Berit Østbø Haugland

Røalegene Kvinne, 67 år

Autorisert1979
Ledige plasser 211 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Berit Østbø Haugland

Enkelt og greit

Dr Haugland lytter, men skriver ofte samtidig som du snakker. Det kan derfor virke som om hun er uinteressert. Jeg oppfatter det dithen at hun forsøker å være rask.

Kreves mer enn en resept sender hun deg videre i systemet. Det kan oppfattes negativt, men kan, som av meg personlig, også oppfattes som positivt.

DR Shahzad Zia Banaras er den beste legen. Faglig dyktig, Grundig. Serviceinnstilt.

DR Shahzad Banaras, den nye legen på Røa. Han har behandlet med grundig, kom med gode løsninger, god utredning og flink til å henvise videre.
Lytter og ser pasienten! Den beste legen i bydelen.
Gir deg god tid.
Beste legen hittil har jeg hatt. Erfaren lege.
Tar også sykebesøk hvis det trenges.

Verken god eller dårlig

Hun er flink til å skrive ut ressepter men er ikke flink til å komme med forslag til hva pasienten bør gjøre for å bedre helsen.
Vil ikke anbefalle henne.

Helt OK, men håpløs helsesekretær!

Har hatt Berit som fastlege i ca 10 år og har følt meg OK behandlet av henne, men føler også at jeg ikke blir helt hørt eller tatt alvorlig. Ofte jeg må gå til andre da hun ikke er like tilgjengelig. MEN, den største grunnen til at jeg bytter er helsesekretærene der - mer uforskammede, frekke, besserwissere og lite sympatiske damer (spesielt en) skal du lete lenge etter!! Burde ikke jobbe i servicenæringen og nå orker jeg ikke mer der..!

Forferdelig opplevelse

Jeg byttet til henne i februar pga flytting og har vært hos henne noen ganger fordi jeg er gravid.
Har vært ok å være hos henne. Men hun har veldig dårlig tid og glemmer meg fra gang til gang og glemmer hva vi har avtalt fra gang til gang. Virker uforberedt når pasienten kommer.

Sist legetime hadde jeg er veldig dårlig opplevelse, hun påstod bl.a at jeg hadde vært lenge sykemeldt pga. svangerskapskvalme, når jeg overhode ikke har vært sykemeldt. Dette viser tegn på at hun ikke har lest jornalen min.
Hun avbryter når jeg forteller og gir meg ikke mulighet til å forklare.
Jeg er gravid for første gang og usikker på ting og trenger en lege jeg kan stole på og som viser interesse og tar seg god tid til meg.
Det føler jeg ikke med henne.
Jeg har nå byttet lege.