Alemayehu Hika

Tlf: 22 76 33 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alemayehu Hika er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alemayehu Hika

Jeg anbefaler ikke

Fra i dag må jeg besøke fastlege oftere, derfor bestemte jeg umiddelbart å gi opp denne legen. Hver gang jeg var med ham, hadde han ikke tid til meg, jeg ble behandlet på forhånd, og jeg fikk ingen hjelp. Hvordan kan du kurere bakproblemer med piller uten å se på ryggen?

Overfladisk

Første og siste besøket hos denne legen.
Aldri følt meg så oversett!! Han så mer på pc'n og ut av vinduet enn på meg.
Har akkurat flyttet hit og har Hatt en fantastisk lege som har fulgt meg opp med mine problemer,her fikk jeg spørsmålet om jeg var fornøyd med tablettene jeg tok!! Er på utredning og jeg er vel ikke rette til å svare på det.. Hadde også problemer med å skjønne hva han sa,dårlig i norsk. Anbefales ikke!!!!
Kun pille og sykemeldins lege,uff 😷🤒🤕😨

Den beste legen jeg har hatt

En lege som så meg og som det var lett å snakke med. Tok mine problemer på alvor og gjorde det beste for meg.
Jeg følte meg trygg. Henviste meg videre hvis han var usikker på diagnosen.

Det var ikke lang ventetid for å få time.

En blid og hyggelig lege!

samlebånd

Denne legen ønsker å få flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Viser lite interesse for å sette seg inn i pasientenes problemstilling og sitter for det meste å ser inn i skjermen. Han er alltid forsinket og det kan ikke være fordi han bruker lang tid på hver pasient, de må være at han booker inn for mange på samme dag. Anbefaler ikke denne legen, dersom man ikke er avhengig av å ha en som kan språket han snakker. Det som er bra at det er lett å få time, og at de tar blodprøver.

Bra Lege

Har valgt å bruke denne legen fordi om jeg har flyttet langt unna. Føler at vi kommer godt overens da han tar seg tid til å lytte til pasientene sine.