Paal Inge Hestvold

Ullern Allè 28 0381 Oslo
Paal Inge Hestvold er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Inge Hestvold

Den er den beste Lege

He listens and cares. And has helped my family above and beyond. He helps me keep my sanity in difficult times.

Topp lege

Den beste legen jeg har hatt i Norge.
Tar seg tid til å høre på deg, undersøke og forklare. Er også åpent for dine innspill. Vil definitvt anbefale.

Eneste minus er ganske lang ventetid for å få time (1-2 mnd), men har du noe som haster veldig tar de hensyn til det.

Trygg, hyggelig og profesjonell fastlege

Jeg har hatt Paal som min fastlege hele mitt liv, og han er både trygg, hyggelig, profesjonell og flink. Han forklarer godt, lytter godt og er lett å stole på.

Den beste fastlege ever!!!

Etter å ha hatt Hestvold som fastlege i snart 20 år er det godt å kunne gi han det beste skussmål. Han tar seg alltid tid, uansett. Han lytter og har empati. Prøver alltid å finne gode løsninger sammen med pasienten og tenker muligheter og ikke raske løsninger.
Det føles alltid som om han bryr seg om deg som menneske og ikke bare som pasient. Har flyttet 1,5 time fra Oslo for 6 år siden, men holder fortsatt fast på den trygge mottakelsen og smilet.
En riktig god lege med høye kvalifikasjoner.

Fantastisk god lege og godt menneske!

Paal Hestvold er uten tvil beste legen jeg har hatt!

Selv har jeg brukt han i ca 12 år og kommer til å fortsette til han pensjonerer seg. Han er en lege som brenner for det han gjør og er opptatt av at du får best mulig behandling. En annen fantastisk ting med han er at han ikke krever at du skal ha en legetime for hver bidige lille ting som ofte andre leger gjør. Med dette mener jeg at istedetfor å bruke 150-300 kr på en 3 min lang samtale har han ingen problemer med å svare deg på sms eller tlf når han har tid hvis problemet kan løses sådan.

Eneste som jeg kan kritisere han for uten at det er en negativ ting er at han er så godt likt av sine pasienter at det noen ganger kan være vanskelig å komme fram fort, men som regel kommer han tilbake til deg samme dag.

Så for å oppsummere så mener jeg at det skal godt gjøres å ikke falle godt på plass med dr. Hestvold som fastlege.