Knut Svanøe Hafstad

Bjørndal Legesenter
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Knut Svanøe Hafstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Svanøe Hafstad

Ingen over, ingen ved siden av! Fantastisk lege!

Hafstad har vært min fastlege i 28 år. Dyktig og fantastisk hyggelig mann! Han tar seg alltid god til deg og får et besøk hos legen til å bli skikkelig ålreit affære. Håper han jobber i mange år til!

Fantastisk lege!

Har hatt hafstad som lege i sikkert 20 år og har aldri møtt en slik lege tidligere. Han er faglig dyktig og tar deg alltid på alvor. Tar seg tid til de gode samtalene og viser at han virkelig bryr seg.
Lange ventelister og meget sure damer i resepsjonen må man dessverre bare finne seg i......

Populær lege

Når man forsøker komme i kontakt med verdens blideste lege, som forøvrig også ikke alltid lar klokken avgjøre når det er på tide å gå......, så blir man møtt av morgengretne damer som sikkert er mer enn gode nok i jobben sin men som ikke overøser en med smil. Telefonsvaren juger, for den sier at det "snart er din tur" - blank løgn det. Man blir lett henvist til legevakten som gjør en brannslukning så er det på'n igjen for de gjør ikke mer enn akkurat det å slukke brannen.... "da må du snakke med fastlegen". Den stakkars legen har lange ventelister av folk som vil bruke ham men han fortjener bedre enn et forværelse som jager folk unna. Legen får toppscore !!!! men resten trekker brutalt ned.

En lege som alltid lytter til pasienten og som alltid gjør sitt beste for å hjelpe. En bedre lege skal man lete lenge etter.

Bare for å nevne en liten ting om selve legesenteret: Hvorfor de eldre damene bak skranken jobber der de gjør, skjønner jeg ingenting av. Makan til sure personer har jeg aldri vært borti. Slenger gjerne på røret før man er ferdig snakket og har som regel alltid en sur tone i stemmefallet. Selv etter 15 år hos dette legesenteret, så har dem aldri klart å vise et snev av glede eller i det hele tatt dratt LITT på smilebåndet.

Flink lege

Jeg fikk veldig bra oppfølging av Hafstad da jeg var gravid. Han er dyktig og veldig nøye. Forklarer underveis både muntlig og skriftlig. Sender brev hjem med blodprøveverdier og forklaring på ev. Avvik. Henviser videre når det er nødvendig. En snill, god og omsorgsfull lege. Anbefales på det sterkeste av meg