Dag Severin Hammer

Linderud Legesenter DA

1982

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Dag Severin Hammer er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Severin Hammer

Trygg og sikker

Utrolig bra lege som tar vare på pasientene.
Lytter og følger opp med "glans"
Det er ingen bedre enn han men for dere som ikke er pasient har han listen full.
Hurra for Dr. Hammer!

Beste lege på linnderud

Fantastisk lege han er opdaget min laktoseintoleranse jeg er 52 år ingen lege en han kunne ikke forklare meg hvorfor magen min er så stor uten grun anbefales på den sterkeste

En fantastisk lege

Denne hammer er å blir en utrolig bra lege. Man må vente noen ganger men heller vente på noe bra en å få dårlig behandling. Ikke en som snakker etter kjeften din. Men er legen din! Han er utrolig dyktig i hypnose som har gitt resultater mot min postraumatiske stress hverdag. Hans virke som lege er bare utrolig. Hva han kan og hvor hjelpsom han er mot inndividet mennesket er ja han er å blir en lege en sikkelig lege.

Helt OK

Har hatt Hammer som fastlege i et par år og som regel har alt gått fint og fort med små problemer. Det er dessverre ALLTID forsinkelser (30-45min), noe som kan være litt kjipt hvis man jobber/studerer o.l.
I det siste året har jeg fått litt større problemer og måtte henvises videre til spesialist. Jeg fikk innsyn i papirene mine via sykehuset og ble dypt skuffet over hva han hadde skrevet om meg til sykehuset, tilogmed min kontakt på sykehuset reagerte på ordbruken. Ordbruken var nedlatende og småfrekk, noe som har gjort at jeg nå er ute etter ny fastlege som jeg føler respekterer meg og tar meg på alvor.

Den beste fastlegen

Uten sammenligning den beste legen jeg har vært bort i. Ja, han kan være forsinket, men han har alltid tid til deg. Han sørger for at du som pasient blir svært godt ivaretatt.