Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS

1994

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Veldig ålreit

Har konsultert med Gretemeier et par ganger i fravær av min fastlege, og han har absolutt strukket seg for å gi meg det jeg trengte. Virker sympatisk. Anbefales.!

Effektiv og dyktig

Som flere andre skriver her, er Gretemeier en lege som finner løsninger kjapt. Han er veldig dyktig, men overhodet ikke den snakkesalige typen. Før jeg gikk til Gretemeier hadde jeg stort sett gått til leger som tok seg tid til en prat, og alltid var for sene. Til å begynne med var det en brå overgang å ha en lege som kun hadde deg inne på kontoret i et par minutter før han sendte deg ut igjen med medisiner og en blodprøve. MEN - jeg blir alltid frisk igjen etter å ha vært her!

Jeg slet med et problem med jernmangel siden jeg var 14, og i ti år ble jeg satt på tabletter av andre leger. Jeg ble ikke ordentlig bra igjen før jeg kom hit, og Gretemeier fant løsningen med å sette en sprøyte med rent jern rett inn i kroppen. Han løste problemet jeg hadde hatt i ti år, på to uker! Anbefales om du vil ha noen som faktisk finner løsninger for deg.

Lite tillitsvekkende

Har hatt ham som fastlege i mer enn 10 år, og har opplevd at hans spesialitet først og fremst ser ut til å være enkle plager som kan behandles med antibiotika - da er han imidlertid raus med spekteret. Blodprøver for å avdekke om det i det hele tatt var virus eller bakterie tok vel for mye tid, og antibiotika ble skrevet ut enkelt og greit.

Når det gjelder mer alvorlige plager virker det som man - i hvert fall som mann - bør oppføre seg som om man sitter rundt leirbålet med kompiser; her skal ikke sytes.

Og til slutt; ikke kritiser mannen, da blir han din fiende og går aktivt inn for å bli kvitt deg som pasient på ufine måter.

Likevel, han er rask og tilgjengelig og er helt ok hyggelig - inntil du som nevnt kritiserer ham det minste.

BESTE legen i hele Norge

Veldig hyggelig, alltid presis, og meget grundig, føler kjempegodt ivaretatt hos han, der har de legevakt, blodprøver, og alltid god service

Beste støttespiller du kan få!

Gretemeier er tillitsvekkende og meget dyktig i sin jobb. Samtidig har han en fin humor som gjør at pasienten senker skuldrene litt. Han er fastlege for hele familien, alle veldig fornøyde!