Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS
Mann, 65 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ledige plasser

0 av 2450
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

11 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Vis kart
Keith Hans Gretemeier er en av 572 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(51)
51 vurderinger
Tilgjengelighet
(39)
39 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(38)
38 vurderinger
Service
(37)
37 vurderinger

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

Uhøflig og har liten tid til pasienten

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Keith som fastlege i over 20 år. Selv om han har hatt liten tid, har jeg fått de henvisningene jeg har bedt om.

Han er ikke spesielt god til å skrive attester, så om du trenger en attest får du nærmest diktere den selv (og akkurat det er vel egentlig ikke helt innafor, selv om det er hyggelig for pasienten).

Under pandemien, begynte han imidlertid å være frekk og uhøflig uten forvarsel.

Han tok det som en provokasjon at jeg sendte ham en e-post på en søndag for å be om en resept, og svarte sarkastisk at fastlegen skal være tilgjengelig 24/7 o.l. Dette på tross av at jeg kun kontaktet ham i gjennomsnitt hver 3. måned under pandemien, med helt konkrete og enkle forespørsler.

Jeg forventet selvsagt ikke at han skulle svare meg før på mandag, og sendte henvendelse på e-post for å unngå å besøke legekontoret unødvendig under pandemien. Dette for å ta hensyn både til meg selv og andre. Dersom han mente at dette ikke er greit, kunne han sagt nettopp det, i stedet for å være uhøflig. Etter dette ble han bare mer og mer uhøflig, og jeg fikk også en illsint e-post knyttet til en misforståelse rundt en faktura. Når jeg klaget på oppførselen hans, ble klagen ignorert, så han klarer ikke forholde seg til kritikk, innrømme skyld eller tilby en unnskyldning når han gjør feil.

Det er utrolig leit at et godt lege-pasient-forhold gjennom over 20 år er ødelagt av denne typen kommunikasjonsproblemer. Jeg tror Keith er overarbeidet, da han har altfor mange pasienter, men dette er ikke måten å reagere på. Keith har brutt tilliten min, og oppført seg på en måte en fastlege ikke skal mot sine pasienter.

Snill og profesjonell

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er veldig profesjonell og hjelper deg alltid med det problemet du har med helsen din.
Han er skikkelig snill og hører alltid hva er ditt problemet med helse for å hjelpe
Supert veldig fornøyd 😀

En av de beste

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid meget god hjelp og stor forståelse. Opplever at jeg får riktig behandling, og blir ivaretatt i aller høyeste grad. Kan anbefales på det sterkeste.

Passiv

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lytter lite og er passiv. Er ikke spesielt vennlig Har man helseproblemer må man nesten via internet finne frem til informasjon og selv foreslå undersøkelser. Han måler ikke blodtrykk uten at man selv ber om det. I utlandet er blodtrykksmåling foretatt av sykresøster obligatorisk. Han følger i liten grad opp andre medisinske undersøkelser er min erfaring.

Kjempeflink, løsningsorientert, lyttende!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært min fastlege i nesten 20 år, og selv om han har mange pasienter husker han hvem du er selv om det er lenge siden forrige besøk. Han rådfører seg med andre leger om det er noe komplekst og bruker god tid på konsultasjonene.