Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Snill og profesjonell

Han er veldig profesjonell og hjelper deg alltid med det problemet du har med helsen din.
Han er skikkelig snill og hører alltid hva er ditt problemet med helse for å hjelpe
Supert veldig fornøyd 😀

En av de beste

Alltid meget god hjelp og stor forståelse. Opplever at jeg får riktig behandling, og blir ivaretatt i aller høyeste grad. Kan anbefales på det sterkeste.

Passiv

Lytter lite og er passiv. Er ikke spesielt vennlig Har man helseproblemer må man nesten via internet finne frem til informasjon og selv foreslå undersøkelser. Han måler ikke blodtrykk uten at man selv ber om det. I utlandet er blodtrykksmåling foretatt av sykresøster obligatorisk. Han følger i liten grad opp andre medisinske undersøkelser er min erfaring.

Kjempeflink, løsningsorientert, lyttende!

Har vært min fastlege i nesten 20 år, og selv om han har mange pasienter husker han hvem du er selv om det er lenge siden forrige besøk. Han rådfører seg med andre leger om det er noe komplekst og bruker god tid på konsultasjonene.

Lyttende,etterrettelige og dyktig

En travel og tydeligvis populær fastlege. Alikevel alltid tid til å lytte og følge opp meg som pasient på en fantastisk og riktig måte. Det han ikke kan da sender han meg videre til de som kan.(spesialist)