Jens Peder de Besche

St.Olavs gate 12 0165 Oslo
Jens Peder de Besche er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jens Peder de Besche

Veldig fornøyd

Hyggelig og sympatisk lege som det er lett å prate med. Har vært hos ham i mange år og er veldig godt fornøyd.

Verdens beste lege

Jeg har lett lenge etter en lege som lytter og viser empati, og jeg har endelig funnet ham! Han er en så empatisk, varm og snill mann som man merker vil alle godt. Han er morsom i tillegg og gjorde legebesøket mitt behagelig. Har lenge slitt med ulike problemer hvor tidligere leger har avfeid meg, men Dr. Bunemann tok det jeg sa på alvor.
Kommer ALDRI til å bytte lege.

Super lege

Grundig, henviser alltid videre til spesialister, "gjør noe med det" og sender deg ikke bare ut av kontoret uten noen svar. Rolig, behagelig og lyttende. Dessverre noe vanskelig å få kontakt med legekontoret da de ofte ikke svarer på tlf. i åpningstiden, og selvbetjeningen på nettsiden ofte er ute av drift.

Jens har vært min fastlege siden 1985

Det startet i Munchs gate som bedriftslege, og jeg har vært så heldig å ha han som min faste lege i straks 30 år. Alltid lyttende, alltid søkende etter løsninger. Det gir trygghet. Og -- det jeg ikke tenke så mye over før, er at vi nå har historien sammen etter 30 år, og det er ubetinget en fordel når årene tårner seg opp.

Topp lege!
Det som imidlert ikke er topp, er telefontjenesten og resepsjonen generelt. Har opplevd ved flere anledninger at mailmeldinger til lege ikke kommer videre. Og, senest i dag satt jeg 30 minutter (i åpningstiden) uten å få kontakt. Det er ikke sikkert det er resepsjonens feil, men kanskje feil organisering???? Uansett, dette bør det sees nærmere på.

Fantastisk lege!

Lyttende og sympatisk. Ordner alt, også for gravide. Har ikke hatt behov for å gå til jordmor. Damene i resepsjonen er vanskelige å komme rundt og gir ikke nødvendigvis beskjeder videre til legene. Dette fører dessverre til endel frustrasjon. Men Jens er en super lege!