Ivan Djurovic

Senter Syd Legesenter

Autorisasjon (2005)

Senter Syd Legesenter Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ...
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Ivan Djurovic er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Djurovic

Beste legen så langt.

Havnet hos Ivan etter den forrige legen sluttet, og takk gud for det. Ivan var det beste som kunne skjedd meg rent medisinsk. Han er virkelig en av de legene man føler lytter til det du sier. Man får ikke følelsen av at man er på et samlebånd hvor flest mulig skal inn og ut, men at han faktisk er der kun for deg.
Han har flere ganger ringt/sendt meldinger til meg utenfor arbeidstiden for å fortelle meg om prøveresultater og behandling. Han gjør alt for deg som pasient.
Uten Ivan ville jeg nok ikke ha vært der jeg er i dag, mtp undersøkelser på sykehus osv, da Ivan virkelig har pushet på for at jeg skal bli prioritert.
Han gir alt for pasientene sine, og det er fryktelig deilig å bli tatt på alvor, spesielt som kronisk syk, hvor man er vant med motgang fra andre leger.

Trenger du lege? Velg Ivan.

(Et lite minus: de i resepsjonen kan brått være litt frekke og høye på pæra, prøv å ikke bank hodet i veggen mens du snakker med dem.)

A.N

Det er lege som tar seg av sine pasienter Han bruker sin mat pause hvis det er nødvendig
Har du tatt noen prøver du behøver ikke tenke på dem han sender SMS med svar til vedkommende.
Dette har jeg aldri opplevet hos noen andre leger
Beste av alt stiler han alltid riktig diagnose og riktig medisin og det er meget viktig for pasienten
Jeg er veldig glad å ha Ivan som min fast lege.

Lege med omtanke

Meget hyggelig, tar seg god tid, dyktig, bryr seg om passientene.

En som bryr seg.

Er ikke gjenganger hos legen, men første gang at jeg har opplevd en lege som viser at han bryr seg om pasientene sine.

Meget profesjonell lege

Jeg har vært hos ham kun 1 gang i forbindelse med fjerning av en føflekk. Han er meget dyktig, profesjonell, hyggelig, "kun-det-beste-er-godt-nok"-holdning ovenfor pasienten.