Tom Gundersen

Bøler legesenter

Utmarkveien 1 0691 Oslo
Tom Gundersen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gundersen

Tar pasienten på alvor.Er en god lytter,gir råd og veiledning.

Dr.Gundersen tar meg som pasient på alvor.Man føler seg sett og hørt.Får en til å føle seg trygg på at en får riktig behandling.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Veldig dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine. Han er forståelsesfull og tar deg som pasient på alvor. Ville absolutt ikke byttet fastlege hvis jeg ikke skulle flyttet til en annen by. Anbefales til alle på det sterkeste!

God på det mellommenneskelige

Er veldig god på den menneskelige kontakten, og jeg føler at han alltid har tid til meg. På enkelte lidelser som har krevet spesialist hevisning har jeg måttet komme flere ganger for samme tingen, selv om jeg har visst at jeg har trengt å bli henvist. Så skulle ønske han var raskere til henvisning. Har også tatt meg til privatpraktiserende spesialist noen ganger for lidelser han har sagt det ikke er noe å gjøre med.

Tillitsvekkende og dyktig

Byttet til Tom Gundersen for ett år siden - og det var det beste byttet jeg har gjort. Fått veldig god oppfølging i en periode hvor jeg møtte veggen og kroppen ikke fungerte. Alltid trygt å komme til legetime når du vet at legen lytter og tar seg god tid. Jeg er tilbake i full jobb igjen, takket være legens ekspertise og riktige avgjørelser.

Meget dyktig både mellom menneskelig og faglig

Meget god lege og det har han vært for meg og mine barn i alle år. Både når det gjelder sykdom og oppfølging og forklaring av det omhandler og hvis det er av mer psyskisk karakter med råd og støtte opp gjennom årene. God til å ta ting fort og sette i gang de rette tiltak mht videre undersøkelser, få rekvisisjon til spesialister eller annet. Både for meg som voksen og når barna var små, tenåringer og til de etterhvert har blitt store.
Det er trygt og godt og komme til Tom Gundersen!