Knut Svanøe Hafstad

Bjørndal Legesenter
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Knut Svanøe Hafstad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Svanøe Hafstad

En lege som alltid lytter til pasienten og som alltid gjør sitt beste for å hjelpe. En bedre lege skal man lete lenge etter.

Bare for å nevne en liten ting om selve legesenteret: Hvorfor de eldre damene bak skranken jobber der de gjør, skjønner jeg ingenting av. Makan til sure personer har jeg aldri vært borti. Slenger gjerne på røret før man er ferdig snakket og har som regel alltid en sur tone i stemmefallet. Selv etter 15 år hos dette legesenteret, så har dem aldri klart å vise et snev av glede eller i det hele tatt dratt LITT på smilebåndet.

Flink lege

Jeg fikk veldig bra oppfølging av Hafstad da jeg var gravid. Han er dyktig og veldig nøye. Forklarer underveis både muntlig og skriftlig. Sender brev hjem med blodprøveverdier og forklaring på ev. Avvik. Henviser videre når det er nødvendig. En snill, god og omsorgsfull lege. Anbefales på det sterkeste av meg

Fantastisk!

Knut Hafstad er den beste legen jeg har hatt!
Flyttet for 7 år siden, men bruker han fortsatt.
Den lange reiseveien er verdt det. Vurderte å bytte lege etter å ha født, men han er kjempeflink med barn også.

Han har vært legen min i mange år, men nå orker jeg ikke lenger servicen man får når man ringer legekontoret. Sure, gretne og slitsomme damer som gir deg dårlig samvittighet fordi du trenger legen din. Skikkelig tålmodighetstest!!
Sist dro jeg til volvat etter å ha snakket med en av dem, fikk en regning på over 2000 kroner, men der var servicen god fra start til slutt!

kjempe flink og hjelpsom

Får aldri time når jeg trenger det mest.. Blir henvist til legevakten og blir bedt om å ta meg en paracet, Det er dårlig første behandling over telefon(spesielt av kontordame med navn Irene). Jeg har hatt 2 ganger lungebetennelse og har mått gått på legevakten begge gangene
JEG LURER PÅ HVORFOR MAN HAR FAST LEGE.
Hafstad er flink og hjelper med ting, hvis man først kommer inn.
Jeg har brukt han i mange år, men nå gruer jeg meg til å ringe dit hvis det er noe p.g.a. tonen man blir møtt med i telefon. Man ringer da ikke til legen hvis man er frisk?

Meget bra fastlege

Jeg har hatt Hafstad som fastlege i 24 år. Selv om han er presset tidsmessig, og det ofte er forsinkelser - så tar han seg alltid tid til å lytte. Han er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har alltid vært fornøyd med Hafstad og kan anbefale han på det varmeste.