Hilde Eriksen

Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Hilde Eriksen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Eriksen

Hyggelig, tilgjengelig, lyttende

Har hatt Dr. Eriksen som fastlege i over tre år. I denne perioden har besøkt henne 3-4 ganger. Ved to tilfeller har jeg fått en time samme dag.
Jeg har opplevd henne som imøtekommende, lyttende og hjelpsom. Sympatisk. Bare å ha kontakt med henne hadde en beroligende effekt.
Selv om jeg sjelden trenger hjelp, har jeg fått inntrykk at hun husker meg og mine "problemer".
Alt i alt har jeg veldig godt inntrykk av henne, og kan anbefale henne.

Nedlatende og spydig

Jeg har vært i kontakt med Hilde Eriksen ved to anledninger.

Begge gangene har vært en ubehagelig opplevelse. Hun er både spydig og nedlatende, og kan også le hånlig av deg.

Jeg følte meg ikke godt ivaretatt hos Hilde.

Forstår ikke hvordan man kan jobbe i et sosialt yrke, og nærmest være fiendtlig innstilt mot kundene sine.

God lege

Tar seg tid, forklarer godt. Føler meg sett når jeg er på time. Får den hjelpen jeg har behov for og blir tatt på alvor.

Anbefales ikke

Bra med Hilde:
Hun tar seg tid og stresser ikke igjennom, og hun forklarer slik at en skal forstå og går igjennom ting for at en ikke skal være urolig. Hun tar også gjerne prøver for at du skal føle deg trygg.

Mindre bra:
Spør ikke hvilke symptom du har og gjør opp sin egen mening om hva som er feil på deg. Opptrer inimellom arrogant og lytter ikke på hva du sier.

Usympatisk

Hilde Eriksen tok meg ikke seriøst, himlet med øyene og stilte meg spørsmålet "Hvilken sykdom er det du mener du har da?" når jeg prøvde å fortelle henne hva jeg slet med. Jeg følte hun nesten ble sint for at jeg kastet bort tiden hennes. Jeg byttet lege etter ett besøk.