Dag Severin Hammer

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Dag Severin Hammer er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Severin Hammer

En fantastisk lege

Denne hammer er å blir en utrolig bra lege. Man må vente noen ganger men heller vente på noe bra en å få dårlig behandling. Ikke en som snakker etter kjeften din. Men er legen din! Han er utrolig dyktig i hypnose som har gitt resultater mot min postraumatiske stress hverdag. Hans virke som lege er bare utrolig. Hva han kan og hvor hjelpsom han er mot inndividet mennesket er ja han er å blir en lege en sikkelig lege.

Helt OK

Har hatt Hammer som fastlege i et par år og som regel har alt gått fint og fort med små problemer. Det er dessverre ALLTID forsinkelser (30-45min), noe som kan være litt kjipt hvis man jobber/studerer o.l.
I det siste året har jeg fått litt større problemer og måtte henvises videre til spesialist. Jeg fikk innsyn i papirene mine via sykehuset og ble dypt skuffet over hva han hadde skrevet om meg til sykehuset, tilogmed min kontakt på sykehuset reagerte på ordbruken. Ordbruken var nedlatende og småfrekk, noe som har gjort at jeg nå er ute etter ny fastlege som jeg føler respekterer meg og tar meg på alvor.

Den beste fastlegen

Uten sammenligning den beste legen jeg har vært bort i. Ja, han kan være forsinket, men han har alltid tid til deg. Han sørger for at du som pasient blir svært godt ivaretatt.

Arrogant

Legen har liten avne til å sette seg inn i min sykdom hvis det ikke gjelder forkjølelse eller andre" enkle" diagnoser.
Han har en arrogant fremtreden, hvis man som pasient ikke er enig med han.
Kunne sikkert løst noe hvis han kikket inn i journalen til pasienten før han tar i mot....

Han er ikke å anbefale

Har en svært alvorlig kols med under 30 prosent lungekapasitet å han anbefalte meg å begynne å gå med aviser.Hvor useriøs går det ann å bli som fastlege.
Er 63 år og måtte bare riste på hodet av hans useriøse utsagn. Byttet fastlege på dagen,og der blir jeg iallefall tatt seriøst.Hold dere unna han.