Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter

Autorisasjon (2005)

Senter Syd Legesenter Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ...
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Utelukkende vikarer

Etter ca. 3 år hos denne fastlegen har jeg fremdeles ikke møtt selveste dr. Djurovic. I denne perioden har jeg i stedet trolig vært hos ca. 5-6 andre vikarer. Noen av disse har vært flinke, noen har vært helt OK, men det å møte opp og aldri vite hvem "dagens lege" er trekker definitivt ned på det helhetlige inntrykket.

«Vikarlege» «ustrukturerte asistenter»

Har hatt Dr. Ivan som fastlege hvis man kalle det, for jeg har nemlig møtt han kanskje to ganger på 7 år. Jeg møter kun vikarer som er sikkert flinke i faget men er definitivt ikke organisert eller engasjert i pasienten. Asissentene på kontoret er useriøse, ustrukturerte og frekke. Anbefales ikke.

Kun vikarer

Begrepet fastlege gjelder ikke her. Selv om dr Ivan sikkert er dyktig, støter man bare på ulike vikarer med mer eller mindre norskkunskaper.

Anbefales ikke

Har hatt dette som fastlegekontor siden april 2015. Kun en gang har jeg vert hos Ivan. Ved de andre besøkene har jeg måtte forholde meg til opptil 7 forskjellige leger med til dels dårlige norskkunnskaper og som stort sett ikke har satt seg inn i min helsestatus. Jeg kan ikke se at dette på noen måte kan kalles «FASTLEGE» Bytter fastlege i dag.

Dårlig assistent. Alltid for sen

Jeg har aldri vært borti et mer useriøs legesenter. Ingen informasjon, gretten og lite imøtekommende kontorrotte og legen klarer å være 1 time forsinket før hans første pasient har gått ut døren.

Anbefaler IKKE!!!!