John Eddy Grønseth

Rødtvedt Legesenter AS

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo
John Eddy Grønseth er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Eddy Grønseth

Følger pasientene sine godt opp, er hyggelig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor.
Dessverre er sekretæren forferdelig sur og grinete. Det er ubehagelig å møte henne når du er syk og sårbar. Hun har gitt medisinske råd uten å ha noen utdanning til å kunne gjøre det.

Den beste legen jeg har hatt.

Behagelig lege som man umiddelbart får tiltro til. Tar pasienten på alvor og følger deg opp når noe er galt. Alltid blid og hyggelig. Man føler seg godt ivaretatt hos denne legen.

Gode kunnskaper. God lytter.

Legen er alltid villig til å lytte. Viser respekt og stiller gode spørsmål.
Henviser raskt videre til spesialist. Følger opp resultatet av undersøkelser og gir beskjed til pasienten.

Ryddig og forklarende

En meget behagelig lege som tar seg tid til å lytte, og å spørre før han kommer med løsningsforslag. Følger opp pasienten så langt som det er nødvendig.

Stor fornøyd

Er kjempe fornøyd. Føler at han kjenner meg selv om jeg ikke er der ofte. Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Føler jeg alltid blir tatt på alvor og han er veldig nøye når han undersøker og forklarer. Har hatt han som lege hele livet og ønsker å ha han som fastlege til han blir pensjonert.