Jens Peder Bunemann de Besche

St. Olav Medisinske
St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Jens Peder Bunemann de Besche er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jens Peder Bunemann de Besche

Tar seg tid og er tillitsvekkende

Jens Debeshe er min fastlege. Jeg valgte ham etter gode anmeldelser på legelisten. Både for meg og mine barn er han en god lege. Han lytter og er utrolig grundig. Han er raskt til å løse resepter og kan i stor grad nås på e konsultasjon som er tidsbesparende for min del. Han er en av de bedre legene jeg har møtt i mitt liv. Stort pluss at også ekspedisjonen er effektive og svært hyggelige.

Fantastik lege

Jeg har hatt Jens som lege i ca 20 år, aldri mødt så god, forståelsesfull, empatisk og oppdatert lege. Tar pasienten på alvor og lytter og hører gjerne på innspill og hvordan jeg som pasient opplever sykdommen. Spør til familien og tidligere sykdoms problemer som ligger mange år tilbake. God humor, godt humør og problem løser. Kommer ikke til å bytte trods lang reisevei.

Trygg og kunnskapsrik

Hadde en utrolig bra opplevelse når jeg booket time. For første gang er det en lege som lytter og tar problemet mitt seriøst. Han har mye kunnskap og veldig flink til å forklare!

Min lege

Har brukt dr Buneman de Besche i nær 25 år. Kommer ikke til å slutte hos han før han går av. Lyttende leger er sjeldne i dag. Finner ikke noe negativt å si, bare takk

Trygg och sympatisk

Bra läkare som lyssnar och tar dig som patient på allvar.
enda negativa är att det ofta är förseningar men detta vägs upp av att han alltid tar sig tid att följa upp dig. Han har aldrig varit stressad eller försökt avsluta din tid innan du har känt dig färdig. Mycket bra intryck! Lite svårt att få time men det är inte läkarens fel!