Tove Kristin Fløgstad

Magnat Fastlegesenter

1980

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Tove Kristin Fløgstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Kristin Fløgstad

Beste fastlegen, ever!

Hun tar seg god tid, er interessert i hvordan jeg har det og både en fantastisk dyktig lege og samtalepartner. Jeg har aldri hatt en bedre fastlege.

Usympatisk og kynisk

Vanskelig å få time hos denne legen og når jeg først fikk det måtte jeg vente i en time. Da jeg endelig ble kalt inn hadde hun bare 5 minutter til rådighet så det jeg skulle ordne denne timen ble det ikke tid til, og dermed var hele legebesøket bortkastet. Syns også at denne legen var krass og virket noe unøyaktig. Betale full pris skulle jeg visst også, selv om jeg ikke fikk en hel legetime eller den hjelpen jeg trengte. Tapte vel egentlig bare arbeidsinntekt for en hel dag, samt transportkostnader til og fra legekontor + beløpet jeg måtte betale for "legetimen(minuttet)". Det var ingen forståelse for at dette var ubeleilig fra legen, kun et krav om å få betalt. Klarte selvfølgelig å miste faktura på veien hjem. Noen uker senere kom et gedigent inkassokrav i posten, og det var ikke sendt ut noen form for purring eller påminnelser fra legekontoret. Så dette var ikke en god opplevelse, og jeg kan ikke anbefale denne legen til andre. Nå har jeg byttet fastlege, og er kjempefornøyd. Denne nye legen ved et annet legesenter har øyekontakt og varme, ser pasienten, setter av tid og gjør alt hun kan for å hjelpe. Det er sånn det skal være. Jeg er ikke en ting på et samlebånd som noen skal tjene penger på. Den følelsen fikk jeg hos Tove. (har forøvrig ingenting å utsette på hennes vikar, han er superflink og tilstedeværende)

Byttet lege

Opplevde henne som svært fordomsfull pga mine ekstra kilo. Byttet lege fordi jeg opplevde at hun psykologiserte dem i stedet for å finne årsaken. Opplevde at legen sa at jeg måtte slutte å trøstespise sjokolade/potetchips selv om jeg ikke spiser sjokolade/potetchips.

lyttende

Tenker helhetlig. Vurderer i samarbeid med pasienten. Følger godt med på behandling utenom fastlegen.

Min Fastlege

Tove er omsorgsfull, bryr seg og lytter til hva som feiler meg og gir meg god veiledning og hjelp. Var til god hjelp da jeg hadde prolaps og sykemeldt. Alltid hyggelig tone og vennlighet.