Sven Elling Haaverstad

Trondheimsveien 2,Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Sven Elling Haaverstad er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sven Elling Haaverstad

Topp lege!

Har hatt Haaverstad som fastlege i over 20 år, og alltid gledet meg til timene! I tillegg til den gode atmosfæren er han alltid lyttende, stiller gode spørsmål og er i stand til raskt å koble informasjonen med sin rike erfaring. Sekretærene er også svært hyggelige og effektive, alt i alt er det min erfaring at det er et ypperlig legekontor, skjønner godt at det brukes til undervisning av studenter ved universitetet!

En meget god og fagelig dyktig lege

Tar seg tid til å høre på deg,har omtanke og medfølelse, Husker saker som jeg har fortalt. Gir en klem når det er det som trengs.Har gode forslag til gode løsninger på fysiske plager. Har ikke noe negativt å komme med, har gått til han i over 25 år.

Lyttende, dyktig og effektiv

Kjempefornøyd med Sven Elling som lege! Han tar seg tid til å lytte og er omsorgsfull, samtidig som han er effektiv. Føler meg ivaretatt og trygg på at han vet å skille ut de alvorlige hendelsene fra de trivielle. Anbefales!

Helsesekretærene er også veldig hyggelige og hjelpsomme. Telefonkø har tidligere vært krevende, men heldigvis slipper jeg å forholde meg til dette nå som jeg benytter meg av sms for timebestilling.

Den beste legen

Den beste legen, men det er umulig å få time med ham. Hver gang jeg prøver å bestille en time, får jeg den neste måned eller senere. Hva denne legekontor regner med? Enten jeg blir bedre selv eller jeg dør, i begge tilfeller mindre jobb for dem :-(

Dette er en katastrofe tjenesten.

Anbefales!

Dette er en lege som bryr seg, og som har en oppriktig vilje til å hjelpe deg. Gid alle leger var som ham! Damene i resepsjonen er dessuten også alltid veldig hyggelige og villige til å hjelpe.
Det kan riktig bli nok en del venting, både i telefonen og på venteværelset, men det er rett og slett fordi alle der tar seg tid til deg og dine behov.