Sturla Haugsbø

Prinsdal Legesenter
Mann, 61 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1985)

Ledige plasser

5 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sturla Haugsbø er en av 541 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet
(5)
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(5)
5 vurderinger
Service
(5)
5 vurderinger

Siste vurderinger av Sturla Haugsbø

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.

Dyktig og god til å kommunisere

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sturla Haugsbø gir på alle måter et positivt inntrykk. Han er lyttende og stiller konstruktive spørsmål, slik at han bidrar til å kartlegge hva problemet egentlig er. Når han ser at her er det nødvendig med grundigere undersøkelse, skriver han henvisningen på stedet. Når jeg har vært hos ham med et helseproblem går jeg alltid derfra med en trygg følelse om at han har forstått problemet og gitt de riktige råd.
Så nær den ideelle fastlege som det går an å komme.

Han er best!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lytter,alltid blid og tar seg tid selvom han er forsinket...barna mine gruer seg ikke når de skal til han...ikke jeg heller...humoristisk og super fastlege

Beste legen

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Meget dyktig lege som tar seg tid og lytter til problemer. Hatt Sturla som lege i mange år nå og er kjempe fornøyd.

Lytter til pasienten

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Raskt å få time når det gjelder.
Kan sine ting.
Stoler på pasienten og er flink til å lytte.