Trond Ivar Brostigen

Helset Legesenter A/S

1985

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Helset Legesenter A/S
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Tlf: 67 80 22 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Ivar Brostigen er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Trond Ivar Brostigen

Forutinntatt og lite lyttende

Har delt erfaring med ham. Kan være forståelsesfull og ivaretakende, men...har også erfaring med ham som forutinntatt, lite støttende og lyttende. Han snakket mye og ga lite rom for å dialog ved siste konsultasjon. Virket belærende og nedlatende.

Topp lege og menneske

Etter 30 år hos samme fastlege byttet jeg til Trond i 2008. Fikk positivt sjokk. Han tok virkelig tak i min helsetilstand. Han er også en veldig bra samtalepartner og et flott menneske.
Bedre fastlege kan ingen få.

Fantastisk Lege

Jeg har hatt Trond som fastlege i 12/13 år. Trond er rett og slett den beste legen. Jeg føler alltid at mine medisinke behov blir ivaretatt, men itillegg til det er han svært omtenksom, en god lytter og en fantastisk lege.

Simply the best

Vi har hatt fast lege, og fastlege i 15 år, og han er superflink på alle måter, dvs. lytte, spørre, gi råd og den hjelpende hånd man sårt trenger når sykdommen(e) står i kø.
Ville forsøkt å beholde ham som fastlege selv om vi hadde flyttet fra området.
Timebestilling m.m. via nett er absolutt verdt å nevne :)

supermann-lege

Beste legen! Beholdt ham, selv om jeg har bodd 75 km unna i 11 år nå. 2-4 ganger i året får jeg ta meg tid til den lengre turen, mot å bli møtt av en med hans kvaliteter!

Flink lege

Trond er en meget flink lege. Tar seg tid hvis det er noe og følger opp. Hatt han i mange år og er strålende fornøyd. Vurderte å bytte lege til en nærmere meg, men fant ut at jeg var så fornøyd at jeg heller tar meg litt lengre reisevei for å få en så forståelsesfull lege. Han bryr seg om pasientene sine og man føler seg sett og forstått, samtidig som at han er ærlig. Noe som er kjempe viktig!

Trond tar seg alltid god tid, er forståelsesfull og ønsker virkelig å gjøre det beste ut av situasjonen.
Han lytter, er ærlig og er veldig lett å prate med.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

En lege som jeg føler han har genuin interesse for deg som pasient Han er rolig, vennlig og behandler deg med respekt. Han lytter og gir veldig gode råd både i forhold til psykiske utfordringer og fysiske. Kan anbefales på det varmeste.

Meget dyktig

Lyttende og faglig dyktig. Føler meg trygg på at de rådende han gir meg er de mest hensiktsmessige.

Den beste legen

Er alltid der når jeg trenger ham.
gir meg de råd jeg trenger

Beste legen jeg har hatt!

Denne legen er veldig flink til å lytte, og tar pasienten på alvor. Lett og prate med og holder en lystig og god tone, noe som gjør det lett å prate om ting som kan være vondt. Han er veldig løsningsorientert og har alltid pasienten i fokus. Han er også veldig flink med barn. Kan anbefales på det sterkeste!

Den beste lege!

Jeg har erfaring med leger. Dette er legen som ser deg! Bryr seg og følger deg opp!

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk lege, lytter og tar seg god tid. Jeg føler meg ivaretatt hver gang jeg er hos han.

Hyggelig, lyttende og troverdig

Kjempekoselig lege, flink til å lytte, flink til å forklare, føler meg trygg på avgjørelsene hans - at han vet hva han gjør. Tar seg god tid når det trengs. Ofte litt ventetid, men ikke mye

Flink lege

Flink til å lytte på pasienten. Gir ærlige tilbakemeldinger.