Hilde Eriksen

Lege Hilde Eriksen
Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Hilde Eriksen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Eriksen

Lite imøtekommende og uvennlig på telefon

Hei,

Her må det skjerpers sikkelig. Uryddig og lite imøtekommende. Tar betalt for å booke time og svarer ofte meget sent på henvendelser.

Legen fremstår som utdatert ift mye.

Middels

Har hatt Eriksen som fastlege i ti år og har sett flere sider av henne. Kan absolutt kjenne henne igjen i de fleste vurderingene jeg har lest her; hun tar seg god tid og stresser ikke, hun kan være lyttende og forståelsesfull, men hun kan også være spydig og nedlatende. Jeg har flere ganger vurdert å bytte lege, men har tenkt at jeg ikke orker å "begynne på nytt" et annet sted. Sist jeg var der satt jeg igjen med en følelse av sterkt ubehag etterpå og har nå bestemt meg for å bytte.

Hyggelig, tilgjengelig, lyttende

Har hatt Dr. Eriksen som fastlege i over tre år. I denne perioden har besøkt henne 3-4 ganger. Ved to tilfeller har jeg fått en time samme dag.
Jeg har opplevd henne som imøtekommende, lyttende og hjelpsom. Sympatisk. Bare å ha kontakt med henne hadde en beroligende effekt.
Selv om jeg sjelden trenger hjelp, har jeg fått inntrykk at hun husker meg og mine "problemer".
Alt i alt har jeg veldig godt inntrykk av henne, og kan anbefale henne.

Nedlatende og spydig

Jeg har vært i kontakt med Hilde Eriksen ved to anledninger.

Begge gangene har vært en ubehagelig opplevelse. Hun er både spydig og nedlatende, og kan også le hånlig av deg.

Jeg følte meg ikke godt ivaretatt hos Hilde.

Forstår ikke hvordan man kan jobbe i et sosialt yrke, og nærmest være fiendtlig innstilt mot kundene sine.

God lege

Tar seg tid, forklarer godt. Føler meg sett når jeg er på time. Får den hjelpen jeg har behov for og blir tatt på alvor.