Tove Kristin Fløgstad

Magnat Fastlegesenter

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Magnat Fastlegesenter
Drammensveien 130 0277 Oslo
Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tove Kristin Fløgstad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Kristin Fløgstad

Byttet lege

Opplevde henne som svært fordomsfull pga mine ekstra kilo. Byttet lege fordi jeg opplevde at hun psykologiserte dem i stedet for å finne årsaken. Opplevde at legen sa at jeg måtte slutte å trøstespise sjokolade/potetchips selv om jeg ikke spiser sjokolade/potetchips.

lyttende

Tenker helhetlig. Vurderer i samarbeid med pasienten. Følger godt med på behandling utenom fastlegen.

Min Fastlege

Tove er omsorgsfull, bryr seg og lytter til hva som feiler meg og gir meg god veiledning og hjelp. Var til god hjelp da jeg hadde prolaps og sykemeldt. Alltid hyggelig tone og vennlighet.

Profesjonell

Jeg har hatt Tove i "alle" år, og jeg synes hun er en svært dyktig og profesjonell dame.

Jeg ble dessverre litt skuffet over henne da jeg ble gravid, for jeg følte at hun manglet empati (husker jeg hylgråt på kontoret hennes), og akkurat i den situasjonen trengte jeg bare et "dette går bra". Endte heller med å "lufte" meg for legesekretæren som holdt hånden min og ga meg støttende ord.

Men alt i alt, så er Tove en fantastisk dame.

Imøtekommende og vennlig lege

Tove er profesjonell, men svært vennlig, direkte, men omsorgsfull. Hun er effektiv, men lytter til alt du skulle trenge hjelp med.
Jeg kommer til å savne henne som lege, jeg seg meg nødt til å bytte fordi Magnat fastlegesenter er så lite behjelpelig og vanskelig å få time hos.

Beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet fra Oslo og har dessverre ikke Fløgstad som fastlege lenger - og jeg SAVNER henne!
Veldig behagelig å ha med å gjøre; effektiv, ærlig engasjerende og personlig.
Jeg føler at hun gav meg god innsikt i hva forskjellige prøvesvar/behandlinger innebar, både på godt og vondt, noe som for meg har vært både lærerikt og betryggende.

Hyggelig, men ubrukelig.

Hun er hygglig og vennlig, men har glemt deg så fot du er ute av rommet. Hennvisningene er mangelfulle, og man rykker til bake til start hele tiden. Det er tydelig at hun får betalt per konsultalsjon og ikke ut i fra resultat.
Og kritikk av tjenesten er helt uaktuelt. "Man kritiserer ikke leger". Hadde jeg hatt et alternativ, hadde jeg byttet på dagen.

Flink, seriøs, profesjonell

En av de flotte legene hos Magnat. Dyktig, hyggelig, tar deg på alvor. Flink innen psykisk helse, god på oppfølging

Anbefales!

Tove er en utrolig dyktig lege som virkelig tar seg tid til å lytte. Hun er interessert og grundig i det hun gjør, og virker utrolig kunnskapsrik. Behagelig men ærlig og jeg har de gangene jeg har vært hos henne aldri følt meg usikker på hva som egentlig foregår. Anbefales på det sterkeste!

Super!

Jag har brukt henne då min fastlege er i perm. Verkligen en toppen lege som annbefalles starkt :)

Trygg, troverdig, grundig

Fløgstad er interessert og grundig. Hun tar seg tid, og hun lytter til pasienten. Hun er meget løsningsorientert. Hun er dessuten flink og raus me>d barna og i tillegg et vennlig, klokt og hyggelig menneske.

Den beste legen jeg har hatt

Hun har erfaring og er flink med pasienten. Det er en lege som vet hva hun holder på med! Anbefales på det sterkeste !

Veldig Bra Fastlegge

Tove is very thorough. She listens to you and is good about following-up after tests have been taken. I also appreciate her willingness to talk with me in English as this is the language in which I can best communicate about medical issues.

Svært dyktig fastlege

Fløgstad er en svært god fastlege som tar seg tid til å prate med pasienten og virker svært kompetent og empatisk. Jeg har vært hos henne ved tre anledninger og har fått god hjelp alle tre gangene. Føler meg trygg på hennes anbefalinger og kunnskap og hun har ved alle tre anledningene gitt meg gode tips angående helseproblemet jeg har konsultert henne med. Fløgstad har en frisk og sporty fremtoning samtidig som hun virker genuint interessert i å gi pasienten best mulig hjelp.

Hun glemmer!

Hun sendte beskjed om at alt var bra, uten å sjekke at alle prøver var kommet med. Tok nesten to måneder å få klarlagt en enkel diagnose. Tar kreftscreening test uten å fortelle at det er det hun gjør.

oppmerksom

Tove tar seg god tid og jeg opplever at hun ser meg som pasient. Hun forklarer også ting, ikke bare skriver en resept uten å si hvorfor, slik noen andre leger gjør. Jeg synes hun følger meg godt opp.
Ulempen er at det kan ta tid å få time, men jeg har ikke prøvd å få akutt-time.