Alemayehu Hika

Kantarellen legesenter Mann, 62 år

Autorisert1986
Ledige plasser 50 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kantarellen legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Alemayehu Hika er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alemayehu Hika

Overfladisk

Første og siste besøket hos denne legen.
Aldri følt meg så oversett!! Han så mer på pc'n og ut av vinduet enn på meg.
Har akkurat flyttet hit og har Hatt en fantastisk lege som har fulgt meg opp med mine problemer,her fikk jeg spørsmålet om jeg var fornøyd med tablettene jeg tok!! Er på utredning og jeg er vel ikke rette til å svare på det.. Hadde også problemer med å skjønne hva han sa,dårlig i norsk. Anbefales ikke!!!!
Kun pille og sykemeldins lege,uff 😷🤒🤕😨

Den beste legen jeg har hatt

En lege som så meg og som det var lett å snakke med. Tok mine problemer på alvor og gjorde det beste for meg.
Jeg følte meg trygg. Henviste meg videre hvis han var usikker på diagnosen.

Det var ikke lang ventetid for å få time.

En blid og hyggelig lege!

samlebånd

Denne legen ønsker å få flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Viser lite interesse for å sette seg inn i pasientenes problemstilling og sitter for det meste å ser inn i skjermen. Han er alltid forsinket og det kan ikke være fordi han bruker lang tid på hver pasient, de må være at han booker inn for mange på samme dag. Anbefaler ikke denne legen, dersom man ikke er avhengig av å ha en som kan språket han snakker. Det som er bra at det er lett å få time, og at de tar blodprøver.

Bra Lege

Har valgt å bruke denne legen fordi om jeg har flyttet langt unna. Føler at vi kommer godt overens da han tar seg tid til å lytte til pasientene sine.

Topp lege

En tvers igjennom positiv og menneskelig lege som er lyttevillig og gjerne tar egne
initiativ for å fremme pasientens behov og interesser. Han viser seg ydmyk overfor
en pasient som skaffer seg egne kunnskaper og mottar gjerne innspill og ideer til en
forbedret behandling. Gir gjerne henvisninger videre når han er usikker på egne
kunnskaper. Han karakteriserer sin egen rolle som rådgiverens og at den egentlige
behandlingen står og faller med pasienten, det likte jeg å høre.
Han har lærerens vesen, liker gjerne å fortelle og forklare.
Han var min fastlege i ti avgjørende år, men desverre måtte jeg bytte bosted.