Trond Ivar Brostigen

Helset Legesenter A/S

1985

Helset Legesenter A/S Telefonnummer67 80 22 0067 80 22 ...
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Trond Ivar Brostigen er en av 102 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Trond Ivar Brostigen

Best

Svært fornøyd med Trond Brostigen, pålitelig, flink, serviceinnstilt og alltid løsningsorientert og imøtekommende. Han er lite forsinket, bagatellmessig sammenlignet m andre leger. For lengst flyttet til Gardermoen området, men holder fast v ham som fastlege da jeg ikke er ofte hos legen, og det har alltid vært på alle måter så hyggelig et legebesøk kan være, å dra til legen når det er Trond Brostigen som er ens fastlege.

Forutinntatt og lite lyttende

Har delt erfaring med ham. Kan være forståelsesfull og ivaretakende, men...har også erfaring med ham som forutinntatt, lite støttende og lyttende. Han snakket mye og ga lite rom for å dialog ved siste konsultasjon. Virket belærende og nedlatende.

Topp lege og menneske

Etter 30 år hos samme fastlege byttet jeg til Trond i 2008. Fikk positivt sjokk. Han tok virkelig tak i min helsetilstand. Han er også en veldig bra samtalepartner og et flott menneske.
Bedre fastlege kan ingen få.

Fantastisk Lege

Jeg har hatt Trond som fastlege i 12/13 år. Trond er rett og slett den beste legen. Jeg føler alltid at mine medisinke behov blir ivaretatt, men itillegg til det er han svært omtenksom, en god lytter og en fantastisk lege.

Simply the best

Vi har hatt fast lege, og fastlege i 15 år, og han er superflink på alle måter, dvs. lytte, spørre, gi råd og den hjelpende hånd man sårt trenger når sykdommen(e) står i kø.
Ville forsøkt å beholde ham som fastlege selv om vi hadde flyttet fra området.
Timebestilling m.m. via nett er absolutt verdt å nevne :)