Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter AS

Autorisasjon (2005)

Senter Syd Legesenter AS Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ...
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Trygg og kunnskapsrik. Beste leger som ser deg og hjelper!

Veldig dyktige, vennlige, med god humor og humor leger og sykepleier som hjelper deg så godt de bare kan. Du føller seg veldig trygg som hjemme her. Du er sett, respektert og dine bekymringene tas på alvor. Du og dine barn føler seg trygt og det er ingen dumme spørsmålet som du stiller. Antall pasienter vokser stadig og det kan ta litt tid, noen ganger, for noen trenger mer tid og legen må akkurat da behandle pasient på best mulig måtte.. Svert fornøyde familie!

Veldig fornøyd

Går til kontroller hos Dr Ivan en til to ganger månedlig i gjennomsnitt i flere år.Har vært hos flere spesialister, innen hjertesykdommer,samt sukkersyke.Føler meg tryggest med Dr Ivan som har mye bedre innsyn i både indremedisinske og ikke minst hjertesykdom problemstillingene mine enn alle mine tidligere fastleger.Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt hverken faglig eller medmenneskelig,ikke minst får alt forklart med folkelig ord og utrykk,bruker lite medisinsk språk men forklarer alt på godt norsk.Hos Dr Ivan får jeg utført fra 24 timers opp til 72 timers hjerterytme overvåking for min hjerterytmeforstyrrelsen samt ultralyd av hoved pulsårene mine i halsen.Dobbelt sjekket en gang i blannet med spesialistene og alle funn har alltid vært 100% samme og riktige.Har aldrig fått en slik tjeneste på et fastlegekontor.Empatisk,jordnær lege som brenner for faget.

Trygg og kunnskapsrik

Meget fornøyd med tjenesten som ytes, samt legene med svært mye erfaring, kunnskap, tålmodighet, og ikke minst smil og full forståelse. Anbefalles på det sterkeste!

Utelukkende vikarer

Etter ca. 3 år hos denne fastlegen har jeg fremdeles ikke møtt selveste dr. Djurovic. I denne perioden har jeg i stedet trolig vært hos ca. 5-6 andre vikarer. Noen av disse har vært flinke, noen har vært helt OK, men det å møte opp og aldri vite hvem "dagens lege" er trekker definitivt ned på det helhetlige inntrykket.

«Vikarlege» «ustrukturerte asistenter»

Har hatt Dr. Ivan som fastlege hvis man kalle det, for jeg har nemlig møtt han kanskje to ganger på 7 år. Jeg møter kun vikarer som er sikkert flinke i faget men er definitivt ikke organisert eller engasjert i pasienten. Asissentene på kontoret er useriøse, ustrukturerte og frekke. Anbefales ikke.