Keith Hans Gretemeier

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1 person

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

En av de beste

Alltid meget god hjelp og stor forståelse. Opplever at jeg får riktig behandling, og blir ivaretatt i aller høyeste grad. Kan anbefales på det sterkeste.

Passiv

Lytter lite og er passiv. Er ikke spesielt vennlig Har man helseproblemer må man nesten via internet finne frem til informasjon og selv foreslå undersøkelser. Han måler ikke blodtrykk uten at man selv ber om det. I utlandet er blodtrykksmåling foretatt av sykresøster obligatorisk. Han følger i liten grad opp andre medisinske undersøkelser er min erfaring.

Kjempeflink, løsningsorientert, lyttende!

Har vært min fastlege i nesten 20 år, og selv om han har mange pasienter husker han hvem du er selv om det er lenge siden forrige besøk. Han rådfører seg med andre leger om det er noe komplekst og bruker god tid på konsultasjonene.

Lyttende,etterrettelige og dyktig

En travel og tydeligvis populær fastlege. Alikevel alltid tid til å lytte og følge opp meg som pasient på en fantastisk og riktig måte. Det han ikke kan da sender han meg videre til de som kan.(spesialist)

God lytter, praktisk, svært hjelpsom

Gretemeier har vært min fastlege i ca. 20 år. Selv om han åpenbart alltid har det travelt, så gir han inntrykk av å ha tid. Han har hjulpet med større og mindre plager, har fulgt svært godt opp når det har vært skikkelig alvor, og har heller ikke nølt med å sende videre til andre spesialister når han har vært i tvil. Opptatt av å finne gode løsninger som funker for meg, men heldigvis ikke interessert i å "sy puter under armene" på meg heller. Svært tillitvekkende lege og medmenneske.