Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Tlf: 23 19 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ivan Djurovic er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Engasjert, lyttende og interessert, tar seg tid

Jeg bytter tilbake til Ivan etter ett år på Best Helse, Nordstrand som ligger 200 meter fra hjemmet. Ivan Djurovic er en varm person som tar seg tid og er oppriktig nysgjerrig og interessert, selv i ukule diagnoser som ME. En fin sparringspartner og støttespiller som raskt tar telefonen og sjekker ut med sykehus og spesialister ved behov. Over hodet ikke arrogant og en fin støtte i ryggen i møte med det offentlige. Fikk meg inn på ME klinikken på Aker etter grundige utredning først. Nå vet jeg hvor jeg står og kan jobbe meg opp og ut derfra. For meg er muligheten for å drøfte med min lege viktig. Det får jeg her. Me har ingen kjent og offentlig behandling per i dag. Personalet er hyggelige. Litt strammere struktur og rutiner på forværelset og prøvetakingsrom ville hevet kontoret. Litt "hjemme hos" følelse. Butterfly til blodprøvetaking ved mange glass og vugge til blodprøvene ville gitt ett lite løft. Red. Kommentar fra annen pasient; Legekontor har ikke egne laboratorier, prøver sendes inn til spesialister. Det er normalt og tryggest. Ivan er ikke alltid der, men verdt å vente på. Har forøvrig ingenting å utsette på kollega utover at jeg grunnet diagnosen ikke orker å forholde meg til mer enn en person.

Flink lege.

Ivan er dyktig lege. Synd at han er mye i permisjon, men for al del alltid dyktige vikarerer.

Minus ved legesenteret er dårlig renhold. Lab personalet virker noe ustrukturert og ikke helt på høyden faglig.

Engasjert, seriøs, vennlig og kompetent

Veldig hyggelig lege, som virket interessert i mine medisinske problemer.
Han kikker ikke på klokken for å passe på at man ikke går over tiden til legetimen, han er opptatt av at jeg som pasient skal føle at jeg forstår hva som skjer og henge med.
Fikk raskt time, og veldig god oppfølging.
Han hadde en noe rotete pult, men så ut til å ha god "orden" i rotet:-)
Anbefales!

Lite fornøyd

En svært arogant lege som virker svært lite interesert i almenpraksis. Han er flink til å få fram at han er indremedesiner så bør nok satse på det. Han sliter litt med språket. Alt virker veldig rotete rundt det han gjør. Har opplevd å selv måtte skrive legeerklæring å sende han på mail. Når det gjelder sykepl. som er der. virker de ustelte å lite hyggelige. Reagerer på renholde på hele legesenteret. Ivan har en vikarlege som er dyktig. Tar seg god tid å ser sine pasienter.

Jeg er godt fornoyd jeg!

Ivan har noen gang en vikar, stemmer det. Det er en MEEget dyktig kirurg som vet hva han driver med,og han har tid il å lytte!! Men også Ivan har tid til pasientene og lytter, det er det ikke alle som gjør. Jeg er der ofte og vet hva jeg snakker om.

Har ikke sett han mer enn en gang.

Den ene gangen jeg møtte han ga litt inntrykk av å være litt gammeldags, men grundig og lyttende. Nå har han vært i permisjon i "åresvis". Vikaren hans er kjempeflink og hyggelig. Dragan. En lege jeg kan anbefale. MEN dette legesenteret må dere holde dere langt unna. De har ikke laboratorium,det er en som tar blodprøver av og til. Datteren min var helt blå etterpå. Det er mye rot med timebestilling. En gang var vi tre stk på samme tidspunkt. De som jobber i resepsjonen virker ufaglærte og lite serviceinnstilte. Legene er ok, men de må gjøre noe med resten av personalet, og tilgjengelighet. Det er helt håpløst å forholde seg til dette stedet! Jeg har lege selv et annet sted, og vet hvordan det KAN være.

Rotete lege!

Det er greit å vente, men å vente 2 timer er for lenge for de fleste. Ufattelig mye rot av epikriser og oppfølging av blodprøver...Ofte mye knoting ved konsultasjoner.... må stadig sjekke opp symptomer på diverse nettsteder,,google osv. Kan sjekke google selv hvis jeg ønsker å sjekke opp ting..

Utrolig uprofesjonell behandling

Hadde kontakt med denne legen på forrige legesenter han jobbet på, og maken til uprofesjonell behandling skal du lete lenge etter. Lange ventetider hver eneste gang, og ved ett tilfelle måtte jeg gå hjem igjen uten å ha fått konsultasjonen jeg var satt opp på. Jeg har også store problemer med å forstå hva han sier, da norsken hans er utrolig begrenset.

Kommer aldri til å anbefale ham til noen jeg kjenner!!!

Elendig!

Har brukt denne legen i 2 år. Alltid forsinket. Sista gang ventet jeg og flere andre over 2 timer. Dårlige norsk kunnskaper hos ham er frustrerende. Må vente lang tid for oppfølging av epikriser og prøvesvar. Går til lege 3-4 ganger i året og alt dette gjentar seg hver gang.

Fantastisk

Tar seg alltid god tid og personlig behandling. Dyktig og flink til å lytte og følge opp. Beste legen jeg har hatt.

Beste legen så langt.

Havnet hos Ivan etter den forrige legen sluttet, og takk gud for det. Ivan var det beste som kunne skjedd meg rent medisinsk. Han er virkelig en av de legene man føler lytter til det du sier. Man får ikke følelsen av at man er på et samlebånd hvor flest mulig skal inn og ut, men at han faktisk er der kun for deg.
Han har flere ganger ringt/sendt meldinger til meg utenfor arbeidstiden for å fortelle meg om prøveresultater og behandling. Han gjør alt for deg som pasient.
Uten Ivan ville jeg nok ikke ha vært der jeg er i dag, mtp undersøkelser på sykehus osv, da Ivan virkelig har pushet på for at jeg skal bli prioritert.
Han gir alt for pasientene sine, og det er fryktelig deilig å bli tatt på alvor, spesielt som kronisk syk, hvor man er vant med motgang fra andre leger.

Trenger du lege? Velg Ivan.

(Et lite minus: de i resepsjonen kan brått være litt frekke og høye på pæra, prøv å ikke bank hodet i veggen mens du snakker med dem.)

A.N

Det er lege som tar seg av sine pasienter Han bruker sin mat pause hvis det er nødvendig
Har du tatt noen prøver du behøver ikke tenke på dem han sender SMS med svar til vedkommende.
Dette har jeg aldri opplevet hos noen andre leger
Beste av alt stiler han alltid riktig diagnose og riktig medisin og det er meget viktig for pasienten
Jeg er veldig glad å ha Ivan som min fast lege.

Lege med omtanke

Meget hyggelig, tar seg god tid, dyktig, bryr seg om passientene.

En som bryr seg.

Er ikke gjenganger hos legen, men første gang at jeg har opplevd en lege som viser at han bryr seg om pasientene sine.

Meget profesjonell lege

Jeg har vært hos ham kun 1 gang i forbindelse med fjerning av en føflekk. Han er meget dyktig, profesjonell, hyggelig, "kun-det-beste-er-godt-nok"-holdning ovenfor pasienten.