Jens Peder Bunemann de Besche

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Jens Peder Bunemann de Besche er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jens Peder Bunemann de Besche

Effektiv, betryggende og kompetent

Første møte med fastlegen - fantastisk inntrykk. Møter pasient med trygghet, kompetanse og iver til å finne ut hva man er kommet for. Gjør nødvendige undersøkelser, stiller grundige spørsmål, nøler ikke ved henvisninger og tar seg god tid.

Ingen ventetid på verken lege eller prøvetakning.

Min lege i 28 år

Meget kunnskapsrik og erfaren lege med variert praksis.
Han har et behagelig vesen og er forståelsesfull. Lett å kommunisere med via kontorets eBrev-tjeneste.

Useriøst og overlegen

Fremstår som meget overlegen og useriøs. Benytter seg av Melin Collectors som sender regninger til feil adresse og inkasso til riktig adresse.

Kunnskapsrik, omsorgsfull, lyttende, ansvarsfull, har tillit og er løsningsorientert

Har alt som en fastlege trenger. Han er veldig kunnskapsrik, omsorgsfull, lyttende til deg som pasient, ansvarsfull, har tillit til deg, og er løsningsorientert, pragmatisk og på lag med deg uansett.

Tar seg tid og er tillitsvekkende

Jens Debeshe er min fastlege. Jeg valgte ham etter gode anmeldelser på legelisten. Både for meg og mine barn er han en god lege. Han lytter og er utrolig grundig. Han er raskt til å løse resepter og kan i stor grad nås på e konsultasjon som er tidsbesparende for min del. Han er en av de bedre legene jeg har møtt i mitt liv. Stort pluss at også ekspedisjonen er effektive og svært hyggelige.