Dag Severin Hammer

Linderud Legesenter DA

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Dag Severin Hammer er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Severin Hammer

Dårlig service

Ingen folk der. Ingen ansatte. Prøvde å ringe, men ventet i flere minutter og fortsatt ingen som svarer telefonen. Gikk til og med opp til tannlegesenter, men ingen ansatte der heller. Jeg har øyekatarr og det svir skikkelig. Så jeg satt på sofaen i 2 timer og gråt. Øynene rente og rente, men ingen som hjalp meg. Jeg holdt for begge øynene mine, men alle bare gikk forbi. Ta dette seriøst. Mvh

Min nye Super fastlege

Han her kan virkelig faget. Han tar vare på pasienten. grundig undersøkelse. Bruker god tid. Forklarer alt. Beste legen jeg har vært hos.

Trygg og sikker

Utrolig bra lege som tar vare på pasientene.
Lytter og følger opp med "glans"
Det er ingen bedre enn han men for dere som ikke er pasient har han listen full.
Hurra for Dr. Hammer!

Beste lege på linnderud

Fantastisk lege han er opdaget min laktoseintoleranse jeg er 52 år ingen lege en han kunne ikke forklare meg hvorfor magen min er så stor uten grun anbefales på den sterkeste

En fantastisk lege

Denne hammer er å blir en utrolig bra lege. Man må vente noen ganger men heller vente på noe bra en å få dårlig behandling. Ikke en som snakker etter kjeften din. Men er legen din! Han er utrolig dyktig i hypnose som har gitt resultater mot min postraumatiske stress hverdag. Hans virke som lege er bare utrolig. Hva han kan og hvor hjelpsom han er mot inndividet mennesket er ja han er å blir en lege en sikkelig lege.