John Eddy Grønseth

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo
John Eddy Grønseth er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Eddy Grønseth

Utrolig god lege

Han er god til å høre etter hva som blir sagt. Forklarer godt hva slags sykdom det er og hvordan behandling skal foregå. Føler meg veldig trygg hver gang jeg går til han.

Er det noe tvil, så er han også veldig flink til å sende til spesialist, eller ta prøver, og han følger opp med resultater.

Følger pasientene sine godt opp, er hyggelig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor.
Dessverre er sekretæren forferdelig sur og grinete. Det er ubehagelig å møte henne når du er syk og sårbar. Hun har gitt medisinske råd uten å ha noen utdanning til å kunne gjøre det.

Den beste legen jeg har hatt.

Behagelig lege som man umiddelbart får tiltro til. Tar pasienten på alvor og følger deg opp når noe er galt. Alltid blid og hyggelig. Man føler seg godt ivaretatt hos denne legen.

Gode kunnskaper. God lytter.

Legen er alltid villig til å lytte. Viser respekt og stiller gode spørsmål.
Henviser raskt videre til spesialist. Følger opp resultatet av undersøkelser og gir beskjed til pasienten.

Ryddig og forklarende

En meget behagelig lege som tar seg tid til å lytte, og å spørre før han kommer med løsningsforslag. Følger opp pasienten så langt som det er nødvendig.

Stor fornøyd

Er kjempe fornøyd. Føler at han kjenner meg selv om jeg ikke er der ofte. Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Føler jeg alltid blir tatt på alvor og han er veldig nøye når han undersøker og forklarer. Har hatt han som lege hele livet og ønsker å ha han som fastlege til han blir pensjonert.

En lege som er der når du trenger hjelp.

En lege som følger deg til du er oppegående igjen. Jeg føler meg alltid trygg på å bli behandlet på en god måte. Er det nødvendig, sender han deg videre.
Legen har alltid en god forklaring på en skade Og jeg erfarer at han har rett.

Et prakt eksempel på hvordan en lege skal være.

Han er en veldig flink lege som tar seg tid til å vise ved hjelp av illustrasjoner og forklare hva som skjer med kroppen. En dyktig lege som burde stå fram som et eksempel på hvordan en lege skal være.

Suveren lege

Kan vel ikke si annet en at jeg er superfornøyd. Har alltid hatt samme fastlege og har alltid blitt tatt riktig på alvor. Alltid behjelpelig og har alltid tid til å høre på hva man vil si og kommer alltid med gode forklaringer. Noe som kan Gjøre at man må vente litt lenger ettersom at ting noen ganger tar litt lenger tid en det er oppsatt.

Godt fornøyd.

En riktig nøye lege som ser på deg og hører etter hva du sier og komentere til bake om hva som kan gjøres videre ekselent.
Skulle ønske at man kunne sende en e meil ikke for å bestille time bare et vanlig spørsmål tilbake melding kansje ring og bestill en time eller noe sånt ellers er 15 min for snau tid går litt over tiden for alle som er innom.
Litt trangt med parkeringen.