Ingvild Garborg

Oppsalstubben legekontor
Oppsalstubben 3 0685 Oslo
Ingvild Garborg er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Garborg

Beste legen jeg har hatt!

Denne legen er punktlig,nøye,kunnskapsrik og flink. En av de første legene jeg har følt meg "sett" av. Hun er omsorgsfull og imøtekommende. Kan snakke med denne legen om alt føler jeg, og hun er generelt flink og har kort ventetid. Lett og kommunisere med og man får et svar som man forstår. En av de eneste fastlegene jeg har hatt som jeg føler meg 100% trygg på.

Beskrivelse

Ok. Hyggelig dame. Kan kanskje bli litt flinkere til å involvere seg, bry seg om og gi litt mer til kunden.

Tja

Vet ikke helt hvor jeg har henne. Noen ganger kan hun virke dyktig andre ganger litt likegyldig. Helt ok dersom ikke går ofte til lege.

Første og siste gang

Jeg opplevde legebesøket som om jeg ikke var ønsket. Mens jeg uttalte meg om mine problemer, utførte hun andre arbeidsoppgaver. Hun viste til dels lite interesse om hva jeg mente og hadde nok en litt for sterk mening om hva som var bra for meg. Jeg mener at det er gunstig å finne en felles løsning. Ved flere anledninger var hun frekk i utallelsene sine. Dette førte til at jeg forlot legeværelset uten å ha tatt opp alt jeg ønsket å snakke om, samt at jeg var lei meg. Jeg følte meg ikke trygg hos hun, og for meg som litt legeskrekk, påvirket dette skrekken min enda mer.

Nedlatende og arrogant

Opprinnelig hadde hele familien Ingvild Garborg som fastlege, men nå har alle byttet lege. Jeg har ingen grunn til å tro at hun ikke er faglig dyktig. Problemet er hennes holdning til oss pasienter. Hun er nedlatende, arrogant og uinteressert og tar ikke pasienten på alvor. Man sitter med følelsen av å være et hår i suppa, og blir skysset ut så fort det lar seg gjøre. Ved fysiske undersøkelser er hun lite skånsom og svært hardhendt.

I tillegg er tilgjengeligheten til legekontoret håpløs. Det nesten umulig å nå frem på telefonen. SMS-tjenesten fungerer innimellom, men sist ringte ingen tilbake.

Anbefales ikke.