Audun Dyrdal

Utmarkveien Legekontor

Bølerlia 4c 0691 Oslo
Audun Dyrdal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Dyrdal

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk lege som virkelig tar pasienten på alvor. Tillitvekkende, trygg, kunnskapsrik og dyktig. Håper det er lenge til han går av med pensjon!

Kunnskapsrik og ivaretakende

Kunnskapsrik og ivaretakende lege. Føler meg trygg når jeg er hos han, og at han tar seg nok tid til å høre på meg. Anbefales.

Dyktig og samvittighetsfull

Alltid hjelpsom, lytter til pasienten, dyktig som lege, kan ikke fullrose ham nok. Hjelpsomme, flinke og hyggelige sekretærer.

Dyktig og inkluderende

Hatt denne legen i 25 år og veldig fornøyd. Han har alltid tid og lytter til det jeg uttrykker. Føler meg trygg på at han hjelper meg til å bli frisk. Meget hyggelige sekretærer.

En solid lege

Oppfattes som dyktig og grundig innenfor det medisinske . Hører vel til den "gamle" type leger, er ikke lett å føre noen samtale med uten om korte beskjeder eller svar på
spørsmål. Dette gjør det vanskelig å få til en åpenhet mellom pasient og legen, slik at det er vanskelig å åpne seg. Alltid positiv ved akutte tilfeller . Har kan hende svake sosiale antenner . Dette var en kritisk vurdering. Konklusjon : En meget bra lege og
et legekontor som fungerer maksimalt.