Ruth Elin Dalen

Stensparken Medisinske Senter

1990

Stensparken Medisinske Senter Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo
Ruth Elin Dalen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruth Elin Dalen

Beste fastlegen eg har hatt!

Ruth Elin Dalen er ein empatisk og proffesjonell lege. Eg hadde ho som fastlege då eg budde i Oslo og vart alltid møtt av ein lege som var interessert, tok meg og mine problemer på alvor og som hugsa meg for kvar gong. Ho hadde aldri dårleg tid og eg følte meg velkommen. Eg har hatt to andre fastleger etter at eg flytta til ein anna by og det har vore tøft. Eg slit bla med ein del psykiske plagar og ikkje alle fastleger er like imøtekommande og sympatiske. Eg saknar fastlegen min!

Fantastisk

Helt fantastisk. Den beste legen jeg har opplevd. Jeg gruer meg allerede til dagen hun muligens skal slutte å jobbe.

Lyttende og positiv

Har hatt Ruth Elin som fastlege i 18 år. Jeg er ikke der ofte, men får alltid full oppmerksomhet og akkurat den hjelpen og ekspertisen jeg trenger. Fantastisk fin lege.

Fantastisk

Fantastisk varm og dyktig lege. Ser helheten og er på alltid på tilbudssiden. Kan ikke tenke meg en annen lege enn Ruth Elin.

Meget dyktig lege

Virker svært oppdatert hva moderne diagnostisering angår, og innehar ikke den samme innarbeidede frykt for ekstern spesialistekspertise - med høyere medisinskfaglig kompetanse - de fleste norske allmennleger har som fundament i sin legepraksis. Alt i alt en meget god lege.