Palle Gert Drøjsbjerg

Storgaten Legeklinikk Mann, 61 år

Autorisert1997
Ledige plasser 470 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Palle Gert Drøjsbjerg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Palle Gert Drøjsbjerg

En fastlege å stole på

Livet som kronisk smertepasient er ikke bare vondt og vanskelig, men også en stor psykisk belastning. Derfor er god kontakt med en pålitelig og samvittighetsfull fastlege til stor hjelp. I de siste 13 åra har fastlege Palle Drøjsbjerg hjulpet meg med å finne fram til en god og konsekvent smertebehandling, og med å bli tatt på alvor i NAV-systemet.
For den psykiske helsa har han vært en trygg klippe med 100% tilstede-
værelse i forbindelse med over 200 konsultasjoner! Jeg anbefaler Dr.
Palle på det varmeste til alle som vil bli tatt på alvor i "fastlege-jungelen" i det norske helsevesenet.

Professional

He is a specialist doctor.The docter can determine the cause of my disease. He gives good treatment.
He has been my doctor 5 years.

Overraskende uproff

Opplevde Drøjsbjerg som direkte uhøflig og usympatisk. Ved flere anledninger hysjet han på meg etter at han hadde stilt et spørsmål. Var både uklar i tilbakemeldingene sine og utålmodig. Gikk ut derfra med flere spørsmål rundt beslutningene han tok, men han sendte meg på dør mens jeg forsøkte å spørre videre. Følte meg overhodet ikke ivaretatt eller i gode hender, tvert imot fikk jeg følelsen av at han raskest mulig ville bli ferdig med konsultasjonen. Anbefaler ingen å oppsøke Drøjsbjerg.

Uprofesjonel

Takler ikke flere problemstillinger på en gang og jobber meget tregt. Evner ikke å se helhetsbildet og jobbe strukturert. Lar seg forstyrre og tar ikke kontroll over situasjonene. Mangler empati og struktur på tyngre problemstillinger. Ønsker helst ikke spørsmål da han vil jobbe i fred. Hverken pasient eller pårørende følte seg betrygget.

Veldig flink og diktig lege

Jeg og min famili har vært hos dr palle snart 5 år ,vi er kjempe fornøyd med dr palle får ,rask time,vel organisert ,veldig flink med undersøkelse av gravid kvinne under svangerskap periode,vi amberfaller han !! En av det beste lege i Oslo .