Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter

Autorisasjon (2005)

Senter Syd Legesenter Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ...
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 543 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Anbefales ikke

Har hatt dette som fastlegekontor siden april 2015. Kun en gang har jeg vert hos Ivan. Ved de andre besøkene har jeg måtte forholde meg til opptil 7 forskjellige leger med til dels dårlige norskkunnskaper og som stort sett ikke har satt seg inn i min helsestatus. Jeg kan ikke se at dette på noen måte kan kalles «FASTLEGE» Bytter fastlege i dag.

Dårlig assistent. Alltid for sen

Jeg har aldri vært borti et mer useriøs legesenter. Ingen informasjon, gretten og lite imøtekommende kontorrotte og legen klarer å være 1 time forsinket før hans første pasient har gått ut døren.

Anbefaler IKKE!!!!

Veldig fornøyd

Jeg har fått dr.Zina som er vikar for dr.Ivan.Dr.Zina er veldig dyktig og ansvarlig lege.Hele graviditeten hadde hun passet på meg.Kan anbefale dr.Zina.Hun er fantastisk som person og lege.

Kan ikke anbefales

Har kun vært hos vikar på dette kontoret. Ustrukturert kontor som blant annet roter med pasientlister. Mye ekstrajobb for å klare å booke første time når ting ikke er i orden. Lite imøtekommende resepsjon som ikke yter service og i tillegg er frekke. Vår familie bytter fastlege.

Veldig dårlig sekretær

Veldig Uhyggelig Sekeretær med brunt hår som jobber der, hun er grunnen til at jeg vil bytte fastlege.
Svarer frekkt og er ikke villig til å hjelpe, har ikke empati.