Ruth Elin Dalen

Thereses gate 35B 0354 Oslo
Ruth Elin Dalen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruth Elin Dalen

Lyttende og positiv

Har hatt Ruth Elin som fastlege i 18 år. Jeg er ikke der ofte, men får alltid full oppmerksomhet og akkurat den hjelpen og ekspertisen jeg trenger. Fantastisk fin lege.

Fantastisk

Fantastisk varm og dyktig lege. Ser helheten og er på alltid på tilbudssiden. Kan ikke tenke meg en annen lege enn Ruth Elin.

Meget dyktig lege

Virker svært oppdatert hva moderne diagnostisering angår, og innehar ikke den samme innarbeidede frykt for ekstern spesialistekspertise - med høyere medisinskfaglig kompetanse - de fleste norske allmennleger har som fundament i sin legepraksis. Alt i alt en meget god lege.

Verdens beste lege

Ruth Elin er en dyktig lege, og en varm person som viser empati og forståelse for deg som person. Hun lytter til pasientene og gjør en grundig og god vurdering, og nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for det. Man føler seg godt ivaretatt, og trygg på at hun gjør det hun kan for å hjelpe. Mine beste anbefalinger!

Seriøs, dyktig og hyggelig

Ruth Elin fremstår som faglig dyktig, engasjert og interessert i meg som pasient og person. Hun ser ressurser mer enn sykdom og tillegger meg som menneske verdi. Hun henviser gladelig videre til spesialist når det er nødvendig og har et bredt nettverk av gode spesialister som hun kan anbefale. Håpløst forsinket, men det er neimen ikke rart når hun tar seg så god tid og er så tilstede for hver pasient. Kan leve med det.