Ingvild Garborg

Ryenstubben 3 0685 Oslo
Ingvild Garborg er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Garborg

ikke fornøyd

Jeg var der kun en gang.Jeg har ingen grunn til å tvile på at hun er faglig dyktig.Prøver ble tatt,diagnose ble satt og jeg fikk medisin for dette.Så sånn sett var jeg fornøyd.Men jeg syntes hun virket litt nedlatende og ikke så hyggelig,så satt ikke igjen med en god følelse.Ville nok hatt problemer med å åpne meg for henne om mer personlige ting,derfor valgte jeg å bytte fastlege etter kun ett besøk,og har nå fått en fastlege jeg trives med.

Dyktig og effektiv

God fagkunnskap og veldig raskt til å ta prøver, skrive ut resepter , henvisninger og sykemeldinger hvis det trengs. Men ikke dersom det er ubegrunnet , pusher heller ikke antibiotika unødvendig. Hun er ikke en lege som diller med eller trøster pasienten. Ryddig og grei, tar jobben sin og pasienten seriøst.

Dyktig og pålitelig

Dyktig og pålitelig lege. Familielege i mange år. Gjennomføringsevne når behov for videre utredning og undersøkelser. Rask besvarelse på sms. Får rask legetime når akutt sykdom oppstår. Rask behandling av resepter. Håper hun fortsetter noen år til.

Uengasjert?

Jeg har hatt Garborg som fastlege over flere år. Ved flere tilfeller har jeg oppfattet henne som kort, uinteressert og uengasjert. Hun innbyr ikke til samtale og dette er en lege jeg ikke vil kunne åpne meg for. Denne legen bør bli bedre på å få en relasjon til pasientene sine.

SMS- systemet ved timebestilling fungerer veldig bra.

Beste legen jeg har hatt!

Denne legen er punktlig,nøye,kunnskapsrik og flink. En av de første legene jeg har følt meg "sett" av. Hun er omsorgsfull og imøtekommende. Kan snakke med denne legen om alt føler jeg, og hun er generelt flink og har kort ventetid. Lett og kommunisere med og man får et svar som man forstår. En av de eneste fastlegene jeg har hatt som jeg føler meg 100% trygg på.