Audun Dyrdal

Bølerlia 4c 0691 Oslo
Audun Dyrdal er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Dyrdal

Seriøs og kunnskapsrik

Jeg har hatt Dyrdal som lege i over 30 år. Han er seriøs, vennlig og meget ivaretakende. Han tar seg alltid god tid til å lytte og er flink til å komme med oppfølgingsspørsmål, dersom noe fremstår uklart. Jeg har tidvis slitt psykisk i mange år, og når jeg blir akutt syk, får jeg alltid rask hjelp. Han fremstår aldri stresset, og når jeg kommer i de "psyke" fasene, er han ekstremt tålmodig og forsikrer seg alltid om at jeg får med meg den informasjonen som er nødvendig der og da, gjerne i skriftlig form, fordi jeg ikke alltid klarer å få med meg muntlig informasjon i de fasene. Gjennom alle år har han vært flink til å henvise videre, dersom det skulle være behov for det. Slik jeg ser det, er han også meget fornuftig i sine betraktninger, så vi kommer alltid frem til konstruktive løsninger vedr. ting rundt min helse. Jeg må sjelden sitte lenge på venteværelset pga. at han er veldig forsinket, noe jeg verdsetter sterkt. Legesekretærene er meget hyggelige!

Anageligvis den beste legen jeg har hatt

Selv om jeg er en krevende pasient som er mye syk blir jeg tatt godt vare på både menneskelig og faglig sett. Dr. Dyrdal er grundige og dyktig i sin utredning. Også de andre legene og ansatte på Utmarkveien legekontor er veldig dyktige og fortjener all den ros de kan få.

Favorittlegen!

Dette er legen med stor L!
Han har alltid tid til ekstra ting, og tar meg alltid på alvor enten om jeg kommer alene eller som stressa småbarnsmor.
Og er han usikker på noe sjekker han det opp med en gang eller ringer meg opp igjen. Jeg føler meg 100% på at jeg får den beste behandlingen her!

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk lege som virkelig tar pasienten på alvor. Tillitvekkende, trygg, kunnskapsrik og dyktig. Håper det er lenge til han går av med pensjon!

Kunnskapsrik og ivaretakende

Kunnskapsrik og ivaretakende lege. Føler meg trygg når jeg er hos han, og at han tar seg nok tid til å høre på meg. Anbefales.