Nina Elisabeth Frisholm Girard

Autorisasjon (1988)

Nina Elisabeth Frisholm Girard er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nina Elisabeth Frisholm Girard

Grei

Har hatt Nina som fastlege rundt 10 år. Har ikke vært der veldig mye, men med ulike ting stort sett hver gang. Hun har vært dyktig, tatt prøver når det trengs, utført GU, henvist til spesialist, satt vaksiner og jeg har følt at hun har lyttet til meg. Hun er litt streng og kan si ting som kanskje er litt upassende men jeg lar det fare. Hun forstår at yrket mitt er tøft å utføre ved sykdom og gir meg sykemeldinger når jeg behøver det, gjerne heller en dag for mye enn for lite. Alt i alt er jeg fornøyd med Nina.

Meget grundig

Dyktig, imøtekommende og nøyaktig. Den beste fastlegen for meg.Hun kan mye og er svært god å snakke med. Hun ringer meg hvis jeg ønsker det. Jeg er helt frisk. Men allikevel godt med en trygg og dyktig fastlege som ser helheten.

Merkelig

Ikke min fastlege men trengte en liten kontroll i mitt svangerskap og min lege var ikke tilgjengelig akkurat denne dagen. Meget spesiell opplevelse. Har aldri hilst på henne før og det første hun sier er "er du gravid?!". Jeg svarer saklig og sier, "ja i uke 39" (!). Hadde jeg hatt legeskrekk hadde dette ikke vært
legen for meg. Hun mangler empati og evne til å berolige. Trekker konklusjoner for raskt, før jeg har snakket ferdig - virker uinteressert.

Velg en annen lege!

Empatisk og nyttig.

Hun hjalp meg før, under og etter min kreft kur. Jeg skylder ham livet. Det er den eneste legen som hjalp møt smerte. Hun lyttet til meg og hjalp meg så godt hun kunne. Hun er en veldig god lege.

Lytte og profesjonell.

Hun er alltid der når vi trenger henne. Hun er veldig effektiv og har hun et hjerte av gull. Hun har ekte apati og stor respekt for sine pasienter. Hun er den beste lege som jeg hadde. Tusen hjerte takker.