Trond Ivar Brostigen

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Trond Ivar Brostigen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Trond Ivar Brostigen

Topp lege og menneske

Etter 30 år hos samme fastlege byttet jeg til Trond i 2008. Fikk positivt sjokk. Han tok virkelig tak i min helsetilstand. Han er også en veldig bra samtalepartner og et flott menneske.
Bedre fastlege kan ingen få.

Fantastisk Lege

Jeg har hatt Trond som fastlege i 12/13 år. Trond er rett og slett den beste legen. Jeg føler alltid at mine medisinke behov blir ivaretatt, men itillegg til det er han svært omtenksom, en god lytter og en fantastisk lege.

Simply the best

Vi har hatt fast lege, og fastlege i 15 år, og han er superflink på alle måter, dvs. lytte, spørre, gi råd og den hjelpende hånd man sårt trenger når sykdommen(e) står i kø.
Ville forsøkt å beholde ham som fastlege selv om vi hadde flyttet fra området.
Timebestilling m.m. via nett er absolutt verdt å nevne :)

supermann-lege

Beste legen! Beholdt ham, selv om jeg har bodd 75 km unna i 11 år nå. 2-4 ganger i året får jeg ta meg tid til den lengre turen, mot å bli møtt av en med hans kvaliteter!

Flink lege

Trond er en meget flink lege. Tar seg tid hvis det er noe og følger opp. Hatt han i mange år og er strålende fornøyd. Vurderte å bytte lege til en nærmere meg, men fant ut at jeg var så fornøyd at jeg heller tar meg litt lengre reisevei for å få en så forståelsesfull lege. Han bryr seg om pasientene sine og man føler seg sett og forstått, samtidig som at han er ærlig. Noe som er kjempe viktig!