Sturla Haugsbø

Autorisasjon (1985)

Sturla Haugsbø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sturla Haugsbø

Haugsbø er en lege som utvilsom har god kompetanse.

Han er en lege som lytter og setter seg grundig inn i ditt problem. Han løser problemer på en fabelaktig måte.
Det er faktisk ingen ting negativt og si om han, bare en haug med positive ting. Legesenteret og deres team er helt suverene. Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Tar seg ikke tid til å høre på problemer

Smerter i 5 år uten annet resultat enn giga packs på smertestillende. Er nødt til å lese meg opp på mine sykdommer før jeg har time. Motvillig tas det prøver.

Grei og forståelsesfull

Lege som viser forståelse og omsorg, noe er viktig i forholdet mellom lege lege og pasient; at legen tar deg seriøst.

Dyktig!

Beste lege jeg har hatt

Jeg er meget fornøyd med å få en lege som er tilgjengelig og har tid til se på min sak. Kontoret er godt bemannet og jeg har sjelden fått telefonsvarer med» Kjære pasient, det er for tiden stor trafikk, osv»
God innsikt og handlekraftig.

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.