Audun Dyrdal

Utmarkveien Legekontor

1981

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Utmarkveien Legekontor
Bølerlia 4c 0691 Oslo
Audun Dyrdal er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Dyrdal

Seriøs og kunnskapsrik

Jeg har hatt Dyrdal som lege i over 30 år. Han er seriøs, vennlig og meget ivaretakende. Han tar seg alltid god tid til å lytte og er flink til å komme med oppfølgingsspørsmål, dersom noe fremstår uklart. Jeg har tidvis slitt psykisk i mange år, og når jeg blir akutt syk, får jeg alltid rask hjelp. Han fremstår aldri stresset, og når jeg kommer i de "psyke" fasene, er han ekstremt tålmodig og forsikrer seg alltid om at jeg får med meg den informasjonen som er nødvendig der og da, gjerne i skriftlig form, fordi jeg ikke alltid klarer å få med meg muntlig informasjon i de fasene. Gjennom alle år har han vært flink til å henvise videre, dersom det skulle være behov for det. Slik jeg ser det, er han også meget fornuftig i sine betraktninger, så vi kommer alltid frem til konstruktive løsninger vedr. ting rundt min helse. Jeg må sjelden sitte lenge på venteværelset pga. at han er veldig forsinket, noe jeg verdsetter sterkt. Legesekretærene er meget hyggelige!

Anageligvis den beste legen jeg har hatt

Selv om jeg er en krevende pasient som er mye syk blir jeg tatt godt vare på både menneskelig og faglig sett. Dr. Dyrdal er grundige og dyktig i sin utredning. Også de andre legene og ansatte på Utmarkveien legekontor er veldig dyktige og fortjener all den ros de kan få.

Favorittlegen!

Dette er legen med stor L!
Han har alltid tid til ekstra ting, og tar meg alltid på alvor enten om jeg kommer alene eller som stressa småbarnsmor.
Og er han usikker på noe sjekker han det opp med en gang eller ringer meg opp igjen. Jeg føler meg 100% på at jeg får den beste behandlingen her!

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk lege som virkelig tar pasienten på alvor. Tillitvekkende, trygg, kunnskapsrik og dyktig. Håper det er lenge til han går av med pensjon!

Kunnskapsrik og ivaretakende

Kunnskapsrik og ivaretakende lege. Føler meg trygg når jeg er hos han, og at han tar seg nok tid til å høre på meg. Anbefales.

Dyktig og samvittighetsfull

Alltid hjelpsom, lytter til pasienten, dyktig som lege, kan ikke fullrose ham nok. Hjelpsomme, flinke og hyggelige sekretærer.

Dyktig og inkluderende

Hatt denne legen i 25 år og veldig fornøyd. Han har alltid tid og lytter til det jeg uttrykker. Føler meg trygg på at han hjelper meg til å bli frisk. Meget hyggelige sekretærer.

En solid lege

Oppfattes som dyktig og grundig innenfor det medisinske . Hører vel til den "gamle" type leger, er ikke lett å føre noen samtale med uten om korte beskjeder eller svar på
spørsmål. Dette gjør det vanskelig å få til en åpenhet mellom pasient og legen, slik at det er vanskelig å åpne seg. Alltid positiv ved akutte tilfeller . Har kan hende svake sosiale antenner . Dette var en kritisk vurdering. Konklusjon : En meget bra lege og
et legekontor som fungerer maksimalt.

"Jeg stoler på legen min"

Hyggelig, rett på sak og flink til å følge opp. Tar en på alvor og diskuterer alternative behandlinger og kommer med tips til hjelp i hverdagen.

Hyggelig lege

Hyggelig fastlege som anbefales. Han har alltid tid til å lytte til problemene dine og tar deg seriøst.