Ruth Elin Dalen

Tlf: 23 33 35 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ruth Elin Dalen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruth Elin Dalen

Fantastisk

Helt fantastisk. Den beste legen jeg har opplevd. Jeg gruer meg allerede til dagen hun muligens skal slutte å jobbe.

Lyttende og positiv

Har hatt Ruth Elin som fastlege i 18 år. Jeg er ikke der ofte, men får alltid full oppmerksomhet og akkurat den hjelpen og ekspertisen jeg trenger. Fantastisk fin lege.

Fantastisk

Fantastisk varm og dyktig lege. Ser helheten og er på alltid på tilbudssiden. Kan ikke tenke meg en annen lege enn Ruth Elin.

Meget dyktig lege

Virker svært oppdatert hva moderne diagnostisering angår, og innehar ikke den samme innarbeidede frykt for ekstern spesialistekspertise - med høyere medisinskfaglig kompetanse - de fleste norske allmennleger har som fundament i sin legepraksis. Alt i alt en meget god lege.

Verdens beste lege

Ruth Elin er en dyktig lege, og en varm person som viser empati og forståelse for deg som person. Hun lytter til pasientene og gjør en grundig og god vurdering, og nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for det. Man føler seg godt ivaretatt, og trygg på at hun gjør det hun kan for å hjelpe. Mine beste anbefalinger!

Seriøs, dyktig og hyggelig

Ruth Elin fremstår som faglig dyktig, engasjert og interessert i meg som pasient og person. Hun ser ressurser mer enn sykdom og tillegger meg som menneske verdi. Hun henviser gladelig videre til spesialist når det er nødvendig og har et bredt nettverk av gode spesialister som hun kan anbefale. Håpløst forsinket, men det er neimen ikke rart når hun tar seg så god tid og er så tilstede for hver pasient. Kan leve med det.

Den beste fastlegen

Dr Dalen må være blant de aller hyggeligste og mest imøtekommende fastlegene som finnes i bydelen (og i Oslo for øvrig). Hun ser pasientene veldig godt, tar seg alltid god tid og er først og fremst et veldig godt medmenneske. Hun er heller ikke redd for å henvise videre til spesialist, der hun ikke selv er helt sikker. Hun er rett og slett en glede å komme til!

Smilende og posetiv

Flink og efektiv lege. Blir altid fornøyd og følere meg ivaretatt.
Hun får meg også i godt humør når dagene er tung. Vill ikke bytte lege.
Hilsen Superfornøyd

En empatisk og dyktig lege

Tar seg alltid til å lytte, man føler seg sett og legen viser at hun er opptatt av din situasjon. Undersøkelser foretas med nødvendig respekt og prøveresultater kommer når de skal.