Knut Svanøe Hafstad

Granbergstubben 196 1275 Oslo
Knut Svanøe Hafstad er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Svanøe Hafstad

Populær lege

Når man forsøker komme i kontakt med verdens blideste lege, som forøvrig også ikke alltid lar klokken avgjøre når det er på tide å gå......, så blir man møtt av morgengretne damer som sikkert er mer enn gode nok i jobben sin men som ikke overøser en med smil. Telefonsvaren juger, for den sier at det "snart er din tur" - blank løgn det. Man blir lett henvist til legevakten som gjør en brannslukning så er det på'n igjen for de gjør ikke mer enn akkurat det å slukke brannen.... "da må du snakke med fastlegen". Den stakkars legen har lange ventelister av folk som vil bruke ham men han fortjener bedre enn et forværelse som jager folk unna. Legen får toppscore !!!! men resten trekker brutalt ned.

En lege som alltid lytter til pasienten og som alltid gjør sitt beste for å hjelpe. En bedre lege skal man lete lenge etter.

Bare for å nevne en liten ting om selve legesenteret: Hvorfor de eldre damene bak skranken jobber der de gjør, skjønner jeg ingenting av. Makan til sure personer har jeg aldri vært borti. Slenger gjerne på røret før man er ferdig snakket og har som regel alltid en sur tone i stemmefallet. Selv etter 15 år hos dette legesenteret, så har dem aldri klart å vise et snev av glede eller i det hele tatt dratt LITT på smilebåndet.

Flink lege

Jeg fikk veldig bra oppfølging av Hafstad da jeg var gravid. Han er dyktig og veldig nøye. Forklarer underveis både muntlig og skriftlig. Sender brev hjem med blodprøveverdier og forklaring på ev. Avvik. Henviser videre når det er nødvendig. En snill, god og omsorgsfull lege. Anbefales på det sterkeste av meg

Fantastisk!

Knut Hafstad er den beste legen jeg har hatt!
Flyttet for 7 år siden, men bruker han fortsatt.
Den lange reiseveien er verdt det. Vurderte å bytte lege etter å ha født, men han er kjempeflink med barn også.

Han har vært legen min i mange år, men nå orker jeg ikke lenger servicen man får når man ringer legekontoret. Sure, gretne og slitsomme damer som gir deg dårlig samvittighet fordi du trenger legen din. Skikkelig tålmodighetstest!!
Sist dro jeg til volvat etter å ha snakket med en av dem, fikk en regning på over 2000 kroner, men der var servicen god fra start til slutt!

kjempe flink og hjelpsom

Får aldri time når jeg trenger det mest.. Blir henvist til legevakten og blir bedt om å ta meg en paracet, Det er dårlig første behandling over telefon(spesielt av kontordame med navn Irene). Jeg har hatt 2 ganger lungebetennelse og har mått gått på legevakten begge gangene
JEG LURER PÅ HVORFOR MAN HAR FAST LEGE.
Hafstad er flink og hjelper med ting, hvis man først kommer inn.
Jeg har brukt han i mange år, men nå gruer jeg meg til å ringe dit hvis det er noe p.g.a. tonen man blir møtt med i telefon. Man ringer da ikke til legen hvis man er frisk?

Meget bra fastlege

Jeg har hatt Hafstad som fastlege i 24 år. Selv om han er presset tidsmessig, og det ofte er forsinkelser - så tar han seg alltid tid til å lytte. Han er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har alltid vært fornøyd med Hafstad og kan anbefale han på det varmeste.

Seriøs, grundig, kunnskapsrik, menneskelig. Slik en god lege skal være.

Utrolig bra lege. Har kunnskaper langt utover legeyrket . God mann å komme til når det er noe som en lurer på vedr. helsa.
Tar godt vare på deg, og bryr seg om at du som pasient får den beste oppfølging.
Dyktig på oss karer litt opp i årene.

Den aller beste legen!!

Jeg har hatt Hafstad siden jeg var liten, og han har hele familien. Den beste legen jeg kunne ønsket meg.

Fastlege som tar vare på pasientene

Tar tak i situasjonen og gjør noe med den.Har alltid tid til å lytte på deg om problemet. Synd resten av personalet ikke er like imøtekommende.

Utrolig nøye og meget flink

Han er ikke bare flink lege, han er medmenneske. Fleiper litt også som hjelper å ta livet med litt mer ro.

Legen bra, men umulig å få kontakt med

Man skal i utgangspunktet få kontakt med sin fastlege når man trenger hjelp.
Så skjer ikke på Bjørndal legekontor da de har gjennom flere år har personer på sentralbordet hvis viktigste oppgave ser ut til å være og forhindre at din lege ringer deg eller at du får kontakt med legen din.
Legene her er hyggelige, men desverre lite tilgjengelige.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Hadde Hafstad som lege i 20 år- men måtte bytte da jeg flyttet fra komunen. Fantastisk lege, man føler seg sett og tatt på alvor. Det eneste problemet er den avsindig lange ventetida.

Super flink lege

DR. Knut Hafstad har vår fam hatt i 20 år og er meget fornøyd.han tar deg på alvor.
Det du møter i resepsjonen er katastrofe sure og uhøflig, men de har blitt litt bedre med årene.

Bra Lege

Det er godt å komme til Hafstad. Han ordner opp. alltid blid og hyggelig.og faglig flink! Sekretærene derimot er kanskje moden for utskiftning... eller et kurs i folkeskikk.De er direkte uhøflig.

Best i test!

Veldig dyktig - er det det minste usikkerhet så henviser han videre til spesialist.
Beroligende væremåte. Ofte lang ventetid på årskontroller men hvis det er noe alvorlig så får man time på dagen.

Utrolig god lege!

Har hatt dr. Hafstad i 15 år, og er kjempefornøyd! De som sitter på kontoret/resepsjonen der i mot, burde få en grundig opplæring i høflighet og folkeskikk! Surere folk skal man lete lenge etter!!

En fantastisk lege

Jeg har gått til Hafstad i 17 år nå. Og bedre lege skal du lete lenge etter.
Han har alltid tid til å snakke med deg, er grundig, flink til å lytte og bruker alltid den tiden du trenger. Selv om det betyr at han aldri rekker lunsj, og må sitte igjen etter stengetid.
Jeg vurderte ikke engang å bytte lege da jeg flyttet ut av kommunen. Det blir en litt lengre kjørevei, men en like varm velkomst de gangene jeg eller familien min har behov for han.
Jeg gruer meg til den dagen han skal gå av med pensjon.

Jeg kan til dels si meg enig i at resepsjonen kunne trenge et smilekurs, men de har absolutt forbedret seg opp gjennom årene.

Hyggelig, imøtekommende og flink

Kjempeflink lege som både tar seg tid og tar pasienten på alvor. Flinkt til å følge opp og henviser alltid videre om nødvendig. Har hatt han som lege i mange år og er veldig godt fornøyd!

Den beste

Knut er genuint intersert i "hele deg". Åpen dialog hele veien noen som gjør et legebesøk til en god opplevelse. Sammen med Knut finner du den beste veien til å finne og behandle dine lyter. En ener blant allmenleger.

Solid lege!

Har alltid blitt tatt på alvor og henvist videre, og han virker å holde seg oppdatert på det siste innen forskning/behandling. Men resepsjonen der må være Norges verste som trenger både høflighetskurs og smilekurs!!! I tillegg kunne lokalene trengt en grundig makeover...