Bjørn Alme

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Bjørn Alme er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bjørn Alme

Hyggelig lege

Han er en veldig hyggelig og hjelpsom lege. Tar alltid det jeg kommer med like alvorlig. God medmenneskelig

Pliktoppfyllende, interessert og menneskelig.

En lege som tar seg tid og som kjenner til sykdomshistorien din samt familien.
Hører på det du forteller og gjør tiltak utifra det som ønskes; røntgen, MR, spesialister osv.
Godt å ha en slik lege, Bjørn Alme.

Gått ut på dato

Virker som han har vært for lenge i faget og er blitt lei. Hele legesenteret er ute på dato.

Både og...

Har hatt Alme som lege i 22 år, og gått til han med både svangerskap og min kroniske sykdom. Innimellom føler jeg meg ikke "tatt" på alvor av han, han sitter ofte med nesa inni skjermen. Jeg er selv helsesekretær og hjelpepleier og har ofte stilt diagnose selv hvor han har sagt: "Nei, tror ikke det er det", hvor det har vist seg at det er nettopp det jeg har sagt ved nærmere undersøkelse. Men for all del en kjempehyggelig mann som jeg føler kan sine ting, men som sagt innimellom må jeg selv komme med diagnose :) Har vurdert å bytte lege, men har nok han til han slutter selv :) Føler meg trygg hos han :)

Beste legen i Norge

Har hatt legen som faslege i familien i over 20 år. Kunne ikke være mer fornøyd, yter utover det som er forventet.