Thorleif Bjørge Dolva

Legene på St.Hanshaugen AS Mann, 66 år

Autorisert1979
Ledige plasser 20 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Thorleif Bjørge Dolva er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thorleif Bjørge Dolva

Grundig lege

Har hatt denne fastlegen i over 10 år, og har vært hos han i mange forskjellige sammenhenger, til og med når det gjaldt veldig alvorlig sykdom hos ektefelle. Han er grundig, og nøler ikke med å sende videre til spesialist om han mener det er nødvendig. Veldig nøye med å notere i journalen, noe som selvsagt sikkert kan være irriterende for pasienten, men viktig for helheten. Han forklarer godt, synes jeg. Han virker ikke stresset pga at pasientene alltid må vente 15-30 minutter på å komme inn til timen, og det er bra - har aldri hatt følelsen av at jeg må forte meg med å fortelle hva det gjelder. Ser at han er 66 år, og jeg håper nå inderlig at han jobber noen år til. Anbefales på det varmeste, en grundig og trygg fastlege. Hyggelige folk i administrasjonen, også.

Utilgjengelig

Har vært inne på undersøkelse ved 2 anledninger. Ved begge besøk har ventetiden vært over 1 time. Bytter nå fastlege etter å ha forsøkt å bestille ny time ved 3 anledninger over 2 uker, uten at legen har vært tilgjengelig.

Oppfattet legen som hyggelig, men noe misfornøyd ved at det ikke ble utført tester i forbindelser med sykdom.

grei og tillitsskapende

Han er grundig i undrsøkelsene, og flink til å stille diagnoser. Han inngir tillit og sender en videre til spesialist dersom det skulle vise seg nødvendig

kunne vaert bedre

Profesionell lege, lytter til hva jeg sier, godt å forklare sikdom og medisin, ganske enkelt å få time, selv om noe ganger måtte jeg ringe neste dag fordi han har bare haste timmer og for det må man ringe hver dag.

Jeg har gått til ham i 3 år. Det har skjedd i det siste at jeg føler meg ganske dårlig og han ikke folger med. Han bare sa at testene kommet ok uten noe informasjon om hva jeg måtte gjore etterpå. Derfor vil jeg nå bytte til et annen lege.

Gjør akkurat hva en fastlege skal gjøre!

Veldig fornøyd med denne legen, tar ting man sier alvorlig. Det han gjør er akkurat hva en fastlege skal gjøre.