Clas Hallvik

Sagene Ring Legekontor

Stockflethsgate 51 0461 Oslo
Clas Hallvik er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Clas Hallvik

Den Beste legen jeg vet han hjelper alltid med problemene jeg har

Når jeg er der alltid eller ringer dem om jeg kan få time neste dag så får jeg det med en gang.Legen er super god han hører og svarer alt spørmålet man stiller.. Han er veldig hyggelig kar Glad for at jeg har Fast lege som deg...

En fastlege jeg vil anbefale

Første gang jeg var hos ham for snart 25 år siden slo det meg at denne legen ikke har fått utdanningen sin på veterinær høgskolen. Han forstod at pasientene kunne snakke og forhørte seg får han kom med forslag. Han hører hva du sier. finner gode løsninger, samtidig som han er rask og effektiv.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Hallvik som lege i snart 18 år. Inntil for litt over to år siden hadde jeg ikke så veldig mye bruk for lege da jeg stort sett var frisk og rask, og jeg var bare innom en sjelden gang for småting. Da jeg ble alvorlig syk fikk jeg virkelig sett hvor utrolig viktig det er å ha en god fastlege. Hallvik har vært helt fantastisk! Han er empatisk, forståelsesfull, lyttende og kunnskapsrik, og har vært en utrolig viktig støttespiller i det kaoset livet blir når man blir syk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste!

strukturert og hurtig

I snart 17 år har denne mannen vært fastlege til meg og mine barn. Jeg har flyttet mye siden jeg fikk han, og bor nå i en annen kommune.. Men likevel er dette legen jeg vil til når jeg har behov. I 2008 slet sønnen min med mye luftveisproblemer, vi var inn og ut av legevakt både i Oslo og andre steder i landet over en lengre periode, Clas fant raskt ut av problemet og vi ble bukt med plagene på den lille gutten vår. Dette er en lege som innehar nok kompetanse og erfaring til at jeg vier all tillit til han. Han er den jeg drar til når jeg virkelig trenger en lege. Jeg får alltid time enten samme dag, eller dagen etter. Dette er en fantastisk ordning og føler meg veldig privilegert.

Svært god lege

Tillitsvekkende, lytter og tar meg på alvor. Pluss for at det går raskt både å komme frem på telefon og å få time.