Palle Gert Drøjsbjerg

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Palle Gert Drøjsbjerg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Palle Gert Drøjsbjerg

Særdels skuffende

Jeg byttet fra en fastlege hvor jeg ikke følte jeg ble hørt, til en ny fastlege som ikke lot meg fullføre det jeg ville si. Dette gjorde det ekstremt frustrerende og kommunikasjonen oss imellom ble veldig vanskelig følte jeg.

Kjære Palle, du er nok sikkert en dyktig lege, men jeg vil anbefale deg å la dine klienter stå for praten så du enklere kan forstå hvor de kommer fra før du setter en "diagnose".

Fantastisk läkare, rekommenderas starkt!

Jag har nyligen, vid relativ sen ålder (32 år), blivit diagnostiserad med typ 1 diabetes. Några veckor efter jag påbörjat insulinbehandling fick jag extremt intensiva bensmärtor som orsakade svår sömnbrist samt starkt reducerad livskvalité. Efter över en månad med problem var min kropp helt utmattad och jag fick psykotiska symptom på grund av sömnbrist i form av bland annat hallucinationer.

Från flera instutioner (specialister, akutvård) fick jag information att mitt tillstånd var extremt ovanligt och svårdiagnostiserat, ingen behandling gav något resultat. I all denna kaos hade jag en person som verkligen slogs för mitt välbefinnande, Dr Palle.

Dr Palle förstod allvaret i mitt tillstånd och följde upp flera gånger i veckan på min hälsa. Dr Palles utredning pekade på att mitt tillstånd orsakades av nervskador varpå neurologspecialist kontaktades. Där fick vi beskedet att väntetiden var 8 månader, helt oacceptabelt tyckte Dr Palle. Veckan därpå lyckades Dr Palle boka in mig med neurologspecialist samt en teknisk undersökning (EMG) för att konstatera nervskador.

Den tekniska undersökningen bekräftade Dr Palles tidiga misstanke om diabetes neuropati. Här förstod jag också att Dr Palles har en stark medicinsk kompetens, då han tidigt hade misstanke om rätt diagnos. Dr Palle hade redan påbörjat rätt behandling med neurologiskt smärtstillande. Överläkare från Lovisenbergs sjukhus har också bekräftat Dr Palles kompetens och påpekade vid en session att jag var i goda händer.

I min sjukdom och de fruktansvärda problem jag har haft har Dr Palle varit ett ankare. Han har stark medicinskt kompetens, bryr sig verkligen om dig som patient och kämpar in i det sista för din hälsa. Han skriver snabbt ut remiss för specilistvård om detta behövs.

Jag rekommenderar starkt Dr Palle som din läkare, här kan du känna dig trygg och att dina problem kommer hanteras med yttersta kompetens.

Dyktig fastlege som følger opp!

Jeg har benyttet Palle som fastlege de siste 13-14 årene, og med en kronisk sykdom, har det blitt mange legebesøk gjennom årene. Jeg opplever Palle som en pliktoppfyllende, lyttende, interessert, dyktig og grundig fastlege - som har tilstrekkelig tid til meg som pasient i enhver konsultasjon, og som tar meg og det jeg forelegger ham på alvor. Palle er svært kompetent, og har lang og bred erfaring fra Norge og Danmark. Som pasient er jeg i gode og trygge hender hos Palle.

Kontoret har sentral beliggenhet, og det er raskt og enkelt å få timeavtale. Moderne utstyr gjør at jeg kan ta flere prøver hos Palle, og få svar med det samme.

Bra lege, skjønner Scandinavisk

Er 100% fornøyd med legen. Han skriver ikk ut medisin for og tjene penge. Han gir proffessionel diagnose.

Dyktig og erfaren spesialist i allmenmedisin!

Jeg vil først informere de som bare er ute etter uberettigede sykemeldinger og lett tilgang på reseptbelagte legemiddler: Palle er ikke legen for dere!

Palle en er erfaren, flink og hyggelig fastlege som jeg har gått til regelmessig i snart 10 år. Jeg har ADHD og nyter godt av Palles erfaring som behandler av mange ADHD-pasienter. Jeg er hos Palle minst hver 3 mnd. for å få utskrevet mer medisiner og for å sjekket blodtrykket.

Når det gjelder helseproblemer ut over min ADHD-diagnose føler jeg at Palle tar meg seriøst og virkelig bruker sin kunnskap og energi for å komme med løsningsforslag som har en høy sjanse for å bedre problemet. Ved prøving av nye medisiner og dosiering gjøres dette kontrollert og med en gradvis opptrapping.

Jeg hater blodprøver. Største delen av hatet ligger i at helsepersonell ofte bommer på blodårene mine og må stikke flere ganger. Palles assistet er helsearbeider med utdanning fra Asia. Hun treffer perfekt på hvert forsøk. Selv i de tilfellene hvor man er ordentlig nervøs og vet at blodårene har trekt seg godt sammen.

Palle anbefales til alle som ønsker en kunnskapsrik og erfaren fastlege som tar dine problemer seriøst!