Tom Gundersen

Utmarkveien 1 0691 Oslo
Tlf: 22 75 71 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Gundersen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gundersen

Dyktig, behagelig, samvittighetsfull, men telefontjenest

en er elendig: upersonlig og alltid over 15 min ventetid. Dette til tross for at jeg ringer presis 08:30

Hyggelig, men utilgjengelig, lege

Legen er meget hyggelig, men det er svært vanskelig å få tak i han. Legekontoret har kontor som er åpent noen timer hver dag, men man må ringe mange ganger i håp om å komme gjennom. Når du, etter flere forsøk, får svar i telefonen, så får man en avtale med en svært hyggelig lege. Ikke et legekontor for de med dårlig tid eller med jevnlig behov for legekontroll.

Tar pasienten på alvor.Er en god lytter,gir råd og veiledning.

Dr.Gundersen tar meg som pasient på alvor.Man føler seg sett og hørt.Får en til å føle seg trygg på at en får riktig behandling.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Veldig dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine. Han er forståelsesfull og tar deg som pasient på alvor. Ville absolutt ikke byttet fastlege hvis jeg ikke skulle flyttet til en annen by. Anbefales til alle på det sterkeste!

God på det mellommenneskelige

Er veldig god på den menneskelige kontakten, og jeg føler at han alltid har tid til meg. På enkelte lidelser som har krevet spesialist hevisning har jeg måttet komme flere ganger for samme tingen, selv om jeg har visst at jeg har trengt å bli henvist. Så skulle ønske han var raskere til henvisning. Har også tatt meg til privatpraktiserende spesialist noen ganger for lidelser han har sagt det ikke er noe å gjøre med.

Tillitsvekkende og dyktig

Byttet til Tom Gundersen for ett år siden - og det var det beste byttet jeg har gjort. Fått veldig god oppfølging i en periode hvor jeg møtte veggen og kroppen ikke fungerte. Alltid trygt å komme til legetime når du vet at legen lytter og tar seg god tid. Jeg er tilbake i full jobb igjen, takket være legens ekspertise og riktige avgjørelser.

Meget dyktig både mellom menneskelig og faglig

Meget god lege og det har han vært for meg og mine barn i alle år. Både når det gjelder sykdom og oppfølging og forklaring av det omhandler og hvis det er av mer psyskisk karakter med råd og støtte opp gjennom årene. God til å ta ting fort og sette i gang de rette tiltak mht videre undersøkelser, få rekvisisjon til spesialister eller annet. Både for meg som voksen og når barna var små, tenåringer og til de etterhvert har blitt store.
Det er trygt og godt og komme til Tom Gundersen!

En tålmodig og lyttende lege

Da jeg for noen år tilbake skulle bytte fastlege ble jeg anbefalt dr. Gundersen av to forskjellige venninner og jeg er veldig glad for at jeg fulgte deres anbefaling. Dr. Gundersen er en meget sympatisk og tillitsvekkende lege . Han lytter til det du har å si og du føler at beslutninger blir tatt av dere sammen og ikke over hodet på deg, som enkelte leger kan ha en tendens til. Jeg er veldig fornøyd med dr. Gundersen som fastlege og kan anbefale ham på det varmeste.

En flink og dyktig lege

Tom Gundersen har vært min gode fastlege i mange, mange år. Han er den beste legen.
Føler å bli tatt på alvor når jeg er der, og at han har tid
En meget dyktig, lyttende, omsorgsfull, forståelsesfull og ikke minst profesjonell lege.
En bedre fastlege kan jeg ikke ha.
Kan anbefales

Bruker god tid og er en god lytter.

Han setter av god tid til meg,er nøyaktig, en god lytter og henviser meg videre hvis jeg etter legetimen har et ønske om det. Har vært min fastlege i mange år. Kan anbefales.

Har opplevd noe ventetid på venterommet når når jeg har hatt time, men det har blitt bedre.

Verdens beste lege Tom Gundersen!:)

Jeg ble annbefalt Dr. Tom Gundersen av en god venn, så var jeg så heldig at han hadde ledig plass. Det er det beste besluttningen jeg har tatt noen sinne å bytte lege til han. Etter mange år med depresjon og angst ,møtte jeg endelig en lege som skjønte meg å hjalp meg i den rikitge rettningen..Jeg ble hennvist til DPS og det gikk veldig raskt å få tid der, takket være Tom Gundersen! Han henviste meg i den rikitge rettningen istede for at jeg stagnerte og ikke kom meg noen vei både med NAV og med psyken min .. Jeg fikk hjelp og terapi og er på bedringens vei takket være han.. Jeg er under utdanning og livet ser lyst ut takket være den hjelpen jeg fikk hos Tom Gundersen!:) Håper virkelig det er andre leger som tar læring av han og som er like imøtekommende som Tom Gundersen, han er en mann med et varmt smil og som alltid setter av tid til deg, og man føler seg tatt på alvor. Tusen takk for for jeg var så heldig at jeg fikk deg til lege Dr. Tom Gundersen.

Var ikke den rette legen for mitt barn

Vet av erfaring og hva jeg hører at han er dyktig. Men for mitt barn var han dessverre ikke den rette legen.

Om det var kjemien som ikke stemte eller om det er han måte å kommunisere med barn og unge på, det vet jeg ikke.

Men med 3 legebesøk på 12 år løp ikke barnet ned kontordørene der. Når jeg tok barnet til legen ble vi møtt med at alt måtte skyldes psyken, det ble ikke tatt prøver og barnet fikk ikke den hjelpen det trengte. Måtte mase meg til å få tatt blodprøver.

Dro hjem og byttet fastlege for barnet til min egen lege ved samme senter. Og barnet ble endelig tatt på alvor.

Det er synd at kommunikasjonen ikke fungerte med mitt barn og legen, for han er en dyktig lege med god kunnskap.

En bedre fastlege får du ikke!

Tom Gundersen er en lege som tar seg tid til deg og som tar deg på alvor. Han er en flink lege. Han henviser til spesialist eller undersøker med spesialist hvis det er noe han ikke kan svare på.

En lege som ser hele mennesket

Tom Gundersen er en fastlege og ett menneske som tar seg tid til sine pasienter. Han ser hele mennesket. Tom lytter, følger opp meg som pasient og stiller spørsmål slik at jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Etter en større hjerteoperasjon var jeg meget glad over å ha Tom Gundersen som fastlege i rehabilitering og opptreningsfasen etter operasjonen. Å ha Tom som fastlege var sterkt medvirkende til at jeg kom raskt tilbake i full jobb.

Siden hjerteoperasjonen har jeg vært inne på årlige kontroller hvor jeg føler å bli tatt meget godt vare på av min fastlege. Og dersom det skulle være behov for spesialistkompetanse, har Tom Gundersen ett stort nettverk av spesialistleger å samarbeide med. Føler meg meget trygg over å ha Tom Gundersen som min fastlege. Toms menneske og fagkunnskap, samt livserfaring gjør at han fungerer utmerket i sitt legeyrke og ivaretar sine pasienter på en optimal måte.

jeg var i gode hender

Jeg var på forhånd redd for å få feil behandling. Hadde aldri vært hos legen, og aldri vært syk. Visste ikke selv hva jeg gikk til, men følte meg trygg fra første dag. Var syk i over et år. Gundersen tok meg hele tiden alvorlig, og uten hans erfaring og trygge uttrykksform så vet jeg ikke hvordan året hadde gått. Jeg visste ikke selv hva jeg kunne gjøre for å bli frisk, og var derfor helt prisgitt en god lege. Stor takk til Tom Gundersen!

Veldig flink lege

Han er nøyaktig og lytter etter hva du sier. Han er rask til å sende videre til eventuelle spesialister. Kommer raskt til konklusjoner. Behagelig og hyggelig lege. Det går raskt hvis man trenger en haste time

Veldig bra lege

Han er flink, lyttende og har god innsikt i egne evner. Slik at han lytter til deg og hører hva som er galt uten å hoppe til en konklusjon, dersom han er usikker sender han deg videre til en spesialist.
På den måten går du ut av kontoret med håndfaste svar på dine spørsmål, og noen tips til hva man burde gjøre.
Etter min mening er han alt hva man kan forvente av en fastlege - og litt til.

Velig god og empatisk lege

Denne legen er lyttende og tar deg på alvor. Han er kunnskapsrik og empatisk. Veldig bra.Veldig flink til å henvise til spesialist. Har litt for dårlig telefontjeneste.

Tom Gundersen er en super fastlege.

Jeg synes Tom Gundersen alltid tar meg på alvor og henviser videre dersom han er usikker på diagnose. Alltid blid og hyggelig. Er veldig fornøyd med han-

Veldig godt fornøyd!

Jeg er veldig fornøyd med å ha Tom Gundersen som fastlege. Han tar seg veldig god tid til pasienten og er flink til å lytte. Jeg har stor tillitt til Gundersen og føler meg godt ivaretatt.