Nina Elisabeth Frisholm Girard

1988

Nina Elisabeth Frisholm Girard er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nina Elisabeth Frisholm Girard

Merkelig

Ikke min fastlege men trengte en liten kontroll i mitt svangerskap og min lege var ikke tilgjengelig akkurat denne dagen. Meget spesiell opplevelse. Har aldri hilst på henne før og det første hun sier er "er du gravid?!". Jeg svarer saklig og sier, "ja i uke 39" (!). Hadde jeg hatt legeskrekk hadde dette ikke vært
legen for meg. Hun mangler empati og evne til å berolige. Trekker konklusjoner for raskt, før jeg har snakket ferdig - virker uinteressert.

Velg en annen lege!

Empatisk og nyttig.

Hun hjalp meg før, under og etter min kreft kur. Jeg skylder ham livet. Det er den eneste legen som hjalp møt smerte. Hun lyttet til meg og hjalp meg så godt hun kunne. Hun er en veldig god lege.

Lytte og profesjonell.

Hun er alltid der når vi trenger henne. Hun er veldig effektiv og har hun et hjerte av gull. Hun har ekte apati og stor respekt for sine pasienter. Hun er den beste lege som jeg hadde. Tusen hjerte takker.

Best doctor

Totally satisfied with Dr. Nina, she is human, she listen, she is assertive and caring about people. Very quickly to make an correct observation. Best doctor that I can ask for.

faglig stødig lege, kan bli flinkere på kommunikasjon

Denne legen brukte jeg i ca. 1 år, og bare noen få ganger. Jeg var noe skeptisk i begynnelsen, fordi hun virket merkelig påståelig ovenfor helseproblemer der jeg mente det burde utredes mer før konklusjon. I ettertid har det imidlertid vist seg at hun hadde helt rett ! Jeg antar derfor at hun er en faglig stø og trygg lege, som man kan stole på. Hun kan derimot bli bedre på å kommunisere med pasienten, forklare hvordan hun tenker, istedet for å være så kort og påståelig. Jeg opplever uansett at hun følger opp pasienter godt etter prøver, og virker generelt interessert, selv om hun med fordel kan bli mer pasientvennlig. Hun har en litt brå tone men jeg opplever ikke at hun mener noe vondt med det. Jeg vil anbefale henne for den som vil ha en litt brysk men faglig kompetent lege med bein i nesa. Jeg likte henne egentlig godt, og tror absolutt at hun kan faget sitt.