Keith Hans Gretemeier

Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Keith Hans Gretemeier er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Effektiv og dyktig

Som flere andre skriver her, er Gretemeier en lege som finner løsninger kjapt. Han er veldig dyktig, men overhodet ikke den snakkesalige typen. Før jeg gikk til Gretemeier hadde jeg stort sett gått til leger som tok seg tid til en prat, og alltid var for sene. Til å begynne med var det en brå overgang å ha en lege som kun hadde deg inne på kontoret i et par minutter før han sendte deg ut igjen med medisiner og en blodprøve. MEN - jeg blir alltid frisk igjen etter å ha vært her!

Jeg slet med et problem med jernmangel siden jeg var 14, og i ti år ble jeg satt på tabletter av andre leger. Jeg ble ikke ordentlig bra igjen før jeg kom hit, og Gretemeier fant løsningen med å sette en sprøyte med rent jern rett inn i kroppen. Han løste problemet jeg hadde hatt i ti år, på to uker! Anbefales om du vil ha noen som faktisk finner løsninger for deg.

Lite tillitsvekkende

Har hatt ham som fastlege i mer enn 10 år, og har opplevd at hans spesialitet først og fremst ser ut til å være enkle plager som kan behandles med antibiotika - da er han imidlertid raus med spekteret. Blodprøver for å avdekke om det i det hele tatt var virus eller bakterie tok vel for mye tid, og antibiotika ble skrevet ut enkelt og greit.

Når det gjelder mer alvorlige plager virker det som man - i hvert fall som mann - bør oppføre seg som om man sitter rundt leirbålet med kompiser; her skal ikke sytes.

Og til slutt; ikke kritiser mannen, da blir han din fiende og går aktivt inn for å bli kvitt deg som pasient på ufine måter.

Likevel, han er rask og tilgjengelig og er helt ok hyggelig - inntil du som nevnt kritiserer ham det minste.

BESTE legen i hele Norge

Veldig hyggelig, alltid presis, og meget grundig, føler kjempegodt ivaretatt hos han, der har de legevakt, blodprøver, og alltid god service

Beste støttespiller du kan få!

Gretemeier er tillitsvekkende og meget dyktig i sin jobb. Samtidig har han en fin humor som gjør at pasienten senker skuldrene litt. Han er fastlege for hele familien, alle veldig fornøyde!

Keith ser hver enkelt menneske og er god til å lytte.

Jeg har hatt keith som fatlege i mange år. Han har også fulgt opp mine 3 svangerskap. Meget profesjonell,og kjapp på å svare mail og tlf.

Fantastisk fastlege.

En helt fantastisk og enestående fastlege. Anbefales på det sterkeste. Svært dyktig, rask, engasjert, omsorgsfull og meget kompetent.

Effektiv, dyktig, somatisk kliniker, skiller mellom akutt og kronisk

Vært pasient i mange år hos dr.K.Gretemeier. Pga flytting måtte jeg ha en annen lege i flere år. Kom heldigvis tilbake etter å ha stått på venteliste lenge. er svært dyktig innen somatikk, skiller sylskarpt akutt fra kronisk, sorterer, er meget ryddig, skriver ikke lange avhandlinger, men det som er nødvendig. Føler meg ivaretatt så langt jeg kan forvente av en fastlege spesialist, og jeg er kresen. Trenger han å bruke tid på meg, gjør han det. Trenger han 2 min. bare, - gjør han det. Alt er en vurdering fra hans side.

Trodde tidligere at han var 'sur', men det er han ikke; han er ekstremt fokusert, effektiv og viser omsorg på 'sin måte'. Så ham smile for første gang idag (siden jeg startet hos ham i 2004), - da 'en alvorlig blodprøve' viste seg å være ok:)

Om du leter etter en dyktig kliniker; velg ham.Vent deg ikke en som har eller ønsker en lang dialog. Det er ikke hans greie.

Han har svært mange pasienter, men klarer dette, fordi han er ekstremt systematisk og dyktig.

Om du trenger en 'omsorgsfull, snakkesalig lege og som det faller deg naturlig å gi en klem', velg en annen. Om du trenger en lege som husker detaljer om deg flere år tilbake, - fordi du har godt hos ham lenge og som alltid er forberedt til timen; velg ham.

Når en bytter fastlege får en et sammenligningsgrunnlag og forstår hans helt spesielt gode kliniske evner, hans måte å ha en dialog på og evne til å følge opp.

Senteret har en super 'legevaktsordning', - der en alltid kan få lege tilsyn på dagtid frem til 16.00 for faste pasienter. Det er meget høflige kontordamer og effektiv og svært god lab. Om jeg skal utsette på noe: må det være mangelfull renhold på toaletter/søppelbøtter, dessverre.

Dyktig lege

Har brukt denne legen i mange år. Legen er lyttende, dyktig og effektiv når det trengs. Får den hjelpen jeg trenger, samt øvrig profesjonelle hjelpsomme og hyggelig personale.

Lyttende effektiv bestemt

Svarer alltid på henvendelser ringer om det er noe sommer fikses osv veldig fornøgd .

Den Ekte Legen

En som hører på hva du sier, en som bryr seg om deg, en som er både proff og et ekte menneske. Genuint opptat av hva skjer med deg, kjemper for deg ved behov. Møtt flere andre som er proff, men mangler den menneskelige siden. K.G. er den type kombinasjonen som er ganske sjelden og du finner ikke den hver dag, ikke overalt og ikke i alle. Det dreier seg ikke bare om hva vi kan, men hvordan vi er. Noen ting skaffes ikke kun gjennom utdanning og kun gjennom erfaring, for å si det enkelt.

Sympatisk, Opptrer profesjonelt, lyttende

Hos Gretemeier blir man tatt vare på. Her har vi en lege som er tilstede når man er mest sårbar...i en pasientsituasjon. Gretemeier har en smittende effekt i form av ro og sindighet som gjør at man klarer å dempe uroen man kan ha for et legebesøk. Legen er lyttende og konkret. Jeg opplever min fastlege som en god "samarbeidspartner".

Oslo's beste fastlege

Presis, konkret og seriøs. Tar pasienten på alvor og bruker tid når det er nødvendig. Effektiv uten for mye "snikk snakk" - passer meg utmerket.

Kjempefornøyd!

Har hatt Dr. Gretemeier som fastlege over flere år og er kjempefornøyd. Han er veldig tilgjengelig, oppmerksom og flink til å svare på spørsmål og informere. Jeg fikk en kreftdiagnose for ett år siden og fikk en helt eksepsjonell god oppfølging av Gretemeier, både menneskelig og faglig. Han er både profesjonell og personlig.

Trygg, kompetent og forståelsesfull

Han har alltid gode spørsmål, søker svar, lytter og finner løsninger. Han strekker seg langt for å ha tid og min familie har alltid følt oss prioriterte av han. Vi føler oss trygge på at han er den beste legen vi kan få.

Tillitvekkende og pragmatisk

Ble anbefalt Dr Gretemeier av en venn, og er veldig fornøyd med anbefalingen. Han er fornuftig og direkte, går ikke rundt grøten, men er samtidig varm og omtenksom. En person jeg føler jeg kan stole på og som ikke jatter med meg eller sier det han tror jeg vil høre. Har vært veldig flink til å finne tid til å se meg, også når jeg har dukket opp uten å forhåndsbestille time. Har anbefalt han til andre også, med veldig gode tilbakemeldinger.

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR HATT

Overskriften sier vel alt ?

Dr. Gretemeier er meget omhyggelig og samvittighetsfull. Samtidig behagelig og forekommende. En lege som har stor og ekte omsorg for sine pasienter. Faglig solid med doktorgrad i allmenmedisin. Kort sagt: En lege som inngir tillit, og som man gleder seg til å besøke !

MEGET KOMPETENT LEGE

Meget dyktig og løsningsorientert, og hjelpende interessert i pasientens velvære. Sier ikke bare ja-ja, og
foreskriver medikament, analyserer og følger opp etter lab.prøver og sender svaret til pasienten dagen etter.
Kanskje beste F-lege i landet her !

Beste legen jeg har hatt.

Alltid tilgjengelig, svarer raskt og er veldig flink og ikke minst hyggelig. Strålende fornøyd med Gretemeier.

Fantastisk

Dyktig, innsiktsfull og erfaren. Alltid lyttende og meget god evne til å vurdere

Utrolig god fastlege

Gretemeier er en dyktig lege, som viser at han vet hva han driver med. Gjennom alle legebesøk har han vært hjelpsom, og selv om han ikke alltid er veldig pratsom, så hører og forstår han det jeg har å si. Han finner løsninger som jeg aldri hadde vurdert som en mulighet og er en utrolig flink lege!