Palle Gert Drøjsbjerg

Storgaten Legeklinikk Mann, 61 år

Autorisert1997
Ledige plasser 450 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Palle Gert Drøjsbjerg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Palle Gert Drøjsbjerg

Overraskende uproff

Opplevde Drøjsbjerg som direkte uhøflig og usympatisk. Ved flere anledninger hysjet han på meg etter at han hadde stilt et spørsmål. Var både uklar i tilbakemeldingene sine og utålmodig. Gikk ut derfra med flere spørsmål rundt beslutningene han tok, men han sendte meg på dør mens jeg forsøkte å spørre videre. Følte meg overhodet ikke ivaretatt eller i gode hender, tvert imot fikk jeg følelsen av at han raskest mulig ville bli ferdig med konsultasjonen. Anbefaler ingen å oppsøke Drøjsbjerg.

Uprofesjonel

Takler ikke flere problemstillinger på en gang og jobber meget tregt. Evner ikke å se helhetsbildet og jobbe strukturert. Lar seg forstyrre og tar ikke kontroll over situasjonene. Mangler empati og struktur på tyngre problemstillinger. Ønsker helst ikke spørsmål da han vil jobbe i fred. Hverken pasient eller pårørende følte seg betrygget.

Veldig flink og diktig lege

Jeg og min famili har vært hos dr palle snart 5 år ,vi er kjempe fornøyd med dr palle får ,rask time,vel organisert ,veldig flink med undersøkelse av gravid kvinne under svangerskap periode,vi amberfaller han !! En av det beste lege i Oslo .

Lite grundig, fremstår ikke som oppdatert

Etter flere konsultasjoner som til slutt endte med at jeg byttet lege er inntrykket jeg sitter igjen med at legen hverken er oppdatert på dagens retningslinjer eller ydmyk i forhold til pasientens plager.
Jeg forsøkte å finne ut hvilke allergier jeg har. Palle tok blodprøver og resepsjonisten ringte meg opp igjen og fortalte meg med blid stemme at alt er i orden. Du har ingen allergier. Han ga meg allikevel medisiner, det var da noe. Etter et besøk hos øre-nese-hals hvor det ble tatt en prikktest ble det påvist 8 allergier, hvorav 5 er pollen. I tillegg var det husstøvmidd som jeg tenker det er utrolig deilig å finne ut av så man kan gjøre noe tiltak. Dette fortalte jeg til Palle men han avblåste meg med at "et sted må man sette grensen for hvor mye man skal undersøke". Og "han hadde aldri nektet for at jeg har allergi". Men han gadd ikke å ta de rette prøvene. Det forteller meg at han ikke vet hvordan man gjør det og det er rett og slett for dårlig. Jeg har flere andre eksempler hvor jeg føler at jeg ikke har blitt tatt på alvor men jeg velger å ikke dele de her.
Praktiske ting: de tar kun kontanter. Om du velger faktura må du betale gebyr! Om du ønsker journalen din utskrevet kan den kun hentes ved personlig oppmøte mellom kl 9 og 14. De er ikke på helsenett så ingenting går elektronisk. Heller ikke resepter. Hvertfall var det ikke sånn sist jeg var der.
Til slutt vil jeg si at jeg synes det er kjedelig å henge ut folk på denne måten. Jeg jobber selv i helsevesenet. Men servicen deres og kommunikasjonen din med pasienter holder ikke.

Anbefales ikke.

Anbefaler ikke Palle, da han kvier seg for å gi ut sykemelding og tror rett å slett ikke på deg når du forteller han hva som er gærnt.

Han sier " nei det tror jeg ikke noe på, du kan umulig ha vondt" å ber meg gå på jobb igjen.

Samtidig snakker karen dansk, som gjør det utrolig vanskligt å kommunisere med han.