Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Effektiv, dyktig, somatisk kliniker, skiller mellom akutt og kronisk

Vært pasient i mange år hos dr.K.Gretemeier. Pga flytting måtte jeg ha en annen lege i flere år. Kom heldigvis tilbake etter å ha stått på venteliste lenge. er svært dyktig innen somatikk, skiller sylskarpt akutt fra kronisk, sorterer, er meget ryddig, skriver ikke lange avhandlinger, men det som er nødvendig. Føler meg ivaretatt så langt jeg kan forvente av en fastlege spesialist, og jeg er kresen. Trenger han å bruke tid på meg, gjør han det. Trenger han 2 min. bare, - gjør han det. Alt er en vurdering fra hans side.

Trodde tidligere at han var 'sur', men det er han ikke; han er ekstremt fokusert, effektiv og viser omsorg på 'sin måte'. Så ham smile for første gang idag (siden jeg startet hos ham i 2004), - da 'en alvorlig blodprøve' viste seg å være ok:)

Om du leter etter en dyktig kliniker; velg ham.Vent deg ikke en som har eller ønsker en lang dialog. Det er ikke hans greie.

Han har svært mange pasienter, men klarer dette, fordi han er ekstremt systematisk og dyktig.

Om du trenger en 'omsorgsfull, snakkesalig lege og som det faller deg naturlig å gi en klem', velg en annen. Om du trenger en lege som husker detaljer om deg flere år tilbake, - fordi du har godt hos ham lenge og som alltid er forberedt til timen; velg ham.

Når en bytter fastlege får en et sammenligningsgrunnlag og forstår hans helt spesielt gode kliniske evner, hans måte å ha en dialog på og evne til å følge opp.

Senteret har en super 'legevaktsordning', - der en alltid kan få lege tilsyn på dagtid frem til 16.00 for faste pasienter. Det er meget høflige kontordamer og effektiv og svært god lab. Om jeg skal utsette på noe: må det være mangelfull renhold på toaletter/søppelbøtter, dessverre.

Dyktig lege

Har brukt denne legen i mange år. Legen er lyttende, dyktig og effektiv når det trengs. Får den hjelpen jeg trenger, samt øvrig profesjonelle hjelpsomme og hyggelig personale.

Lyttende effektiv bestemt

Svarer alltid på henvendelser ringer om det er noe sommer fikses osv veldig fornøgd .

Den beste legen i byen!!

Han er fryktelig flink,effektiv,og man venter aldrig når man har time, han er meget presis.og han er veldig hyggelig og flink. Jeg har hatt han i over 10 år,og kommer aldrig til å bytte. De har alt på et sted,røntgen, laboratorier for blodprøver, MR, osv,så man trenger ikke å dra byen rundt!!😁 og de har legevakt så man kan komme på dagen!😁

Den Ekte Legen

En som hører på hva du sier, en som bryr seg om deg, en som er både proff og et ekte menneske. Genuint opptat av hva skjer med deg, kjemper for deg ved behov. Møtt flere andre som er proff, men mangler den menneskelige siden. K.G. er den type kombinasjonen som er ganske sjelden og du finner ikke den hver dag, ikke overalt og ikke i alle. Det dreier seg ikke bare om hva vi kan, men hvordan vi er. Noen ting skaffes ikke kun gjennom utdanning og kun gjennom erfaring, for å si det enkelt.