Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Keith ser hver enkelt menneske og er god til å lytte.

Jeg har hatt keith som fatlege i mange år. Han har også fulgt opp mine 3 svangerskap. Meget profesjonell,og kjapp på å svare mail og tlf.

Fantastisk fastlege.

En helt fantastisk og enestående fastlege. Anbefales på det sterkeste. Svært dyktig, rask, engasjert, omsorgsfull og meget kompetent.

Effektiv, dyktig, somatisk kliniker, skiller mellom akutt og kronisk

Vært pasient i mange år hos dr.K.Gretemeier. Pga flytting måtte jeg ha en annen lege i flere år. Kom heldigvis tilbake etter å ha stått på venteliste lenge. er svært dyktig innen somatikk, skiller sylskarpt akutt fra kronisk, sorterer, er meget ryddig, skriver ikke lange avhandlinger, men det som er nødvendig. Føler meg ivaretatt så langt jeg kan forvente av en fastlege spesialist, og jeg er kresen. Trenger han å bruke tid på meg, gjør han det. Trenger han 2 min. bare, - gjør han det. Alt er en vurdering fra hans side.

Trodde tidligere at han var 'sur', men det er han ikke; han er ekstremt fokusert, effektiv og viser omsorg på 'sin måte'. Så ham smile for første gang idag (siden jeg startet hos ham i 2004), - da 'en alvorlig blodprøve' viste seg å være ok:)

Om du leter etter en dyktig kliniker; velg ham.Vent deg ikke en som har eller ønsker en lang dialog. Det er ikke hans greie.

Han har svært mange pasienter, men klarer dette, fordi han er ekstremt systematisk og dyktig.

Om du trenger en 'omsorgsfull, snakkesalig lege og som det faller deg naturlig å gi en klem', velg en annen. Om du trenger en lege som husker detaljer om deg flere år tilbake, - fordi du har godt hos ham lenge og som alltid er forberedt til timen; velg ham.

Når en bytter fastlege får en et sammenligningsgrunnlag og forstår hans helt spesielt gode kliniske evner, hans måte å ha en dialog på og evne til å følge opp.

Senteret har en super 'legevaktsordning', - der en alltid kan få lege tilsyn på dagtid frem til 16.00 for faste pasienter. Det er meget høflige kontordamer og effektiv og svært god lab. Om jeg skal utsette på noe: må det være mangelfull renhold på toaletter/søppelbøtter, dessverre.

Dyktig lege

Har brukt denne legen i mange år. Legen er lyttende, dyktig og effektiv når det trengs. Får den hjelpen jeg trenger, samt øvrig profesjonelle hjelpsomme og hyggelig personale.

Lyttende effektiv bestemt

Svarer alltid på henvendelser ringer om det er noe sommer fikses osv veldig fornøgd .