Dag Severin Hammer

Linderud Legesenter DA

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Dag Severin Hammer er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Severin Hammer

Meget kunnskapsrik og en god veileder

Hammer kommer alltid med råd og veiledning + god oppfølging. Har alltid følt jeg har blitt tatt seriøst og har blitt raskt videresendt til spesialist, de få gangene han har vært i tvil om diagnose.

Hvis du er en person som liker en lege som ikke gir råd og veiledning, men kaster sykemeldinger rundt seg, er ikke Hammer riktig lege for deg.
Han forsøker virkelig å hjelpe deg. Ikke lenke deg til sofaen med sykemelding og smertestillende.

Frekk, nedlatende og noe truende

gjennom flere besøk har jeg blir behandlet svært dårlig. Når jeg kommer med mer enn ett problem, får jeg en tirade av at han skal ha fritid også og at jeg må ha respekt for hans tid. Jeg har seriøst ikke vært lenge eller ofte hos Hammer når han var min fastlege
Ved siste besøk skjelte han meg ut at jeg hadde for mange spørsmål, så jeg måtte forlate legekontoret. Hammer skrev riktig nok en SMS med en beklagelse på sin oppførsel, men dette var andre gang skjedde... Så jeg har byttet fastlege nå, og føler meg velkommen til min nye fastlege.

Dårlig service

Ingen folk der. Ingen ansatte. Prøvde å ringe, men ventet i flere minutter og fortsatt ingen som svarer telefonen. Gikk til og med opp til tannlegesenter, men ingen ansatte der heller. Jeg har øyekatarr og det svir skikkelig. Så jeg satt på sofaen i 2 timer og gråt. Øynene rente og rente, men ingen som hjalp meg. Jeg holdt for begge øynene mine, men alle bare gikk forbi. Ta dette seriøst. Mvh

Min nye Super fastlege

Han her kan virkelig faget. Han tar vare på pasienten. grundig undersøkelse. Bruker god tid. Forklarer alt. Beste legen jeg har vært hos.

Trygg og sikker

Utrolig bra lege som tar vare på pasientene.
Lytter og følger opp med "glans"
Det er ingen bedre enn han men for dere som ikke er pasient har han listen full.
Hurra for Dr. Hammer!