Tove Kristin Fløgstad

Drammensveien 130 0277 Oslo
Tove Kristin Fløgstad er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Kristin Fløgstad

Byttet lege

Opplevde henne som svært fordomsfull pga mine ekstra kilo. Byttet lege fordi jeg opplevde at hun psykologiserte dem i stedet for å finne årsaken. Opplevde at legen sa at jeg måtte slutte å trøstespise sjokolade/potetchips selv om jeg ikke spiser sjokolade/potetchips.

lyttende

Tenker helhetlig. Vurderer i samarbeid med pasienten. Følger godt med på behandling utenom fastlegen.

Min Fastlege

Tove er omsorgsfull, bryr seg og lytter til hva som feiler meg og gir meg god veiledning og hjelp. Var til god hjelp da jeg hadde prolaps og sykemeldt. Alltid hyggelig tone og vennlighet.

Profesjonell

Jeg har hatt Tove i "alle" år, og jeg synes hun er en svært dyktig og profesjonell dame.

Jeg ble dessverre litt skuffet over henne da jeg ble gravid, for jeg følte at hun manglet empati (husker jeg hylgråt på kontoret hennes), og akkurat i den situasjonen trengte jeg bare et "dette går bra". Endte heller med å "lufte" meg for legesekretæren som holdt hånden min og ga meg støttende ord.

Men alt i alt, så er Tove en fantastisk dame.

Imøtekommende og vennlig lege

Tove er profesjonell, men svært vennlig, direkte, men omsorgsfull. Hun er effektiv, men lytter til alt du skulle trenge hjelp med.
Jeg kommer til å savne henne som lege, jeg seg meg nødt til å bytte fordi Magnat fastlegesenter er så lite behjelpelig og vanskelig å få time hos.