Josiane Elisabeth Marie Cunen

Tlf: 22 74 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Josiane Elisabeth Marie Cunen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Josiane Elisabeth Marie Cunen

Trygg, hjelpsom og lyttende

Har hatt Cunen siden hun begynte og jeg er meget fornøyd. Hun er hjelpsom og er flink til å sende videre.

Verste legen jeg har møtt

Fikk henne da min egen fastlege ikke var tilgjengelig. Jeg er redd for legen og sa klart og tydelig i fra med engang hun ropte meg opp. Hun fantes ikke sympatisk og skremte meg mer enn hun hjalp meg. Jeg har vært borti flere leger på Lambertseter og likt alle, den dama skal ALDRI røre meg igjen.

God lege

Jeg har hatt Cunen siden 2001 og er velidg fornøyd. Hun er flink, omsorgsfull og lyttende. Mulig hun kan ha bestemte meninger om ting, som noen påpeker, men hun bestreber seg for å hjelpe. Desverre jobber hun deltid og det kan ta litt tid å få time hos henne.

Dyktig og forståelsesfull lege

Har hatt Cunen som fastlege siden 2008. Ved alle mine besøk har jeg møtt en lyttende lege, som tar seg god tid, er imøtekommende, bryr seg, og tar tak i situasjonen jeg har beskrevet.

Hun er definitivt den beste legen jeg har hatt!

Forståelsesfull og tillitvekkende lege

Fornøyd, men hun jobber ikke full tid så det er ikke alle dager det er mulig å få time

Ikke så omtenksom.. Ufølsom ovenfor pasient sine følselser!

Hun vet alltid best, selvom det er psykisk syk en føler seg sier hun deg imot. Veldig egenrådig og ikke fullt så forståelsesfull man ønsker at fastlegen skal være. Spesiellt når du trenger det mest! Vil ikke anbefale Cunen videre.

Fordømmende lege

Her nytter det ikke å si imot legen,,,,rett og slett egenrådig og vet best i alt.
Glad jeg byttet lege,,,når blir jeg hørt

Misfornøyd

Sist samtale jeg hadde med henne var over tlf. Vi var uenige om en sak og det oppsto misforståelser. Jeg var rolig og saklig, men midt i samtalen slang hun på røret i sinne.

Slik skal man ikke bli behandlet av fastlegen sin!

Helt fantastisk

Denne legen er helt fantastisk, har hatt henne i 25 år, og vil ikke bytte for alt i livet. Den foregående vurderingen må være tatt ut av luften, slik jeg kjenner legen.

En herlig dame!!

Hun kommer ikke alltid tidsnok til timen. men når du kommer inn så blir du veldig godt mottatt. Hun gjør alt for å finne ut hva som er galt med personen. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og hun er veldig imøtekommende.
Bare litt synd at hun jobber 50% og det er vanskelig å få time hos henne.