Sven Elling Haaverstad

Schouslegene DA

1982

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Sven Elling Haaverstad er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sven Elling Haaverstad

Lytter, medmenneskelig og tar tak i tingene/sykdom

Selv om det til tider kan være lenge å vente på en legetime, er det ofte ventetiden verdt. Dette fordi det tas tak i ditt helsesproblem/sykdom, og du går ikke derifra uten å føle at du har blitt hørt/helseproblemet/sykdom tatt tak i/henvist videre.
Er det mer en akutt tilstand, for man også time raskere (oftest samme dag).
Legen viser at han lytter til deg (bekreftende), og gir deg svar/råd som du føler deg tilfreds med. Man skjønner at veldig mange års erfaring til tider også kan ha veldig mye å si (ihvertfall når legen er «oppdatert» underveis (og ikke «gått ut på dato». Anbefales!

Kunnskapsrik og meget dyktig

Alltid tilgjengelig og kan forklare nesten alle spørsmål. I min tilfelle hjulpet han veldig mye at forstår jeg mine sykdomer og hvordan kan jeg leve med dem

Utrolig flink lege!

Fikk en veldig god opplevelse hos S.Haaverstad under svangerskapskontrollen. Jeg ble møtt med forståelse, empati og humor. Han stiller gode spørsmål, er dyktig og samtidig jordnær.

Topp lege!

Har hatt Haaverstad som fastlege i over 20 år, og alltid gledet meg til timene! I tillegg til den gode atmosfæren er han alltid lyttende, stiller gode spørsmål og er i stand til raskt å koble informasjonen med sin rike erfaring. Sekretærene er også svært hyggelige og effektive, alt i alt er det min erfaring at det er et ypperlig legekontor, skjønner godt at det brukes til undervisning av studenter ved universitetet!

En meget god og fagelig dyktig lege

Tar seg tid til å høre på deg,har omtanke og medfølelse, Husker saker som jeg har fortalt. Gir en klem når det er det som trengs.Har gode forslag til gode løsninger på fysiske plager. Har ikke noe negativt å komme med, har gått til han i over 25 år.