Alemayehu Hika

Kantarellen legesenter

1986

Kantarellen legesenter Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Alemayehu Hika er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alemayehu Hika

Den beste legen jeg har hatt

En lege som så meg og som det var lett å snakke med. Tok mine problemer på alvor og gjorde det beste for meg.
Jeg følte meg trygg. Henviste meg videre hvis han var usikker på diagnosen.

Det var ikke lang ventetid for å få time.

En blid og hyggelig lege!

samlebånd

Denne legen ønsker å få flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Viser lite interesse for å sette seg inn i pasientenes problemstilling og sitter for det meste å ser inn i skjermen. Han er alltid forsinket og det kan ikke være fordi han bruker lang tid på hver pasient, de må være at han booker inn for mange på samme dag. Anbefaler ikke denne legen, dersom man ikke er avhengig av å ha en som kan språket han snakker. Det som er bra at det er lett å få time, og at de tar blodprøver.

Bra Lege

Har valgt å bruke denne legen fordi om jeg har flyttet langt unna. Føler at vi kommer godt overens da han tar seg tid til å lytte til pasientene sine.

Topp lege

En tvers igjennom positiv og menneskelig lege som er lyttevillig og gjerne tar egne
initiativ for å fremme pasientens behov og interesser. Han viser seg ydmyk overfor
en pasient som skaffer seg egne kunnskaper og mottar gjerne innspill og ideer til en
forbedret behandling. Gir gjerne henvisninger videre når han er usikker på egne
kunnskaper. Han karakteriserer sin egen rolle som rådgiverens og at den egentlige
behandlingen står og faller med pasienten, det likte jeg å høre.
Han har lærerens vesen, liker gjerne å fortelle og forklare.
Han var min fastlege i ti avgjørende år, men desverre måtte jeg bytte bosted.

En lege som tar deg på alvor!

En fantastisk lege. Han har evnen til å lytte og handle utifra pasientens bekymringer og synspunkter. Man føler seg trygg etter et besøk hos ham. Tok seg tid til å komme til en helt annen by for å møte på NAV med meg, i forbindelse med en uføretrygd, et møte som var hans eget forslag. Alltid blid og imøtekommende.