Palle Gert Drøjsbjerg

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Palle Gert Drøjsbjerg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Palle Gert Drøjsbjerg

Sjokkerende dårlig

Palle snakker vanskelig dansk og prøver ikke engang snakke norsk. Resepsjonisten (og sykepleier? Hun som tar blodprøver) snakker knapt engelsk og ikke norsk. Klarer ikke gjøre seg forstått eller forstår meg. Palle er uhøflig, ubehagelig og kjefter gjerne på deg for det ene eller det andre. De kan kun motta kontanter eller mCash, fordi Palle tror staten tar penger om han bruker kortterminal. Han leste tilbake fra journalen min fra første møte og hadde skrevet det motsatte av hva jeg hadde sagt. Trodde kanskje ikke på meg? Uklart. For det er som sagt vanskelig å forstå han. Var innom for å fornye diabetes resepter fordi jeg var tom, men han nektet å skrive ut mer enn en engangsresept, selv om jeg går til diabetes spesialist jevnlig som tar alle avgjørelser på det området. For å være vanskelig. Så nå bytter jeg (etter to legebesøk) for å finne en fastlege som er mer opptatt av meg enn om han har rett. Sjokkerende opplevelser, etter å ha gått til jevnlig fastlege før Palle med diabetes i over 10 år.

Særdels skuffende

Jeg byttet fra en fastlege hvor jeg ikke følte jeg ble hørt, til en ny fastlege som ikke lot meg fullføre det jeg ville si. Dette gjorde det ekstremt frustrerende og kommunikasjonen oss imellom ble veldig vanskelig følte jeg.

Kjære Palle, du er nok sikkert en dyktig lege, men jeg vil anbefale deg å la dine klienter stå for praten så du enklere kan forstå hvor de kommer fra før du setter en "diagnose".

Fantastisk läkare, rekommenderas starkt!

Jag har nyligen, vid relativ sen ålder (32 år), blivit diagnostiserad med typ 1 diabetes. Några veckor efter jag påbörjat insulinbehandling fick jag extremt intensiva bensmärtor som orsakade svår sömnbrist samt starkt reducerad livskvalité. Efter över en månad med problem var min kropp helt utmattad och jag fick psykotiska symptom på grund av sömnbrist i form av bland annat hallucinationer.

Från flera instutioner (specialister, akutvård) fick jag information att mitt tillstånd var extremt ovanligt och svårdiagnostiserat, ingen behandling gav något resultat. I all denna kaos hade jag en person som verkligen slogs för mitt välbefinnande, Dr Palle.

Dr Palle förstod allvaret i mitt tillstånd och följde upp flera gånger i veckan på min hälsa. Dr Palles utredning pekade på att mitt tillstånd orsakades av nervskador varpå neurologspecialist kontaktades. Där fick vi beskedet att väntetiden var 8 månader, helt oacceptabelt tyckte Dr Palle. Veckan därpå lyckades Dr Palle boka in mig med neurologspecialist samt en teknisk undersökning (EMG) för att konstatera nervskador.

Den tekniska undersökningen bekräftade Dr Palles tidiga misstanke om diabetes neuropati. Här förstod jag också att Dr Palles har en stark medicinsk kompetens, då han tidigt hade misstanke om rätt diagnos. Dr Palle hade redan påbörjat rätt behandling med neurologiskt smärtstillande. Överläkare från Lovisenbergs sjukhus har också bekräftat Dr Palles kompetens och påpekade vid en session att jag var i goda händer.

I min sjukdom och de fruktansvärda problem jag har haft har Dr Palle varit ett ankare. Han har stark medicinskt kompetens, bryr sig verkligen om dig som patient och kämpar in i det sista för din hälsa. Han skriver snabbt ut remiss för specilistvård om detta behövs.

Jag rekommenderar starkt Dr Palle som din läkare, här kan du känna dig trygg och att dina problem kommer hanteras med yttersta kompetens.

Dyktig fastlege som følger opp!

Jeg har benyttet Palle som fastlege de siste 13-14 årene, og med en kronisk sykdom, har det blitt mange legebesøk gjennom årene. Jeg opplever Palle som en pliktoppfyllende, lyttende, interessert, dyktig og grundig fastlege - som har tilstrekkelig tid til meg som pasient i enhver konsultasjon, og som tar meg og det jeg forelegger ham på alvor. Palle er svært kompetent, og har lang og bred erfaring fra Norge og Danmark. Som pasient er jeg i gode og trygge hender hos Palle.

Kontoret har sentral beliggenhet, og det er raskt og enkelt å få timeavtale. Moderne utstyr gjør at jeg kan ta flere prøver hos Palle, og få svar med det samme.

Bra lege, skjønner Scandinavisk

Er 100% fornøyd med legen. Han skriver ikk ut medisin for og tjene penge. Han gir proffessionel diagnose.