Tom Gundersen

Bøler legesenter

1982

Bøler legesenter Telefonnummer22 75 71 0022 75 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utmarkveien 1 0691 Oslo
Tom Gundersen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gundersen

Veldig fornøyd, beste legen jeg har hatt

Tar seg alltid tid, har lest seg opp på journalen på forhånd slik at han kjenner historien. Har jeg bedt om henvisning til spesialist så har jeg fått det uten at jeg har måttet argumentere fram og til bake. Hvis jeg har hatt andre problemer i tillegg til det jeg har fått time til, så har han ALDRI sagt at jeg måtte bestille en ny time til dette, men sett på saken der og da

Dyktig, behagelig, samvittighetsfull, men telefontjenest

en er elendig: upersonlig og alltid over 15 min ventetid. Dette til tross for at jeg ringer presis 08:30

Hyggelig, men utilgjengelig, lege

Legen er meget hyggelig, men det er svært vanskelig å få tak i han. Legekontoret har kontor som er åpent noen timer hver dag, men man må ringe mange ganger i håp om å komme gjennom. Når du, etter flere forsøk, får svar i telefonen, så får man en avtale med en svært hyggelig lege. Ikke et legekontor for de med dårlig tid eller med jevnlig behov for legekontroll.

Tar pasienten på alvor.Er en god lytter,gir råd og veiledning.

Dr.Gundersen tar meg som pasient på alvor.Man føler seg sett og hørt.Får en til å føle seg trygg på at en får riktig behandling.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Veldig dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine. Han er forståelsesfull og tar deg som pasient på alvor. Ville absolutt ikke byttet fastlege hvis jeg ikke skulle flyttet til en annen by. Anbefales til alle på det sterkeste!