Jens Peder Bunemann de Besche

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Jens Peder Bunemann de Besche er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jens Peder Bunemann de Besche

Min lege

Har brukt dr Buneman de Besche i nær 25 år. Kommer ikke til å slutte hos han før han går av. Lyttende leger er sjeldne i dag. Finner ikke noe negativt å si, bare takk

Trygg och sympatisk

Bra läkare som lyssnar och tar dig som patient på allvar.
enda negativa är att det ofta är förseningar men detta vägs upp av att han alltid tar sig tid att följa upp dig. Han har aldrig varit stressad eller försökt avsluta din tid innan du har känt dig färdig. Mycket bra intryck! Lite svårt att få time men det är inte läkarens fel!

Maken til lege,lytter å henviser deg slik at du får hjelp.

Dette er en lege, som de fleste kan misunne meg.
Takk for hjelpen du har gitt meg.
mvh

Veldig fornøyd

Hyggelig og sympatisk lege som det er lett å prate med. Har vært hos ham i mange år og er veldig godt fornøyd.

Verdens beste lege

Jeg har lett lenge etter en lege som lytter og viser empati, og jeg har endelig funnet ham! Han er en så empatisk, varm og snill mann som man merker vil alle godt. Han er morsom i tillegg og gjorde legebesøket mitt behagelig. Har lenge slitt med ulike problemer hvor tidligere leger har avfeid meg, men Dr. Bunemann tok det jeg sa på alvor.
Kommer ALDRI til å bytte lege.

Super lege

Grundig, henviser alltid videre til spesialister, "gjør noe med det" og sender deg ikke bare ut av kontoret uten noen svar. Rolig, behagelig og lyttende. Dessverre noe vanskelig å få kontakt med legekontoret da de ofte ikke svarer på tlf. i åpningstiden, og selvbetjeningen på nettsiden ofte er ute av drift.

Jens har vært min fastlege siden 1985

Det startet i Munchs gate som bedriftslege, og jeg har vært så heldig å ha han som min faste lege i straks 30 år. Alltid lyttende, alltid søkende etter løsninger. Det gir trygghet. Og -- det jeg ikke tenke så mye over før, er at vi nå har historien sammen etter 30 år, og det er ubetinget en fordel når årene tårner seg opp.

Topp lege!
Det som imidlert ikke er topp, er telefontjenesten og resepsjonen generelt. Har opplevd ved flere anledninger at mailmeldinger til lege ikke kommer videre. Og, senest i dag satt jeg 30 minutter (i åpningstiden) uten å få kontakt. Det er ikke sikkert det er resepsjonens feil, men kanskje feil organisering???? Uansett, dette bør det sees nærmere på.

Fantastisk lege!

Lyttende og sympatisk. Ordner alt, også for gravide. Har ikke hatt behov for å gå til jordmor. Damene i resepsjonen er vanskelige å komme rundt og gir ikke nødvendigvis beskjeder videre til legene. Dette fører dessverre til endel frustrasjon. Men Jens er en super lege!

Flink og empatisk lege

Jeg har gått hos de Besche i fire år. Jeg har en kronisk sykdom og er hos legen ofte. Han er hyggelig å snakke med, blid og empatisk. Jeg føler at han virkelig vil meg vel. Super lege! Det samme kan dessverre ikke sies om resepsjonistene. Jeg skulle ønske St. Olav medisinske fikk tilbake selvbetjeningsløsningen, så jeg slapp å ringe for å bestille time.

Dyktig lege!

Han lytter, og virker genuint interessert i min helse. Hjelper meg alltid med henvisninger dit jeg vil. Har jeg mye på listen tar han seg også tid til alt, kaster meg ikke ut av kontoret. Kjempegod lege, er veldig fornøyd!

Han er som en klippe

Har gått hos de Besche i snart 25 år, og jeg kunne aldri tenke meg en annen. Jeg oppfatter han som en klok og reflektert lege. Han har en egn evne til å lytte oppmerksomt, selv under tidspress. Tar heller en prøve for mye enn en for lite, henviser til en for mye enn for lite. Han er også en god samtalepartner når det er behov for det. Joda, den gode legen finnes fremdeles.

Kunne ikke vært bedre

Får raskt time. (1 ukes ventetid) Hadde to problemer. Han gav meg en henvisning på begge med en gang. Forståelsesfull og høflig. Anbefales.

Lyttende og varm

Kjempefornøyd med Jens på det mellommenneskelige plan, han er hyggelig og lun. Litt trekk for at jeg et par ganger har opplevd at papirer har blitt liggende og ikke sendt dit de skulle.

Meget sympatisk

Ekstemt forståelsesfull og sympatisk lege. Lytter godt. Absolutt en av de beste jeg har vært hos.

Meget bra

Jeg meget fornøyd med dr. de Besche. Begrunnelsen fremgår av ratingen nedenfor.

Behagelig og trygg

Jeg kan jo ikke sammenligne han med noen fordi jeg har gått hos han i 25 år. Men å bytte han ut kunne aldri falle meg inn. Han er trygg behagelig, lyttende og meget reflektert.

Bedre kan det neppe bli

En utrolig dyktig, lyttende og tilgjengelig lege. Mine beste anbefalinger uten forbehold etter mer enn 25 år.