Berit Østbø Haugland

Røalegene

1979

30 av 2000

Røalegene Telefonnummer22 06 44 4422 06 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Griniveien 6 0756 Oslo
Berit Østbø Haugland er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Østbø Haugland

Trygg, kunnskapsrik, god til å følge opp

Veldig bra fastlege! En som alltid tar ting på alvor: tar heller en prøve for å utelukke enn å unnlate. I perioder med mye sykdom har Røalegene ved sykepleier Inger og lege Berit vært helt fantastiske! Kunne ikke fått bedre oppfølging! Har hatt Berit som fastlege i over 17 år og selv om jeg flyttet fra Røa, har jeg beholdt fastlegen.

Enkelt og greit

Dr Haugland lytter, men skriver ofte samtidig som du snakker. Det kan derfor virke som om hun er uinteressert. Jeg oppfatter det dithen at hun forsøker å være rask.

Kreves mer enn en resept sender hun deg videre i systemet. Det kan oppfattes negativt, men kan, som av meg personlig, også oppfattes som positivt.

DR Shahzad Zia Banaras er den beste legen. Faglig dyktig, Grundig. Serviceinnstilt.

DR Shahzad Banaras, den nye legen på Røa. Han har behandlet med grundig, kom med gode løsninger, god utredning og flink til å henvise videre.
Lytter og ser pasienten! Den beste legen i bydelen.
Gir deg god tid.
Beste legen hittil har jeg hatt. Erfaren lege.
Tar også sykebesøk hvis det trenges.

Verken god eller dårlig

Hun er flink til å skrive ut ressepter men er ikke flink til å komme med forslag til hva pasienten bør gjøre for å bedre helsen.
Vil ikke anbefalle henne.

Helt OK, men håpløs helsesekretær!

Har hatt Berit som fastlege i ca 10 år og har følt meg OK behandlet av henne, men føler også at jeg ikke blir helt hørt eller tatt alvorlig. Ofte jeg må gå til andre da hun ikke er like tilgjengelig. MEN, den største grunnen til at jeg bytter er helsesekretærene der - mer uforskammede, frekke, besserwissere og lite sympatiske damer (spesielt en) skal du lete lenge etter!! Burde ikke jobbe i servicenæringen og nå orker jeg ikke mer der..!