Arvid Hauge

Dr. Hauge Arvid

Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Arvid Hauge er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arvid Hauge

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg vil anbefale Arvid Hauge på det sterkeste! Jeg ønsket å bytte fastlege en tid tilbake, og ble anbefalt Hauge av en kollega. Jeg er oppriktig takknemlig for at jeg har han som fastlege, og jeg har bare gode ord å si om han. Han "ser" deg som pasient, lytter og tar seg tid til deg. Er kunnskapsrik og tar seg tid til å forklare.

Superlege

Arvid Hauge er et prakteksemplar av en lege. Han er utrolig flink og kunnskapsrik. Er du pasient av Arvid er du i trygge hender.

En mann som passer til jobben sin.

Jeg har hattArvid Hauge som fastlege i mange år og en bedre forståelsesfull lege tror jeg det ikke blir lett å finne, men nå har jeg flyttet til en annen by så jeg må dessverre bytte lege.

Beste legen!

Aldri hatt så god lege før! Hauge tar seg til pasienten sine, viser omsorg og respekt for hver enkelt. Helt fantastisk som lege! Anbefaler Hauge på det varmeste.

Dyktig og omsorgsfull lege

Arvid Hauge har vært min fastlege siden 2002 og jeg har alltid vært kjempefornøyd med hjelpa jeg har fått. Hver gang jeg tar kontakt får jeg rask time og han tar seg god tid under konsultasjonen. Han er grundig og kommer med gode råd og innspill. Han ser på pasienten når han snakker og jeg har opplevd ham som forståelsesfull og faglig godt orientert. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.