Palle Gert Drøjsbjerg

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Palle Gert Drøjsbjerg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Palle Gert Drøjsbjerg

Bra lege, skjønner Scandinavisk

Er 100% fornøyd med legen. Han skriver ikk ut medisin for og tjene penge. Han gir proffessionel diagnose.

Dyktig og erfaren spesialist i allmenmedisin!

Jeg vil først informere de som bare er ute etter uberettigede sykemeldinger og lett tilgang på reseptbelagte legemiddler: Palle er ikke legen for dere!

Palle en er erfaren, flink og hyggelig fastlege som jeg har gått til regelmessig i snart 10 år. Jeg har ADHD og nyter godt av Palles erfaring som behandler av mange ADHD-pasienter. Jeg er hos Palle minst hver 3 mnd. for å få utskrevet mer medisiner og for å sjekket blodtrykket.

Når det gjelder helseproblemer ut over min ADHD-diagnose føler jeg at Palle tar meg seriøst og virkelig bruker sin kunnskap og energi for å komme med løsningsforslag som har en høy sjanse for å bedre problemet. Ved prøving av nye medisiner og dosiering gjøres dette kontrollert og med en gradvis opptrapping.

Jeg hater blodprøver. Største delen av hatet ligger i at helsepersonell ofte bommer på blodårene mine og må stikke flere ganger. Palles assistet er helsearbeider med utdanning fra Asia. Hun treffer perfekt på hvert forsøk. Selv i de tilfellene hvor man er ordentlig nervøs og vet at blodårene har trekt seg godt sammen.

Palle anbefales til alle som ønsker en kunnskapsrik og erfaren fastlege som tar dine problemer seriøst!

Full kontroll

Fastlegen min er en erfaren globetrotter med medisinsk erfaring fra alle fem verdensdeler. Dr. Palle er en presis kar, men uansett er venteværelset gyllene rent og holdt i en minimalistisk stil med smakfull kunst fra Timbuktu som veggpryd.
Personlig er jeg et smertefullt eksempel på at toppidrett ikke er sunt, så med korrekte mellomrom må Palle med stødig hånd sette en sprøyte eller to i en vond skulder eller knær som knirker når jeg går opp trappa til min lille residens.
En gang i blant må vi pasienter ofre litt blod, og fra øverste hylle har Dr. Palle engasjert en assistent som på kort tid kan finne selv den mest sjenerte blodåre. Skulle det i tillegg være behov for en reise- eller influensavaksine, kommer det et lite stikk akkompagnert av et stort smil så du knapt kjenner det!

Dyktig og klar

Dyktig fastlege,som følger lov og regler.
Han har en meget dyktig medarbeider.
Har hatt han som fastlege i mange år.

En fastlege jeg har tillitt til!

Hyggelig og imøtekommende lege. Han viser alltid interesse og forståelse for min problematikk. Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik og tar seg god tid.