Arvid Hauge

Dr. Hauge Arvid
Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Arvid Hauge er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arvid Hauge

Hyggelig lege som tar deg i mot med godt humør. Han er veldig kunnskapsrik og man føler han lytter godt til deg. Tar seg god tid til å forklare.

Utilgjengelig

Jeg har et godt inntrykk av Arvid Hauge som lege. Flink og undersøker grundig, men når det kommmer til tilgjengelighet er den lik null. Har per dags dato aldri kommet igjennom på telefonen, så her må man møte opp på døra. Der møter man en helsesekretær som er veldig lite imøtekommende og svært lite medmenneskelig. Så så lenge du har planlagt og bli syk minst en mnd i forveien, så ville jeg valgt et annet legekontor.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg vil anbefale Arvid Hauge på det sterkeste! Jeg ønsket å bytte fastlege en tid tilbake, og ble anbefalt Hauge av en kollega. Jeg er oppriktig takknemlig for at jeg har han som fastlege, og jeg har bare gode ord å si om han. Han "ser" deg som pasient, lytter og tar seg tid til deg. Er kunnskapsrik og tar seg tid til å forklare.

Superlege

Arvid Hauge er et prakteksemplar av en lege. Han er utrolig flink og kunnskapsrik. Er du pasient av Arvid er du i trygge hender.

En mann som passer til jobben sin.

Jeg har hattArvid Hauge som fastlege i mange år og en bedre forståelsesfull lege tror jeg det ikke blir lett å finne, men nå har jeg flyttet til en annen by så jeg må dessverre bytte lege.