Keith Hans Gretemeier

Din Lege AS

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Keith Hans Gretemeier er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Keith Hans Gretemeier

God lytter, praktisk, svært hjelpsom

Gretemeier har vært min fastlege i ca. 20 år. Selv om han åpenbart alltid har det travelt, så gir han inntrykk av å ha tid. Han har hjulpet med større og mindre plager, har fulgt svært godt opp når det har vært skikkelig alvor, og har heller ikke nølt med å sende videre til andre spesialister når han har vært i tvil. Opptatt av å finne gode løsninger som funker for meg, men heldigvis ikke interessert i å "sy puter under armene" på meg heller. Svært tillitvekkende lege og medmenneske.

Presis, effektiv og "no bullshit" mentalitet

Jeg har konsultert med Gretemeier et par ganger i fravær av min fastlege. Jeg opplever som svært dyktig og han gjør det han skal og er fokusert på deg. Han synger tom når man skal fjerne føflekk. Vet ikke om det var for å berolige meg eller ikke, men det funket. Han er den desidert beste hos Din lege på Frogner.

Grundig, presis og hyggelig.

Gretemeier er en lyttende og hyggelig fastlege som undersøker grundig. Presis på tid. God service også hos de som jobber i resepsjon og lab.

Trygg og kunnskapsrik

Flink lytter og har tid til deg som pasient. Har som regel rett i diagnoser han stiller. Alltid presis når det er din tur.

Veldig ålreit

Har konsultert med Gretemeier et par ganger i fravær av min fastlege, og han har absolutt strukket seg for å gi meg det jeg trengte. Virker sympatisk. Anbefales.!