Linda Elise Grønvold

Kjelsås Legesenter

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Linda Elise Grønvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Elise Grønvold

Har bare positivt å si om Linda!

En lege som virkelig bryr seg! Henviser videre hvis det må til, tviler ikke på pasienten og jobber grundig for å hjelpe. Tar seg god tid. Kan ta ting over telefon hvis man ikke orke å møte opp til en time.

Den beste legen jeg har hatt

Linda er en rolig og behagelig person. Hun lytter og tar seg alltid god tid. Hun er flink til å finne ut hva som feiler pasienten.

Grundig og oppmerksom

Grønvold er imøtekommende og tar seg tid til å høre og forstå problemstillingen. Hun gir grundig og god oppfølging. Er lett å snakke med og formidler godt og forståelig til meg som pasient.

Tilgjengelig fastlege

Det er lett å få time hos henne, hun hører på pasienten og er flink til å si i fra om hun er usikker på noe. Opplever at hun er flink til å holde seg oppdatert på medisinen samt at hun henviser videre om hun ikke kan hjelpe. Får time i løpet av noen dager om det ikke er akutt, er det akutt får man time samme dag, enten hos henne eller andre på legesenteret.

Jordnær og forståelsesfull

Jeg valgte å bytte fastlege da min forrige hadde konstant dårlig tid og jeg aldri fikk stilt alle spørsmålene mine før timen var over og hun måtte haste videre til neste mann. Byttet til Linda da jeg hadde hatt henne en gang tidligere på privat legesenter. Forskjellen er som fag og natt. Tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Engster man seg for noe tar hun det alltid på alvor og undersøker nærmere om nødvendig. Hun har nå vært ute i svangerskapspermisjon og det har vært vikar i hennes sted. Kan ikke måle seg med henne! Ser frem til hun er tilbake! Verdens beste lege!