Dag Severin Hammer

Linderud Legesenter DA

Autorisasjon (1982)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Dag Severin Hammer er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Severin Hammer

Hissig og en lege som ikke vil gå i dialog

Dr Hammer ga istarten inntrykk av å være hyggelig, men jeg oppdaget ganske raskt at han ikke likte å høre andre meninger enn sine egne. Virket som om han ikke hadde tatt helt inn over seg at en "lege ikke er gud lenger". Blir han motsagt så blir han oppfarende og hissig. Det lar seg ikke gjøre å få istand en konstruktiv dialog med ham.

RÅD: Om du er en person som bare vil la legen styre og snakke uten å ha noen mening selv så kan han nok være den rette legen. Men om du derimot har interesse for din egen situasjon og ønsker å ha en dialog med legen, så er dr. Hammer en du bør holde deg langt unna.

Warstest

First and last time at this "doctor". No respect for patients. I had visit at 14.20 and he was available from 15.20. After 20 minutes visit he send me back home and told me that have no time to write me referall ( I need to get new apoitment to get it ). Wow. 2020 now and I felt like 1920 or something :) Not recommend at all. Its better to stay sick home :)

Meget kunnskapsrik og en god veileder

Hammer kommer alltid med råd og veiledning + god oppfølging. Har alltid følt jeg har blitt tatt seriøst og har blitt raskt videresendt til spesialist, de få gangene han har vært i tvil om diagnose.

Hvis du er en person som liker en lege som ikke gir råd og veiledning, men kaster sykemeldinger rundt seg, er ikke Hammer riktig lege for deg.
Han forsøker virkelig å hjelpe deg. Ikke lenke deg til sofaen med sykemelding og smertestillende.

Frekk, nedlatende og noe truende

gjennom flere besøk har jeg blir behandlet svært dårlig. Når jeg kommer med mer enn ett problem, får jeg en tirade av at han skal ha fritid også og at jeg må ha respekt for hans tid. Jeg har seriøst ikke vært lenge eller ofte hos Hammer når han var min fastlege
Ved siste besøk skjelte han meg ut at jeg hadde for mange spørsmål, så jeg måtte forlate legekontoret. Hammer skrev riktig nok en SMS med en beklagelse på sin oppførsel, men dette var andre gang skjedde... Så jeg har byttet fastlege nå, og føler meg velkommen til min nye fastlege.

Dårlig service

Ingen folk der. Ingen ansatte. Prøvde å ringe, men ventet i flere minutter og fortsatt ingen som svarer telefonen. Gikk til og med opp til tannlegesenter, men ingen ansatte der heller. Jeg har øyekatarr og det svir skikkelig. Så jeg satt på sofaen i 2 timer og gråt. Øynene rente og rente, men ingen som hjalp meg. Jeg holdt for begge øynene mine, men alle bare gikk forbi. Ta dette seriøst. Mvh