Ingvild Garborg

Ryenstubben legekontor

• Allmennmedisin
  • Patologi

1978

Ryenstubben legekontor Telefonnummer23 12 51 5123 12 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo
Ingvild Garborg er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Garborg

Dyktig og effektiv

God fagkunnskap og veldig raskt til å ta prøver, skrive ut resepter , henvisninger og sykemeldinger hvis det trengs. Men ikke dersom det er ubegrunnet , pusher heller ikke antibiotika unødvendig. Hun er ikke en lege som diller med eller trøster pasienten. Ryddig og grei, tar jobben sin og pasienten seriøst.

Dyktig og pålitelig

Dyktig og pålitelig lege. Familielege i mange år. Gjennomføringsevne når behov for videre utredning og undersøkelser. Rask besvarelse på sms. Får rask legetime når akutt sykdom oppstår. Rask behandling av resepter. Håper hun fortsetter noen år til.

Uengasjert?

Jeg har hatt Garborg som fastlege over flere år. Ved flere tilfeller har jeg oppfattet henne som kort, uinteressert og uengasjert. Hun innbyr ikke til samtale og dette er en lege jeg ikke vil kunne åpne meg for. Denne legen bør bli bedre på å få en relasjon til pasientene sine.

SMS- systemet ved timebestilling fungerer veldig bra.

Beste legen jeg har hatt!

Denne legen er punktlig,nøye,kunnskapsrik og flink. En av de første legene jeg har følt meg "sett" av. Hun er omsorgsfull og imøtekommende. Kan snakke med denne legen om alt føler jeg, og hun er generelt flink og har kort ventetid. Lett og kommunisere med og man får et svar som man forstår. En av de eneste fastlegene jeg har hatt som jeg føler meg 100% trygg på.

Beskrivelse

Ok. Hyggelig dame. Kan kanskje bli litt flinkere til å involvere seg, bry seg om og gi litt mer til kunden.