Thorleif Bjørge Dolva

Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Thorleif Bjørge Dolva er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thorleif Bjørge Dolva

Useriøst.

Etter å ha hatt Dr.Dolva som fastlege i 2 år, møtte jeg han kanskje 30% av gangene jeg var der. Resten av gangene ble jeg møtt av diverse leger som og holder til ved klinikken.

Reagerte og på lite diskresjon blant resepsjonistene på det jeg overhørte på venterommet. Dette mht telefonsamtaler og pasienter som henvendte seg.

God lege som anbefales på det varmeste

Veldig flink lege som stiller riktig diagnose hver gang. Og følger opp med god behandling. Lytter og tar pasienten på alvor.

Grundig lege

Har hatt denne fastlegen i over 10 år, og har vært hos han i mange forskjellige sammenhenger, til og med når det gjaldt veldig alvorlig sykdom hos ektefelle. Han er grundig, og nøler ikke med å sende videre til spesialist om han mener det er nødvendig. Veldig nøye med å notere i journalen, noe som selvsagt sikkert kan være irriterende for pasienten, men viktig for helheten. Han forklarer godt, synes jeg. Han virker ikke stresset pga at pasientene alltid må vente 15-30 minutter på å komme inn til timen, og det er bra - har aldri hatt følelsen av at jeg må forte meg med å fortelle hva det gjelder. Ser at han er 66 år, og jeg håper nå inderlig at han jobber noen år til. Anbefales på det varmeste, en grundig og trygg fastlege. Hyggelige folk i administrasjonen, også.

Utilgjengelig

Har vært inne på undersøkelse ved 2 anledninger. Ved begge besøk har ventetiden vært over 1 time. Bytter nå fastlege etter å ha forsøkt å bestille ny time ved 3 anledninger over 2 uker, uten at legen har vært tilgjengelig.

Oppfattet legen som hyggelig, men noe misfornøyd ved at det ikke ble utført tester i forbindelser med sykdom.

grei og tillitsskapende

Han er grundig i undrsøkelsene, og flink til å stille diagnoser. Han inngir tillit og sender en videre til spesialist dersom det skulle vise seg nødvendig