeg ønsket kortere reisevei til legekontoret. Savner denne legen.

den beste legen

Jeg fått alltid time når trengte og hun er flinke til å diagnose, og tas av celleprøve . Jeg kan anbefales hennes videre.