Keith Hans Gretemeier

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Dyktig lege

Har brukt denne legen i mange år. Legen er lyttende, dyktig og effektiv når det trengs. Får den hjelpen jeg trenger, samt øvrig profesjonelle hjelpsomme og hyggelig personale.

Lyttende effektiv bestemt

Svarer alltid på henvendelser ringer om det er noe sommer fikses osv veldig fornøgd .

Den beste legen i byen!!

Han er fryktelig flink,effektiv,og man venter aldrig når man har time, han er meget presis.og han er veldig hyggelig og flink. Jeg har hatt han i over 10 år,og kommer aldrig til å bytte. De har alt på et sted,røntgen, laboratorier for blodprøver, MR, osv,så man trenger ikke å dra byen rundt!!😁 og de har legevakt så man kan komme på dagen!😁

Den Ekte Legen

En som hører på hva du sier, en som bryr seg om deg, en som er både proff og et ekte menneske. Genuint opptat av hva skjer med deg, kjemper for deg ved behov. Møtt flere andre som er proff, men mangler den menneskelige siden. K.G. er den type kombinasjonen som er ganske sjelden og du finner ikke den hver dag, ikke overalt og ikke i alle. Det dreier seg ikke bare om hva vi kan, men hvordan vi er. Noen ting skaffes ikke kun gjennom utdanning og kun gjennom erfaring, for å si det enkelt.

Sympatisk, Opptrer profesjonelt, lyttende

Hos Gretemeier blir man tatt vare på. Her har vi en lege som er tilstede når man er mest sårbar...i en pasientsituasjon. Gretemeier har en smittende effekt i form av ro og sindighet som gjør at man klarer å dempe uroen man kan ha for et legebesøk. Legen er lyttende og konkret. Jeg opplever min fastlege som en god "samarbeidspartner".