Nina Elisabeth Frisholm Girard

1988

Nina Elisabeth Frisholm Girard er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nina Elisabeth Frisholm Girard

Anbefales ikke!

Ikke fornøyd med denne legen i det hele tatt. Får ingen tillit til henne, hun beroliger ikke og hun tar seg ikke tid til pasientene sine. Hun lytter ikke, og virker sur. Føler meg ikke tatt seriøst, og sitter igjen med en ubehagelig opplevelse...

Styr unna!

Uten tvil en av de dårligste legene jeg har hatt. Hun er arrogant og mangler evene til å lytte. Hun er påståelig og mener hun har rett i alt. Hun mangler empati og bagatelliserer problemer. Jeg ble ikke tatt på alvor av henne. Hvordan hun fortsatt har pasienter forundrer meg. Etter min mening burde hun ikke få praktisere som fastlege. Hun forstår seg ikke på mellommenneskelige relasjoner.

Hvorfor så negative vurderinger?

Jeg opplever Nina Girard som en meget god lege. Hun er handlingsdyktig og engasjert. Jeg har stor tiltro til hennes vurderingsevne.

Ok

Started going to her from past 4 months.Not so satisfied.. She scared me reg pregnancy as most end up in miscarriage. When asked to do some more vitamin tests she ignored saying we won't do.
Not recommended..

Styr unna!

Den første vurderingen min ble avvist, så da får jeg vel moderere meg litt... Anbefaler ikke denne legen! Hun er påståelig, viser ingen forståelse og har noen merkelige synspunkter på ting, bl.a. graviditeter. Ble til slutt bedt om å bytte lege av helsestasjonen.

Resten av personalet var også lite forståelsesfulle og kunne si de mest upassende ting.