Sven Elling Haaverstad

Schouslegene DA

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Schouslegene DA
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Tlf: 23 15 61 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sven Elling Haaverstad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sven Elling Haaverstad

Utrolig flink lege!

Fikk en veldig god opplevelse hos S.Haaverstad under svangerskapskontrollen. Jeg ble møtt med forståelse, empati og humor. Han stiller gode spørsmål, er dyktig og samtidig jordnær.

Topp lege!

Har hatt Haaverstad som fastlege i over 20 år, og alltid gledet meg til timene! I tillegg til den gode atmosfæren er han alltid lyttende, stiller gode spørsmål og er i stand til raskt å koble informasjonen med sin rike erfaring. Sekretærene er også svært hyggelige og effektive, alt i alt er det min erfaring at det er et ypperlig legekontor, skjønner godt at det brukes til undervisning av studenter ved universitetet!

En meget god og fagelig dyktig lege

Tar seg tid til å høre på deg,har omtanke og medfølelse, Husker saker som jeg har fortalt. Gir en klem når det er det som trengs.Har gode forslag til gode løsninger på fysiske plager. Har ikke noe negativt å komme med, har gått til han i over 25 år.

Lyttende, dyktig og effektiv

Kjempefornøyd med Sven Elling som lege! Han tar seg tid til å lytte og er omsorgsfull, samtidig som han er effektiv. Føler meg ivaretatt og trygg på at han vet å skille ut de alvorlige hendelsene fra de trivielle. Anbefales!

Helsesekretærene er også veldig hyggelige og hjelpsomme. Telefonkø har tidligere vært krevende, men heldigvis slipper jeg å forholde meg til dette nå som jeg benytter meg av sms for timebestilling.

Den beste legen

Den beste legen, men det er umulig å få time med ham. Hver gang jeg prøver å bestille en time, får jeg den neste måned eller senere. Hva denne legekontor regner med? Enten jeg blir bedre selv eller jeg dør, i begge tilfeller mindre jobb for dem :-(

Dette er en katastrofe tjenesten.

Anbefales!

Dette er en lege som bryr seg, og som har en oppriktig vilje til å hjelpe deg. Gid alle leger var som ham! Damene i resepsjonen er dessuten også alltid veldig hyggelige og villige til å hjelpe.
Det kan riktig bli nok en del venting, både i telefonen og på venteværelset, men det er rett og slett fordi alle der tar seg tid til deg og dine behov.

svært dyktig lege

Hatt Haaverstad som lege siden 1989. Han er en svært dy ktig og erfaren lege som tar seg tid til å lytte. Anbefales!

Umulig å ringe

Har vært pasient der 1 års tid, men må skifte fordi de bruker ALLTID mer enn en halvtime på å ta telefonene..... Selv om man får høre at man er nummer 1 i køen...

Trygg og oppfølgende

Har hatt Haaverstad som lege siden han startet praksis og jeg har stolt hele tiden på han. Han tar seg tid til å følge opp og setter seg inn i min private livssituasjon som påvirker noen av mine sykdommer.
Kan ikke roses nok.

Tillitvekkende og dyktig lege

Jeg hadde Sven Haaverstad som fastlege i flere år, og byttet til en annen kun fordi jeg flyttet. Jeg var usikker og hadde legeskrekk, men han økte min tillit til leger ved å være en god lytter, et godt medmenneske og ha mye kunnskap. Var det noe han evt. ikke kunne nok om så var han ærlig på det, og søkte opp informasjon. Jeg er veldig fornøyd, og savner han som fastlege.

Veldig dyktig!

Jeg har brukt vedkommende som fastlege i 12 år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og kan anbefale Haaverstad på det sterkeste.

omsorgsfull

Klar og tydelig. Lyttende! Forståelsesfull! Husker hva vi har pratet om tidligere uten å bruke unødvendig mye tid på pc`en.

Den beste!

Har hatt Haaverstad som lege siden -87. Flyttet ut av byen for 10 år siden, men kan ikke "skilles" fra en så lyttende, seriøs, dyktig, bestemt, omsorgsfull og ikke minst hyggelig lege som Haaverstad.

Faglig sterk og trygg, lyttende og engasjert lege

Jeg har hatt dr Haaverstad som lege siden 1987, og det er med tungt hjerte jeg er nødt til å bytte lege pga flytting.
Mitt inntrykk er at han er meget faglig dyktig, han lytter til det du har å si og bruker den tiden som jeg som pasient har følt at jeg trenger, han følger opp, undersøker ulike muligheter, henviser ved behov, ringer med prøvesvar og er veldig til stede for meg som pasient. Jeg kommer til å savne ham som lege; han har lagt listen høyt når jeg nå må finne ny fastlege. Jeg kan virkelig anbefale ham på det varmeste.
Det eneste negative er at det ofte var lang ventetid på å få time (han er forståelig nok en svært populær lege), men det er mulig å få akuttime.

En meget god fastlege

Faglig sterk, engasjert, interessert, bestemt når det trengs, omsorgsfull. En veldig fin lege.

Kan ikke få rost han nok!

Dykting, konsekvent,lytter og ser deg i øynene; taster ikke på PC når du snakker.

God lege

Dette er basert på kun ett legebesøk:

Tar pasienten på alvor og bruker den tiden som trengs. Er passe streng på den måten at han ikke bruker tid og krefter på unødvendige ting og er tydelig på det. Bra!

Litt vel lang ventetid på å komme inn til en time (ca. 2 måneder, noe var antakeligvis på grunn av et par ukers sommerferie).

Lege med stor L

Jeg har hatt Haaverstad som lege siden 1990.
Han er en dyktig og nøysom lege som virkelig tar seg tid til meg.

Heldig hvis du får Haaverstad som lege

Haaverstad er den beste legen jeg har vært borti. Han tar deg på alvor, lytter og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg så godt han kan. Han er ryddig, oppriktig engasjert i deg som pasient og viser stor empati.

En veldig dyktig lege!!!!

Grundig, tar alltid tid å lytte, empatisk, rask til å gi tillbakemeldinger, alt i alt en helt fantastisk fastlege for meg og min familie.