Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Engasjert, lyttende og interessert, tar seg tid

Jeg bytter tilbake til Ivan etter ett år på Best Helse, Nordstrand som ligger 200 meter fra hjemmet. Ivan Djurovic er en varm person som tar seg tid og er oppriktig nysgjerrig og interessert, selv i ukule diagnoser som ME. En fin sparringspartner og støttespiller som raskt tar telefonen og sjekker ut med sykehus og spesialister ved behov. Over hodet ikke arrogant og en fin støtte i ryggen i møte med det offentlige. Fikk meg inn på ME klinikken på Aker etter grundige utredning først. Nå vet jeg hvor jeg står og kan jobbe meg opp og ut derfra. For meg er muligheten for å drøfte med min lege viktig. Det får jeg her. Me har ingen kjent og offentlig behandling per i dag. Personalet er hyggelige. Litt strammere struktur og rutiner på forværelset og prøvetakingsrom ville hevet kontoret. Litt "hjemme hos" følelse. Butterfly til blodprøvetaking ved mange glass og vugge til blodprøvene ville gitt ett lite løft. Red. Kommentar fra annen pasient; Legekontor har ikke egne laboratorier, prøver sendes inn til spesialister. Det er normalt og tryggest. Ivan er ikke alltid der, men verdt å vente på. Har forøvrig ingenting å utsette på kollega utover at jeg grunnet diagnosen ikke orker å forholde meg til mer enn en person.

Flink lege.

Ivan er dyktig lege. Synd at han er mye i permisjon, men for al del alltid dyktige vikarerer.

Minus ved legesenteret er dårlig renhold. Lab personalet virker noe ustrukturert og ikke helt på høyden faglig.

Engasjert, seriøs, vennlig og kompetent

Veldig hyggelig lege, som virket interessert i mine medisinske problemer.
Han kikker ikke på klokken for å passe på at man ikke går over tiden til legetimen, han er opptatt av at jeg som pasient skal føle at jeg forstår hva som skjer og henge med.
Fikk raskt time, og veldig god oppfølging.
Han hadde en noe rotete pult, men så ut til å ha god "orden" i rotet:-)
Anbefales!

Lite fornøyd

En svært arogant lege som virker svært lite interesert i almenpraksis. Han er flink til å få fram at han er indremedesiner så bør nok satse på det. Han sliter litt med språket. Alt virker veldig rotete rundt det han gjør. Har opplevd å selv måtte skrive legeerklæring å sende han på mail. Når det gjelder sykepl. som er der. virker de ustelte å lite hyggelige. Reagerer på renholde på hele legesenteret. Ivan har en vikarlege som er dyktig. Tar seg god tid å ser sine pasienter.

Jeg er godt fornoyd jeg!

Ivan har noen gang en vikar, stemmer det. Det er en MEEget dyktig kirurg som vet hva han driver med,og han har tid il å lytte!! Men også Ivan har tid til pasientene og lytter, det er det ikke alle som gjør. Jeg er der ofte og vet hva jeg snakker om.