Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Senter Syd Legesenter Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Dårlig assistent. Alltid for sen

Jeg har aldri vært borti et mer useriøs legesenter. Ingen informasjon, gretten og lite imøtekommende kontorrotte og legen klarer å være 1 time forsinket før hans første pasient har gått ut døren.

Anbefaler IKKE!!!!

Veldig fornøyd

Jeg har fått dr.Zina som er vikar for dr.Ivan.Dr.Zina er veldig dyktig og ansvarlig lege.Hele graviditeten hadde hun passet på meg.Kan anbefale dr.Zina.Hun er fantastisk som person og lege.

Kan ikke anbefales

Har kun vært hos vikar på dette kontoret. Ustrukturert kontor som blant annet roter med pasientlister. Mye ekstrajobb for å klare å booke første time når ting ikke er i orden. Lite imøtekommende resepsjon som ikke yter service og i tillegg er frekke. Vår familie bytter fastlege.

Veldig dårlig sekretær

Veldig Uhyggelig Sekeretær med brunt hår som jobber der, hun er grunnen til at jeg vil bytte fastlege.
Svarer frekkt og er ikke villig til å hjelpe, har ikke empati.

Anbefales ikke

Jeg var veldig fornøyd med dr.Ivan men etter flere vikarer og mye forandringer ble dette ikke noe for meg. Derfor Jeg anbefaler ikke denne legen fordi han tar ting ikke seriøst og er veldig treg til å gjøre jobben sin. Jeg måte flere ganger ringe og be sekeretæren om å minne legen til å gjøre det han burde ha gjort i legetimen. Det er mye rot i deres system og ikke minst veldig uhyggelige Sekeretærer.
Når man klager får man frekk svar tilbake. Jeg måte vente i en hel mnd på å på overført min journal til min nye fast lege!
Anbefales ikke!