Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter Mann, 43 år

Autorisert2005
Ledige plasser 10 av 1974
Vil du bytte til denne fastlegen?

Senter Syd Legesenter

Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Engasjert, seriøs, vennlig og kompetent

Veldig hyggelig lege, som virket interessert i mine medisinske problemer.
Han kikker ikke på klokken for å passe på at man ikke går over tiden til legetimen, han er opptatt av at jeg som pasient skal føle at jeg forstår hva som skjer og henge med.
Fikk raskt time, og veldig god oppfølging.
Han hadde en noe rotete pult, men så ut til å ha god "orden" i rotet:-)
Anbefales!

Lite fornøyd

En svært arogant lege som virker svært lite interesert i almenpraksis. Han er flink til å få fram at han er indremedesiner så bør nok satse på det. Han sliter litt med språket. Alt virker veldig rotete rundt det han gjør. Har opplevd å selv måtte skrive legeerklæring å sende han på mail. Når det gjelder sykepl. som er der. virker de ustelte å lite hyggelige. Reagerer på renholde på hele legesenteret. Ivan har en vikarlege som er dyktig. Tar seg god tid å ser sine pasienter.

Jeg er godt fornoyd jeg!

Ivan har noen gang en vikar, stemmer det. Det er en MEEget dyktig kirurg som vet hva han driver med,og han har tid il å lytte!! Men også Ivan har tid til pasientene og lytter, det er det ikke alle som gjør. Jeg er der ofte og vet hva jeg snakker om.

Har ikke sett han mer enn en gang.

Den ene gangen jeg møtte han ga litt inntrykk av å være litt gammeldags, men grundig og lyttende. Nå har han vært i permisjon i "åresvis". Vikaren hans er kjempeflink og hyggelig. Dragan. En lege jeg kan anbefale. MEN dette legesenteret må dere holde dere langt unna. De har ikke laboratorium,det er en som tar blodprøver av og til. Datteren min var helt blå etterpå. Det er mye rot med timebestilling. En gang var vi tre stk på samme tidspunkt. De som jobber i resepsjonen virker ufaglærte og lite serviceinnstilte. Legene er ok, men de må gjøre noe med resten av personalet, og tilgjengelighet. Det er helt håpløst å forholde seg til dette stedet! Jeg har lege selv et annet sted, og vet hvordan det KAN være.

Rotete lege!

Det er greit å vente, men å vente 2 timer er for lenge for de fleste. Ufattelig mye rot av epikriser og oppfølging av blodprøver...Ofte mye knoting ved konsultasjoner.... må stadig sjekke opp symptomer på diverse nettsteder,,google osv. Kan sjekke google selv hvis jeg ønsker å sjekke opp ting..