Tom Gundersen

Bøler legesenter
Utmarkveien 1 0691 Oslo
Tom Gundersen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gundersen

Dyktig, behagelig, samvittighetsfull, men telefontjenest

en er elendig: upersonlig og alltid over 15 min ventetid. Dette til tross for at jeg ringer presis 08:30

Hyggelig, men utilgjengelig, lege

Legen er meget hyggelig, men det er svært vanskelig å få tak i han. Legekontoret har kontor som er åpent noen timer hver dag, men man må ringe mange ganger i håp om å komme gjennom. Når du, etter flere forsøk, får svar i telefonen, så får man en avtale med en svært hyggelig lege. Ikke et legekontor for de med dårlig tid eller med jevnlig behov for legekontroll.

Tar pasienten på alvor.Er en god lytter,gir råd og veiledning.

Dr.Gundersen tar meg som pasient på alvor.Man føler seg sett og hørt.Får en til å føle seg trygg på at en får riktig behandling.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Veldig dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine. Han er forståelsesfull og tar deg som pasient på alvor. Ville absolutt ikke byttet fastlege hvis jeg ikke skulle flyttet til en annen by. Anbefales til alle på det sterkeste!

God på det mellommenneskelige

Er veldig god på den menneskelige kontakten, og jeg føler at han alltid har tid til meg. På enkelte lidelser som har krevet spesialist hevisning har jeg måttet komme flere ganger for samme tingen, selv om jeg har visst at jeg har trengt å bli henvist. Så skulle ønske han var raskere til henvisning. Har også tatt meg til privatpraktiserende spesialist noen ganger for lidelser han har sagt det ikke er noe å gjøre med.